Medeus

Medeus's avatar

Last Login: 03/08/2019 7:16 pm

Registered: 10/04/2006

Gender: Male

Location: A magical land far far away....

Birthday: 08/06/1991

Occupation: College student

User Image

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

User Image

On Mah Body

My art!

User Image

Journal

View Journal

~~~~

Hey guys! Nothing interesting ever happens in my life these days...do I guess i'll use it to write some short stories of mine! I'll try to write a new one every once in awhile...So yeah, check it...occasionally. lol. ;)

Done by me

User Image

He Is Like - IHOP unlimited

User Image

Creepers

User Image
 

User Image

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

User Image

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

User Image
 

User Image

My Links

Guilds

User Image

Comments

View All Comments

Beeatrix Report | 08/01/2018 7:01 pm
Clockin' in to make sure you're alive.
TINSTAAFL Report | 09/28/2016 12:08 am
b***h
TINSTAAFL Report | 08/19/2014 3:08 pm
you need a life...
or atleast a shower. talk2hand
TINSTAAFL Report | 08/13/2014 8:35 am
see that sparkle thing on your screen that is related to go fusion? It's on your header next to your avatar. Grab that everyday. For now, just keep doing that and daily chance. Not only for yourself, but for your mules too. You wanna look out for charms, like heart/star/diamond/and wildcards that look like mario coins.

Once done, talk to me.
TINSTAAFL Report | 08/09/2014 9:27 pm
and wtf are you gonna do after that?
btw-- I can teach you a couple tricks to make good gold easy.
TINSTAAFL Report | 07/29/2014 8:07 pm
dude; no idea. I think gaia is just like-- oh, tin wants to talk to medeus? well, hahaha just don't give a ********
TINSTAAFL Report | 07/27/2014 5:56 pm
good evenin there chap
TINSTAAFL Report | 07/02/2014 1:31 am
I lose more and more hope everyday. 3nodding
I've even almost posted a Gaia Suicide note in the forums. Changed my mind though, and just took a hiatus.
Guess that doesn't mean I won't go down with the ship though. After-all, pepper-tea is still around.
Speaking of, keep stopping by. I need a good friend to talk to still, and youre the best ol' tin can get.
TINSTAAFL Report | 07/01/2014 11:29 pm
current releases are crap because the new artists just recolor the same items, usually with the same colors. everything starts looking all generic, and the new artists have loss creativity somewhere along the line.
pepper-tea made a new item that i just found out about. Starkeeper's Astrolabe, while "dramatic noir" reminded me of you. there's also quite a few good backgrounds. just take a look on my wishlist for some decent new stuff (toward the end). there's prolly more, i just get tired of recolors.
TINSTAAFL Report | 07/01/2014 11:02 pm
you need to invest
gaia's gold flux has gone to s**t. just look at some of the items you own and how much theyre worth now. INVEST INVEST INVEST. I had lost basically 1 mil (in our time's) in gold. If you dont invest into items, you'll lose tremendously.
anyways, im working actually right now. I work at a hotel doing night audit. It's basic accounting and paperwork. but i dont get paid s**t for what i do.
I'm away from my wife too. She's in TX, I'm in TN. Long story short, i was extradited because of my charge.

I painted this too

User Image

Sig

User Image

 
picture
LeeIoo

Welcome to the Forest

Music in 5....4....3....2....1....

Mule:LeeIoo