ichthyosis

ichthyosis's avatar

Birthday: 08/21

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Forums

Posts per Day: 1.90

Total Posts: 7909

Latest Posts

Recent Visitors

0SavannahMusicLover0 on 06/27/2022
sparklebuttkisses on 06/23/2022
II BaBy AnG3L II on 04/24/2022
Squishmallow on 04/16/2022
Pumpkinky IV on 04/16/2022
Highwind-vinnie7 on 04/06/2022
Pslightly Psycho on 02/17/2022
Smolneedyme on 02/07/2022
ferret badger on 02/02/2022
Mikachux on 11/25/2021
winkletwinkle on 11/23/2021
htaraza omzo on 11/21/2021
Femmiebot on 11/10/2021
Legio Vulturum on 11/07/2021
screamlexxus on 11/04/2021
H O N 3 Y B U N N 3 Y on 10/31/2021
Blodreina Dragomir on 10/05/2021
Hanabishi_9 on 09/26/2021
Penny Whistle on 09/21/2021
AudacityOnDrugs on 09/15/2021
 

About

lol

YEAH IMA PILE OFSHIT



revel in my loss

Comments

View All Comments

Blodreina Dragomir Report | 10/05/2021 4:14 pm
Blodreina Dragomir
Great avi xd
MsWhispers Report | 08/02/2021 8:36 am
MsWhispers
heart
Aidenn K Report | 07/29/2021 6:30 pm
Aidenn K
Hold up, you even spin your own?
I seen people crochet and weave, but spinning your own yarn is another level.

I'm filling my spare time with regret of buying a 103 year old house and doing a bunch of fixing on said house. Do not recommend doing it on your own. lol Mostly a bunch of painting and adjusting things like doors that have settled over time and wont close now.
posthume v2 Report | 07/22/2021 3:05 pm
posthume v2
ugh I feel like I’m soooo tame on here I actually have clue what I did lmao
posthume v2 Report | 07/22/2021 12:55 pm
posthume v2
inappropriate content. ME??? rofl
ObsHagen Report | 07/14/2021 11:55 pm
ObsHagen
Omg, another lovely Avi heart
I love love love the color scheme heart
Aidenn K Report | 06/23/2021 12:39 pm
Aidenn K
Who knows. I remember talking to ya a bunch though and enjoying it.

So what is life like for you now? How is your art going?
Aidenn K Report | 06/02/2021 5:21 pm
Aidenn K
I'm not bad. Doin' the usual 30's adult stuff now. Working a lot and trying to buy a house by myself in the middle of the biggest housing rush since 2008.

How ya been? It's been sooooo long since I talked to you, Kendra. I can't even remember what we last talked about. lol
Aidenn K Report | 05/30/2021 8:05 pm
Aidenn K
It only took six months of you commenting, but I finally got back to ya.
Aidenn K Report | 05/30/2021 3:59 pm
Aidenn K
yo

Signature

User Image
surget daemones

 
 
picture