PartyLikeits1999-9's avatar

Last Login: 01/11/2021 12:37 am

Registered: 07/08/2005

Gender: Female

Location: Melbourne

Birthday: 06/25/1990

Occupation: doing stuff

Personal Website

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Wish List

My Aquarium

Your aquarium is undergoing maintenance!

 

About

Hi, this is Michelle. I joined Gaia fifteen years ago and sometimes I log onto gaia for old times sake, or to read my old journal entries... I don't use it regularly anymore though...



Journal

View Journal

Journal Title

This is a Journal.

Comments

View All Comments

Sweet Symmetry Report | 07/03/2011 3:18 am
Sweet Symmetry
Hope you're well love! Happy belated birthday. <3 ^_^
juhkneevah Report | 02/03/2010 3:44 pm
juhkneevah
Lol. Are you serious ? Completely naked ?! That's crazy but pretty funny at the same time. well hopefully they fix it soon I'm getting tired of people telling me that my avi has cancer -.- it's pretty lame of them.
Sweet Symmetry Report | 02/03/2010 3:56 am
Sweet Symmetry
Oh wow! biggrin That sounds so cool. ^_^ I wanna see your uniform! biggrin I imagine you would be a cool ninja. ^_^

Oh, that sounds cool. smile I'll set up the content in the first post. Did you wanna roll with a human as a powerful being, or just a younger alien? I don't mind posting first, and I hope you enjoy your walk. ^_^
Sweet Symmetry Report | 02/03/2010 3:45 am
Sweet Symmetry
Yay! You're online. ^_^ +huggles+ How was your day?

Ooh! Interesting! biggrin Perhaps the one where a little alien discovers powers that are part of a legend that has never been finished? Or perhaps a human arrives in an alien environment that encourages powers, or something?
Sweet Symmetry Report | 02/03/2010 2:18 am
Sweet Symmetry
Ahh- I'm just recycling old items. biggrin I love the western zodiac and that coco kitty! ^_^ Thank you so much, my friend. <3

Hum... I guess the story-line was a little weak. But it is somewhat inspiring. ^_^ I like your idea, it sounds good. Aliens would be interesting to develop, and I wanna have an opportunity to bring in supernatural powers, if that's possible?

Want me to set up a private thread for us? smile
juhkneevah Report | 01/31/2010 11:52 am
juhkneevah
wow.
that's just intense !
i think i would have died sitting there answering every single poll
in every single forum. haha that's crazy.
but i admire you for sticking around (:
do you play the games now that they have them ?
or do you still stick to posting in the forums since your so used to it?
and my sister said the reason why i go bald, is because what i'm wearing is a wig.
but that still doesnt make sense. but oh well (:
juhkneevah Report | 01/30/2010 9:20 pm
juhkneevah
oh wow so gaia wasnt all that fun way back in the day ?
that's pretty crazy i never knew any of that.
so exactly how did you get gold then ? just by posting in the forums
like crazy ? haha;; that's crazy.

so how come whenever i go into play a game...i'm bald ? D:
juhkneevah Report | 01/30/2010 9:03 pm
juhkneevah
dang five years ?! :O
you must have like every amazing outfit then.
and you must know like all the secrets...if there are any secrets to gaia.
haha.

thanks again ! (:
juhkneevah Report | 01/30/2010 7:54 pm
juhkneevah
oh well that shows how much i know about this place razz
you've got a really cute kitty that you're holding :}
juhkneevah Report | 01/30/2010 7:50 pm
juhkneevah
awh well thank you like i said before. 3nodding
you have the same dragon that i want in my dream avi
except for the one i want is laying down.

Signature

rofl

 

Recent Visitors

Geista on 09/21/2020

Forums

Posts per Day: 1.27

Total Posts: 7186

Latest Posts