Welcome to Gaia! ::


gum disease's Husbando

Dangerous Glitch

50k?? So you've used up both of your free gender bender potions, I see. xD

Avi? You mean item, there...? xD
Derp. If I remember correctly, I think I got Hive Mind by posting in a thread where everyone wore starter polos.

In a relationship with Reality Fallacy

Unbeatable Noob

13,525 Points
  • Battle: Mage 100
  • Firestarter 200
  • Partygoer 500
Oh wait, there are free ones?

gum disease's Husbando

Dangerous Glitch

Yeah you can claim two for free from the account settings page. I don't think I knew about them when I attempted the achievement though. emotion_facepalm

In a relationship with Reality Fallacy

Unbeatable Noob

13,525 Points
  • Battle: Mage 100
  • Firestarter 200
  • Partygoer 500
Ah well, your account is rich anyway.

Familiar Phantom

Watervoir
Yeah you can claim two for free from the account settings page. I don't think I knew about them when I attempted the achievement though. emotion_facepalm


Shoulda told me that yesterday! evil evil evil











heart

gum disease's Husbando

Dangerous Glitch

K76
Watervoir
Yeah you can claim two for free from the account settings page. I don't think I knew about them when I attempted the achievement though. emotion_facepalm


Shoulda told me that yesterday! evil evil evil











heart
Terrowva
Ah well, your account is rich anyway.
^^^Applies to you^^^ smile

Familiar Phantom

Watervoir


Never rich enough to pass up a free sex change xp

gum disease's Husbando

Dangerous Glitch

Free sex!!! ... change. *eyebrow wiggle*
sorry for my absence @_@
last week was a total nightmare, I'm counting the days until semester-break weeh
1 1/2 weeks left until our final presentation xp

how're you guys?

Familiar Phantom

Berath
sorry for my absence @_@
last week was a total nightmare, I'm counting the days until semester-break weeh
1 1/2 weeks left until our final presentation xp

how're you guys?


Gut... dieses Wochenende muss ich Flugkarten nach Deutschland kaufen 3nodding und beweisen, dass ich Krankenversicherung und genug Geld für den Aufenthalt habe. Ansonsten ist es echt langweilig Zuhause, weil alle meine Freunde wieder an ihren Unis sind und ich nichts zu tun habe...

Viel Glück mit dem Referat

I have to buy plane tickets to Germany and prove that I have health insurance and money! It's epic boring at home because all of my friends are off to college and there's nothing to do around here.
K76



oooh cool : D wann fliegst du?
besser langeweile schieben als total gestresst zu sein, habe im moment nur noch albträume weil dass der film bis zur abgabe nicht fertig wird bzw nicht so wird wie ich es gerne hätte U_u

& danke ich glaub die präsentation wird ganz cool und lässig, darin bin ich gut, aber ka zu wieviel prozent ich hinter der arbeit stehe haha rofl

Familiar Phantom

Berath
K76



oooh cool : D wann fliegst du?
besser langeweile schieben als total gestresst zu sein, habe im moment nur noch albträume weil dass der film bis zur abgabe nicht fertig wird bzw nicht so wird wie ich es gerne hätte U_u

& danke ich glaub die präsentation wird ganz cool und lässig, darin bin ich gut, aber ka zu wieviel prozent ich hinter der arbeit stehe haha rofl


Voraussichtlich zwischen 5 und 8 März, also ziemlich bald O_o Aufregend biggrin Naja du schaffst es schon xp Ich warte auch immer bis zum letzten Moment xD Irgendwie wird es doch immer gut.
K76


oh wow, das ist ja schon in 2 wochen : D krass wie die zeit vergeht
kennst du schon leute in münchen?

thehe ja, genau
ohne druck geht garnichts : P
User Image

gum disease's Husbando

Dangerous Glitch

Berath
K76


oh wow, das ist ja schon in 2 wochen : D krass wie die zeit vergeht
kennst du schon leute in münchen?

thehe ja, genau
ohne druck geht garnichts : P
User Image
^ Me right now with my assignment.

Familiar Phantom

Berath
K76


oh wow, das ist ja schon in 2 wochen : D krass wie die zeit vergeht
kennst du schon leute in münchen?

thehe ja, genau
ohne druck geht garnichts : P


Ne ich kenne niemanden in München oder zwar in ganz Deutschland xD Ich habe auch noch keine Unterkunft. Aber ich habe ein paar WGs geschrieben und wir werden bald Termine machen. Bis ich Unterkunft habe, habe ich vor, in einer Herberge oder sowas zu wohnen xD Es gibt echt viel was nicht ganz festgelegt werden können bis ich dort bin und das bereitet mir ja ein bisschen Angst :X Es soll aber sehr interessant werden razz Ist definitv ein Abenteuer.

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum