Recent Visitors

Mizu Kamiya on 06/08/2022
Cierro on 02/16/2022
Panduhhhhhhhh on 08/20/2021
dazziii on 06/23/2021
Slayt Raven on 06/02/2021
StayHappyThere on 02/05/2021
Jyule_ on 12/06/2020
Dead Antivist on 11/01/2020
Mithmel on 10/22/2020
emiiwee on 10/06/2020
Celestiya on 08/25/2020
X-Aach on 08/10/2020
C h i k a r i B e a n on 07/14/2020
Edellie on 07/13/2020
Trixantress on 05/17/2020
Sayotama on 04/16/2020
-MiyuLovesYou- on 03/20/2020
Tearstained Monochrome on 09/19/2019
Memory Faded on 09/14/2019
 

"owari da."

House Nite's avatar

Registered: 09/24/2009

Birthday: 10/12

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Comments

View All Comments

Mizu Kamiya Report | 12/04/2021 6:05 pm
I know it has miss you guys. I been good, you?
How are you lovebirds doing tho? :3
whee
Wolf McWolferson Report | 10/14/2021 4:37 pm
I have been okay, I hope you had a great birthday!
Wolf McWolferson Report | 10/12/2021 12:16 pm
Happy Birthday! ^^
Mizu Kamiya Report | 09/10/2021 6:40 pm
-pokes with a stick-
twisted

Bwaha! Hi Nite Nite!
Don't mind me spamming you with the jam I'm listening to atm lawl xD

Dumb Dumb Dumb....catchy haha

Mizu Kamiya Report | 11/07/2020 7:52 pm
It's okay I sometimes forget to reply too. Yeah haven't talked to giney myself except for flayebae.
I'll try messaging Giney sometime but I feel like it'll be awkward since haven't talked to her in so long ;-;
Did you talk to Happy about DST tho? 3nodding
Mizu Kamiya Report | 11/01/2020 11:56 pm
Yes playing together again would be fun! Mainly cause Happy would be joining us! OwO
I recently told Flayebae about Don't Starve Together she said it she'll check it out.
As for Giney I haven't talked to her in a long time. Have you guys? The last time I chatted with her was about Runescape?
Mizu Kamiya Report | 10/28/2020 9:41 pm
Happy!!! Yay! I didn't know she was into games but yes let's def brain wash her into them! Bwahahhaha *w*
Perfect Plan to get her into gaming! Hue hue hue hue
How have you two been? It feels like I'm watching a kdrama where my favorite ships sailed! LOL
emotion_kirakira emotion_bigheart
Wolf McWolferson Report | 10/13/2020 2:26 am
You are very welcome. I am okay, I hope you are well!
Wolf McWolferson Report | 10/12/2020 11:41 am
Happy Birthday!
Mizu Kamiya Report | 10/11/2020 5:00 pm
I've been all right, what about you? Miss you guys ;w;
Nite you should play Don't Starve Together with me just cause I haven't played it in a while lol
 

SAKVREYE - FORTUNE