|
|
| Hoeveel kadootjes wil je hebben? |
| 1 |
|
23% |
[ 5 ] |
| 2 |
|
9% |
[ 2 ] |
| 3 of meer! |
|
66% |
[ 14 ] |
|
| Total Votes : 21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 09, 2006 11:53 am
Hallodokidoooo!!
Ik ben kerstvrouwtje, ik ben de virtuele vriendin van Santa! Zoals je op het journaal vandaag hebt kunnen zien is mijn lieverd eindelijk in Nederland aangekomen. Hij kwam aan in Noordwijk, de eerste intocht net zoals Sinterklaas altijd al had.Ooit stoten we Sinterklaas van zijn troon en wachten alle kinderen alleen nog maar op ons. Ooit... Tenslotte: Sinterklaas heeft een goude staf maar ik heb een Staff Of The Angels met super krachten, ik kan daarmee kadootjes toveren. Sinterklaas heeft veel pieten voor zijn klusjes, dat is dus zo niet cool echt niet hip. Neem een leuk huisdier, een hert bijvoorbeeld. Of een elf, dat is echt magisch, bovendien lichten hun neuzen zo leuk op, en dat matcht bij hun outfit. Die pieten kunnen nog wel wat kleding advies gebruiken!! Ik heb vleugels, want ik kan zelf van sok naar sok vliegen. Ik misbruik niet een of andere oude knol. Verder heb ik ook altijd een headset op, daarmee sta ik in continue verbinding met de noordpool daar is ons hoofdkwartier. Over hoofdkwartier gesproken. Als je nog meer wilt weten over kerst ga dan naar Hier!!! Al met al is mijn outfit dus voorzien van magie en styl, zelfs Victor en Rolf vragen mij om kleding advies. En wat heeft die Sint nou? Een stoomboot? Dat is zou ouderwets, neem een speedboot zeg ik je, met 230 pk. Dat is pas kicken!! Staat mijn bril trouwens niet supersexy??? Ik heb geen problemen met mijn ogen, maar het past echt vet goed bij mijn mooie persoontje...
Echt ik zweer bij rood. Het is super sexy, mannen schijnen er echt opgewonden van te worden... Het enige minpuntje aan mijn outfit is nog wel die stomme baard. Ik ben niet eens een vent. Majah, anders mag ik van Santa niet meer de straat op. "Een beetje degelijke Kerstman of hulp Kerstman of jij dragen nou eenmaal baarden." Tssss, het slaat echt nergens op. Zeg eens: vinden jullie dat nou leuk zo een baard???
Maar voor nu heb ik heel goed nieuws. Ik ga jullie kadootjes geven, beloningen bij goed gedrag. Ik weet niet of jullie wel eens naar de opvoedkundige programma's kijken, zoals supernanny en schatjes, maar dat soort programma's hebben mij geleerd: alleen belonen en nooit straffen. Dus wie zoet is krijgt en lekkers en wie stout is krijgt niet.
Jingle bells all the way!!!
Ik ben dus net Gaia, net op het moment dat je nooit meer een pink box zal krijgen of een enchanted trunk krijg je wat. Mijn kadootjes zijn dus helemaal random.
Trouwens, wat denken jullie, zou zo een alien huid leuk staan bij een Kerstvrouwtje?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 09, 2006 11:53 am
Mensen die tot nu toe een kadootje hebben gehad:
Ik heb volgens mij al meer uitgedeeld dus roep even mensen, anders ding je ook niet mee voor de super prijs!!!
01 Kassopeia. 02 Zakou Nenharma. 03 Kitty Ocean 04 OranjeKorfbalpizza 05 Jolanda14 06 Darlaa 07 Arty Von Dutch 08 Elfinzu 09 Digipyro 10 XDmaster4 11 ll Eurynome ll 12 Kiek 13 WT-fan 14 ~Horsie~Anne~ 15 The Forbidden Angel 16 Charming_Nienna 17 ][Boude][ 18 ... ...
SUPER PRIJS GAAT NAAR DARLAA, want: zij is het liefst geweest, heeft naar mijn inzien heel veel gepost op de guild en is een actief member!! De prijs is 2000 gold, en een hart shaped box!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 09, 2006 11:54 am
EVENT IS OVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wou langer doorgaan maar ik ben vet moe door me pfeifer dus sorry mensen maar het is over!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 09, 2006 11:55 am
Gereserveerd voor kerstvrouwtje!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 09, 2006 12:06 pm
Nou, jullie kunnen reageren hoor. Kling klokjes klingeling. Kling Klokjes klinggggggg!!!!
Santa Claus is coming to town!!!!!!!
*Pakt een glaasje gluhwein en schenkt zichzelf wat in.*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 09, 2006 12:16 pm
*Pakt haar super de luxe lipstick. Tuit haat lipjes en plats plats plats, mooie rode lippen.* Hoor hoor hoor luister. Jullie moeten allemaal weten: rode lipstick is helemaal in deze winten. Het is rood all the way! Rood is het gewoon helemaal. Net als gluhwein, als die lekker op smaak is gebracht is die ook rood. Rood is gewoon een topkleur. Rood wekt agressie op, dus tantanos. Maar ook eros, en eros is de God van de liefde. Liefde, lieve liefde... Ach, het feest van de liefde kan daarom gewoon niet zonder rood. Ik hou zo van Santa, maar ik houd ook van rode lipstick! Geloven jullie me niet??? Lees dan maar eens wat na over Freud, die had het al over Tantanos en Eros. Maar ook een of andere filosoof, empedoclus. Hij zei dat elke wezen over beide krachten bezit en ze beide nodig heeft om te overleven. Want zonder liefde zou men niet kunnen samenwerken. En zonder agressie zou men niet kunnen jagen op voedsel. Maar met Kerstmis, dan neemt Eros de wereld over. Dus dan worden we allemaal een grote familie.
Nu hopen dat het wat langer doorzat dan maar 2 dagen. Ik stel voor om 3e kerstdag in te voeren en daarna 4e en dan 5e en dan 6e....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 09, 2006 12:29 pm
Als het betekent dat ik dan meer verplicht vrij krijg, dan ben ik voor extra kerstdagen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 09, 2006 12:37 pm
kittyocean Als het betekent dat ik dan meer verplicht vrij krijg, dan ben ik voor extra kerstdagen XD Dat vind ik dus ook een ontzettend goed idee, en voor dat idee, krijg jij een ontzettend cool cadeau!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 09, 2006 12:40 pm
Nu al XD? Bedankt anyway hoor XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 09, 2006 1:00 pm
kittyocean Nu al XD? Bedankt anyway hoor XD Wie zoet is krijgt lekkers en wie stout is krijgt niets. Dat heb ik gezien in een opvoedkundig programma. Goed gedrag wordt beloond. En wie kan er nou beter belonen dan ik??? Ik ben perfect!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 09, 2006 1:08 pm
•♥• Waarom moet ik nou ineens aan Marijke van helwegen denken? smile die was toch ook lid van de guild? xD •♥•Love the spirit, Merry Christmas
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 09, 2006 1:14 pm
Darlaa •♥• Waarom moet ik nou ineens aan Marijke van helwegen denken? smile die was toch ook lid van de guild? xD •♥•Love the spirit, Merry Christmas Marijke van Hellwegen? Ken haar niet, wie is dat?
*Pakt een kabbalaboek erbij en staart wijs voor zich uit* Ik voel me weer helemaal verlicht. Ik ben zen. Ik ben een deel van de kosmos!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 09, 2006 1:16 pm
Kerstvrouwtje, ik vind je geweldig XD Heerlijk zweverig XD Ik mis eigenlijk de rode kraaltjes in je haar XD En de rode kralenketting XD En de rode hippiekleren XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 09, 2006 2:22 pm
Nou kerstvrouwtje ik snap wel waarom Viktor & Rolf jou kledingadvies vragen razz . Maar jah wel leuk dat je hier in de guild bent, en kan jij je man ff belen en vragen of hij mij nog kent?
P.s ik had hem ooit met iets geholpen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|