KerstMarkt
Geld verdienen met kerst? Dat kan :3 Huur nu je eigen stalletje!
Ieder jaar met kerst is er hier in Valkenburg a/d Geul een kerstmarkt in de glinstergrotten. Dit jaar is er ook een kerstmarkt in het ADPE event forum. En jij kan daar je spulletjes verkopen of je diensten aanbieden.
Het is dus een mooie manier om van je spulletjes af te komen waar je toch niets mee doet of om op koopjes jacht te gaan. Voor mensen met een bestaande mini-shop is het een mooie kans om reclame te maken.
Het zou leuk zijn om dingen voor een 'kerstprijsje' te verkopen, maar je bent het natuurlijk niet verplicht.
Hoe gaat het precies in zijn werk?- Je vult onderstaande "formulier" in om een stalletje te huren.
Quote:
Naam:
Naam stalletje (hoeft niet):
Eventuele informatie die je kwijt wilt:
- Dan wacht je tot Arty jouw stalletje maakt. Dit doet hij door een thread te maken in het event subforum van de guild.
- Daarna ben je vrij om je stalletje net zo in te richten als je zelf wilt. Houd je wel ten alle tijden aan de regels van de guild en van Gaia!
F.A.Q.Mag ik ook meerdere diensten aan bieden?Ja natuurlijk! Als jij avie art wilt verkopen, mag je daarnaast ook zeker items verkopen. Maak het alleen niet al te bond.
Wat mag ik allemaal verkopen?Van alles! Je k**t items van Gaia verkopen, of avie art/edits. Je k**t kerstkransjes "bakken" en die verkopen. Gebruik je fantasie, wat kom je op een ormale kerstmarkt allemaal tegen? Waar zouden de mensen wel voor willen betalen? Voor mijn part ga je handlezen. xD
Waarom heeft de Von_Dutch familie een stalletje?Al het geld wat hiermee wordt opgehaald, gaat naar de guild of naar de evenementen-commissie. Zodat we daarvan weer andere leuke dingen kunnen doen voor jullie.
Vragen staan natuurlijk vrij! De markt is open en zal open zijn tot 3 koningen!!