Welcome to Gaia! ::

Charity/Donating/Vending Guild (FREE GOLD) LOL

Back to Guilds

A Guild for a charity donating/donations vending and tips how to make easy gold. 

Tags: Money, Gold, Charity, Donation, Free 

Reply Charity/Donating/Vending Guild
Be more active for more contests! Goto Page: 1 2 3 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Perest
Vice Captain

Noob

PostPosted: Sun Jan 05, 2014 2:45 pm
Since recently being promoted to Vice Captain, I've noticed how little activity has been going on lately.
Gender Bob has posted multiple contests lately, and i'd like to get our activity up.
Start posting more, and more contests and donations will be made!
Anyone needed donations, don't feel frightened to ask.
If any of us can help you, we will.
 
PostPosted: Fri Jan 10, 2014 8:38 pm
(( ill try =w=" ))  

Forbidd3n Fruit

Magical Girl

10,300 Points
  • Magical Girl 50
  • Invisibility 100
  • Mark Twain 100

ICrystal_KatI

Friendly Gaian

5,900 Points
  • Generous 100
  • Friendly 100
  • Millionaire 200
PostPosted: Mon Jan 13, 2014 10:21 pm
I'll be active for sure c:  
PostPosted: Tue Jan 14, 2014 6:34 pm
ive been, i kinda gaving up on this one too. never anyone actually helping anyone. wasted more gold donating to people who think they arent getting enough.  

Sinners Will Never Die

Fashionable Trader

7,750 Points
  • Money Never Sleeps 200
  • Generous 100

SunnyElaine

Fashionable Gaian

PostPosted: Sat Mar 29, 2014 5:25 pm
Hi,

Sorry for asking, but is there any way I could get a donation?



Thanks smile  
PostPosted: Sat Mar 29, 2014 7:27 pm
congrat bro smile
but hmm i know this guild is built for giving out free gold and stuff but should we also allow people to work hard? because giving up free gold they will think that they dont have to try hard to make gold and that people will always donate to them. than again i should be saying anything im grateful to my Bob for making this guild biggrin  

KozuHiroxD
Vice Captain

Shy Phantom

14,325 Points
  • Friendly 100
  • Generous 100
  • Falling For You 25

plushie pastel princess

Distinct Gaian

7,950 Points
  • Invisibility 100
  • Clambake 200
  • Timid 100
PostPosted: Tue Apr 01, 2014 11:21 am
Perest
Since recently being promoted to Vice Captain, I've noticed how little activity has been going on lately.
Gender Bob has posted multiple contests lately, and i'd like to get our activity up.
Start posting more, and more contests and donations will be made!
Anyone needed donations, don't feel frightened to ask.
If any of us can help you, we will.


hello.. this is such a generous guild emotion_kirakira as for me, i'm having a quest too.. and if you're still willing to donate some gold.. any amount would be really wonderful, mister. emotion_kirakira  
PostPosted: Tue Apr 01, 2014 11:25 am
btw, i just read the other posts with their own opinions. i agree with them but i'm actually working hard too, you know? such as playing zomg and stuff crying it's just that, even a little help would be greatly appreciated.. who would even deny that fact? redface  

plushie pastel princess

Distinct Gaian

7,950 Points
  • Invisibility 100
  • Clambake 200
  • Timid 100

MoonlitEvening

6,225 Points
  • Befriended 100
  • Generous 100
  • Friendly 100
PostPosted: Tue Aug 12, 2014 10:33 am
KozuHiroxD
congrat bro smile
but hmm i know this guild is built for giving out free gold and stuff but should we also allow people to work hard? because giving up free gold they will think that they dont have to try hard to make gold and that people will always donate to them. than again i should be saying anything im grateful to my Bob for making this guild biggrin


Thanks so much for creating this. I;ve been working really hard, but I really need 1b for elemental hair. I would love if anyone would donate. Thanks smile  
PostPosted: Tue Aug 12, 2014 12:25 pm
cool julia22
KozuHiroxD
congrat bro smile
but hmm i know this guild is built for giving out free gold and stuff but should we also allow people to work hard? because giving up free gold they will think that they dont have to try hard to make gold and that people will always donate to them. than again i should be saying anything im grateful to my Bob for making this guild biggrin


Thanks so much for creating this. I;ve been working really hard, but I really need 1b for elemental hair. I would love if anyone would donate. Thanks smile


i actually have no gold atm.
haha just donated a lot of gold to a lot of the newcomers so currently im trying to vend to make some gold but i'll see what i can do.  

KozuHiroxD
Vice Captain

Shy Phantom

14,325 Points
  • Friendly 100
  • Generous 100
  • Falling For You 25

Perest
Vice Captain

Noob

PostPosted: Tue Aug 12, 2014 12:48 pm
KozuHiroxD
cool julia22
KozuHiroxD
congrat bro smile
but hmm i know this guild is built for giving out free gold and stuff but should we also allow people to work hard? because giving up free gold they will think that they dont have to try hard to make gold and that people will always donate to them. than again i should be saying anything im grateful to my Bob for making this guild biggrin


Thanks so much for creating this. I;ve been working really hard, but I really need 1b for elemental hair. I would love if anyone would donate. Thanks smile


i actually have no gold atm.
haha just donated a lot of gold to a lot of the newcomers so currently im trying to vend to make some gold but i'll see what i can do.
Don't worry about it, I'll cover it. smile  
PostPosted: Tue Aug 12, 2014 1:44 pm
Perest
KozuHiroxD
cool julia22
KozuHiroxD
congrat bro smile
but hmm i know this guild is built for giving out free gold and stuff but should we also allow people to work hard? because giving up free gold they will think that they dont have to try hard to make gold and that people will always donate to them. than again i should be saying anything im grateful to my Bob for making this guild biggrin


Thanks so much for creating this. I;ve been working really hard, but I really need 1b for elemental hair. I would love if anyone would donate. Thanks smile


i actually have no gold atm.
haha just donated a lot of gold to a lot of the newcomers so currently im trying to vend to make some gold but i'll see what i can do.
Don't worry about it, I'll cover it. smile


Ok haha im right now struggling to make gold xD but thanks though for helping covering it  

KozuHiroxD
Vice Captain

Shy Phantom

14,325 Points
  • Friendly 100
  • Generous 100
  • Falling For You 25

Perest
Vice Captain

Noob

PostPosted: Tue Aug 12, 2014 1:57 pm
KozuHiroxD
Perest
KozuHiroxD
cool julia22
KozuHiroxD
congrat bro smile
but hmm i know this guild is built for giving out free gold and stuff but should we also allow people to work hard? because giving up free gold they will think that they dont have to try hard to make gold and that people will always donate to them. than again i should be saying anything im grateful to my Bob for making this guild biggrin


Thanks so much for creating this. I;ve been working really hard, but I really need 1b for elemental hair. I would love if anyone would donate. Thanks smile


i actually have no gold atm.
haha just donated a lot of gold to a lot of the newcomers so currently im trying to vend to make some gold but i'll see what i can do.
Don't worry about it, I'll cover it. smile


Ok haha im right now struggling to make gold xD but thanks though for helping covering it

I've got 7.6B if you need a loan? I really should vend right now though, while I have gold lol.  
PostPosted: Tue Aug 12, 2014 2:01 pm
Perest
KozuHiroxD
Perest
KozuHiroxD
cool julia22
KozuHiroxD
congrat bro smile
but hmm i know this guild is built for giving out free gold and stuff but should we also allow people to work hard? because giving up free gold they will think that they dont have to try hard to make gold and that people will always donate to them. than again i should be saying anything im grateful to my Bob for making this guild biggrin


Thanks so much for creating this. I;ve been working really hard, but I really need 1b for elemental hair. I would love if anyone would donate. Thanks smile


i actually have no gold atm.
haha just donated a lot of gold to a lot of the newcomers so currently im trying to vend to make some gold but i'll see what i can do.
Don't worry about it, I'll cover it. smile


Ok haha im right now struggling to make gold xD but thanks though for helping covering it

I've got 7.6B if you need a loan? I really should vend right now though, while I have gold lol.


Lol all good bro xD haha dont wanna take your gold.
Aha beside wouldnt be able to even pay you back. biggrin im trying to vend with what little items i got left lmfao xD  

KozuHiroxD
Vice Captain

Shy Phantom

14,325 Points
  • Friendly 100
  • Generous 100
  • Falling For You 25

MoonlitEvening

6,225 Points
  • Befriended 100
  • Generous 100
  • Friendly 100
PostPosted: Tue Aug 12, 2014 2:52 pm
Perest
KozuHiroxD
Perest
KozuHiroxD
cool julia22
KozuHiroxD
congrat bro smile
but hmm i know this guild is built for giving out free gold and stuff but should we also allow people to work hard? because giving up free gold they will think that they dont have to try hard to make gold and that people will always donate to them. than again i should be saying anything im grateful to my Bob for making this guild biggrin


Thanks so much for creating this. I;ve been working really hard, but I really need 1b for elemental hair. I would love if anyone would donate. Thanks smile


i actually have no gold atm.
haha just donated a lot of gold to a lot of the newcomers so currently im trying to vend to make some gold but i'll see what i can do.
Don't worry about it, I'll cover it. smile


Ok haha im right now struggling to make gold xD but thanks though for helping covering it

I've got 7.6B if you need a loan? I really should vend right now though, while I have gold lol.


Thanks so much! Whatever you could do would help smile  
Reply
Charity/Donating/Vending Guild

Goto Page: 1 2 3 [>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Platinum

Customize your own avatar now!

Have an account? Login Now!