Welcome to Gaia! ::

Den Danske Guild

Back to Guilds

Dansk guild for danske Gaia folk. 

Tags: dansk, danish, danmark, denmark, anime 

Reply Gaia Online - Alt omkring selve Gaia, nyheder, spørgsmål, tips og tricks
Reklamer på gaia..

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Arock-The-Demonic-13

5,950 Points
  • Window Shopper 100
  • Treasure Hunter 100
  • Consumer 100
PostPosted: Sat Apr 18, 2009 2:09 am

jeg har tænkt på for noget tid hvorfor de fleste af de reklamer her på gaia er på dansk.. den her hjemmme side er jo ikke fra danmark... så hvorfor er de så på dansk?
Det undre mig lidt..
PostPosted: Tue Apr 21, 2009 9:08 am

Arock-The-Demonic-13
jeg har tænkt på for noget tid hvorfor de fleste af de reklamer her på gaia er på dansk.. den her hjemmme side er jo ikke fra danmark... så hvorfor er de så på dansk?
Det undre mig lidt..

。.:・゚‘゚*・.。.:*:.。.・*゚’゚・:.。

{ Aner det faktisk ikke, men tror at den bestemmer reklamerne alt efter om du er fra DK eller Australien, tror at dem fra England har engelske reklamer og dem fra norge har norske, hvordan det virker ander jeg ikke }

~♡ⓛⓞⓥⓔ♡~

Newer
Vice Captain

13,075 Points
  • Team Edward 100
  • Team Jacob 100
  • Building the Army 50

Ranchi

Captain

Tasty Target

PostPosted: Thu Apr 23, 2009 12:58 am

Newer har helt ret. Der findes formaer der tilbyder reklamer, og de har en masse forretninger der betaler godt. Disse forretninger er delt op i lande, og det land brugeren kommer fra, bliver der også vist en reklame fra.
Det er meget effektivt, da vi i Danmark ikke kan bruge en amerikansk reklame til noget, og derfor heller ikke ville klikke på den.

Er medlem af Wer kennt wen, og dér skulle jeg skrive nøgleord ind, så jeg fik den passende reklame. Det at jeg er mor fik dem til at vise mig reklamer for bleer, da de mener det fanger min interesse *host*
Reply
Gaia Online - Alt omkring selve Gaia, nyheder, spørgsmål, tips og tricks

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff