|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 20, 2008 9:56 am
Jeg har kigget lidt rundt og undret mig over hvorfor der ikke er en "hvad er din yndlings anime/mange" thread. sååå jeg tænkte jeg ville lave en.
Hyg jer med at få lidt inspiration til måske nye yndlings serier. biggrin
Personligt elsker jeg Loveless og Fullmetal alchemist heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 20, 2008 10:01 am
Fullmetal Alchemist er rigtig god. Men tror nu min favorit vil være Ghost in the Shell titlerne eller Battle Royale.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 20, 2008 3:05 pm
LOL ! J kender ikk engang dem der! haah! xp J har en masse j r helt vild med, men min yndlings er vist Kamikaze kaitou Jeanne og en j ikk tror blir talt med som manga. En tegenfilm, (tæt på anime agtig) som j så da jeg har set da j var mindre. På arabisk hedder den Rimie eller såen no. Handler om en pige. den er lavet t bogen frændeløs - det er meningen d skal være en dreng, men jeg så den som en pige sweatdrop whee haah blaugh Og så r jeg oss helt vild med at se Karin. Hun er en megasjov vampyr. Jeg har det med at være vild med vampyr bøger og film xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 20, 2008 11:02 pm
Girl saurus er så absolut og komplet sindsyg at man ikke kan undgå at elske den (Manga)
Og der er så mange gode animeer derude Kani kke bestemme mig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 21, 2008 2:55 am
BlackHeartedSakura LOL ! J kender ikk engang dem der! haah! xp J har en masse j r helt vild med, men min yndlings er vist Kamikaze kaitou Jeanne og en j ikk tror blir talt med som manga. En tegenfilm, (tæt på anime agtig) som j så da jeg har set da j var mindre. På arabisk hedder den Rimie eller såen no. Handler om en pige. den er lavet t bogen frændeløs - det er meningen d skal være en dreng, men jeg så den som en pige sweatdrop whee haah blaugh Og så r jeg oss helt vild med at se Karin. Hun er en megasjov vampyr. Jeg har det med at være vild med vampyr bøger og film xd jeg så kamikaze kaitou jeanne for nogle år siden på tysk domokun ret nice
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 21, 2008 2:59 am
ZephyerDK Fullmetal Alchemist er rigtig god. Men tror nu min favorit vil være Ghost in the Shell titlerne eller Battle Royale. jeg har ikke lige læst battle royal men BR 1 som film var ret god biggrin og 2'ern var ja.. ikke lige min kop kaffe
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 21, 2008 7:27 am
Undercover-kitty ZephyerDK Fullmetal Alchemist er rigtig god. Men tror nu min favorit vil være Ghost in the Shell titlerne eller Battle Royale. jeg har ikke lige læst battle royal men BR 1 som film var ret god biggrin og 2'ern var ja.. ikke lige min kop kaffe Mangaen er 100 gange bedre end filmen biggrin Og romanen er 100 gange bedre end mangaen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 22, 2008 12:36 pm
Undercover-kitty BlackHeartedSakura LOL ! J kender ikk engang dem der! haah! xp J har en masse j r helt vild med, men min yndlings er vist Kamikaze kaitou Jeanne og en j ikk tror blir talt med som manga. En tegenfilm, (tæt på anime agtig) som j så da jeg har set da j var mindre. På arabisk hedder den Rimie eller såen no. Handler om en pige. den er lavet t bogen frændeløs - det er meningen d skal være en dreng, men jeg så den som en pige sweatdrop whee haah blaugh Og så r jeg oss helt vild med at se Karin. Hun er en megasjov vampyr. Jeg har det med at være vild med vampyr bøger og film xd jeg så kamikaze kaitou jeanne for nogle år siden på tysk domokun ret nice !!!! Jaah j så den godt nok oss på tysk t at starte med wink Men nu kan j se den på japansk med engelsk subs. D ka j bedre lide 4laugh Og self. var j dum og glemme den rigtig sjove, mega gode Lovely Complex J får såen et sjovt sus i maven når j tænker på den wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 22, 2008 12:52 pm
ZephyerDK Undercover-kitty ZephyerDK Fullmetal Alchemist er rigtig god. Men tror nu min favorit vil være Ghost in the Shell titlerne eller Battle Royale. jeg har ikke lige læst battle royal men BR 1 som film var ret god biggrin og 2'ern var ja.. ikke lige min kop kaffe Mangaen er 100 gange bedre end filmen biggrin Og romanen er 100 gange bedre end mangaen. og du har set og læst det hele? imponerende 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 22, 2008 1:45 pm
Undercover-kitty ZephyerDK Undercover-kitty ZephyerDK Fullmetal Alchemist er rigtig god. Men tror nu min favorit vil være Ghost in the Shell titlerne eller Battle Royale. jeg har ikke lige læst battle royal men BR 1 som film var ret god biggrin og 2'ern var ja.. ikke lige min kop kaffe Mangaen er 100 gange bedre end filmen biggrin Og romanen er 100 gange bedre end mangaen. og du har set og læst det hele? imponerende 3nodding Jeg ejer en dejlig Battle Royale samling ^^ men det er også en af de eneste titler jeg sådan har samlet meget på.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 23, 2008 6:49 am
Ak ja Battle Royale =D Den er så god! Bare synd at både novellen og mangaen er så meget bedre end filmen .-. .. Men sådan er det jo altid.
Men anyways, top 3 manga og anime liste fra mig af XD -
Top 3 anime: Sayonara Zetsubou Sensei Sexy Commando Gaiden Higurashi no Naku Koro ni
.. Og faktisk også Galaxy Express 999/Rumekspressen D: Efter at jeg er begyndt at se den igen er den kommet op på favoritlisten endnu engang. XD
Top 3 manga: Battle Royale Alt der er lavet af Junji Ito (Uzumaki, Tomie, Gyo, osv) D.Gray-Man
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 23, 2008 4:19 pm
Puuh... det var dælme et svært spørgsmål, har set og læst flere animeer og mangaer end jeg kan huske, men jeg vil da prøve
Top 3 Manga: Hellsing: Fed blanding af Action, fed tegnestil og sort humour, og hvor ellers ser man Katolske mutanter, Nazi-varulve og piger med panserværnskanoner Akira: En klassiker, god historie, dybe personer og god balance mellem gritty realism og let sci-fi Dragonball: Igen en klassiker, men klart bedre dengang Goku var en mystisk race i stedet for en ud af en milliard forskellige rumvæsener (Hmm det her efterlader jo ingen plads til Ranma½ som absolut er en favorit også)
Top 3 Animeer: Hmm nu jeg tænker over det kan jeg slet ikke begrænse mine Animé favoritter på en top 3 måske en top 10... nah top 7 er bedre: Vandread: Fed Mecha animé, god balance mellem Ecchi, Action og Humour Love Hina: Ja den er god, klassisk Ecchi/Romance Lucky Star: Genial, ganske enkelt Azumanga Daioh: Moé, intet andet ord rækker... Welcome to the NHK: En Ung mands fald til rækkerne som Hikkimori (socialt tilbagetrukken otaku-type) og fælgende redningsforsøg, rammer skræmmende tæt Genshiken: En meget realistisk Animé, om en klub af folk interesserede i det generelle Animé-Manga-Gaming-Cosplay univers, og deres forsøg på at balancere interesser med fremtid, Igen meget rammende kunne genkende mig selv og mange andre i personerne. Dragonball: den originale historie før Z, bare genial simpelthent
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sparkly Conversationalist
|
Posted: Mon Feb 25, 2008 1:25 pm
WELL... YNLINGS MANGA? D:
PARADISE KISS [OG GENERELT ALT HVAD HUN HAR LAVET ;D] DEATHNOTE NARUTO [JA OK, DEN ER SJOV OG DET ER EN FASE T__T]
ANIME: MY NEIGHBOUR TOTORO [OG ANDET HAYAOI MIYAZAKI ^^;;;] COWBOY BEBOP [<3] STEAMBOY
HAR IKKE SET SÅ MEGET ANIME FOR NYELIGT ^^;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 25, 2008 2:31 pm
Naruto var også en god/rimelig manga
lige indtil halvejs inde i shipuuden
så begyndte den VIRKELIG at sutte
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 29, 2008 8:03 am
Anime må vel være Neon Genesis Evangelion. Mangaen dertil er da også rigtig god, men den stikker ikke Goth og Stigma ^^ Arj, jeg tudbrøler hver gang jeg læser Stigma, og det er HVER gang, derfor crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |