|
|
|
|
Posted: Fri Jul 18, 2014 6:53 pm
 Ulaya's name: Zeiss Owner(s): Juliette06 Personality: Difficult Colorist: mewrose
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 22, 2014 8:57 am
 Ulaya's name: Castor Owner(s): Gl!tch~ Personality: Cocky Parents: Nu x Alistar Gen #: 4 Colorist: Spazzy
 Ulaya's name: Nu Owner(s): Gl!tch~ Personality: Functional Parents: Uniqua x Quidi Gen #: 3 Colorist: Puh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 22, 2014 6:10 pm
 Ulaya's name: Anhur Owner(s): stormflower Personality: inquisitive Parents: Echo's Song x Kunal Gen#: 2 Colorist: Spazzy
-just realized I hadn't posted this yet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 23, 2014 1:30 am
 Ulaya's name: Keena Owner(s): Natelie Personality: loving Parents: Nu x Alistar Gen #: 4? Colorist: Spazzy
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 04, 2014 10:01 am
 Ulaya's name: Delacouri Owner(s): ~Spazzy_the_Wolfie~ Personality: Bashful Parents: Kotiya x Enki Gen#: 2 Colorist: I Lady Kiya I
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 06, 2014 3:04 pm

Ulaya's name: Amore Owner(s): ChaosTheories Personality: Flirty Colorist: mewrose
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 08, 2014 6:17 pm
 Ulaya's name: Jinjing Lin Owner(s): magnadearel Personality: Golden Colorist: mewrose
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 10, 2014 7:50 pm
Ulaya's name: Zelina Owner(s): Jackiee153 Personality: Unpredictable Colorist: Spazzy the Wolfie
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 10, 2014 8:53 pm
Ulaya's name: Phadyn Owner(s): magnadearel Personality: Inquisitive Colorist: Spazzy the Wolfie
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 11, 2014 10:53 am
Ulaya's name: ??? Owner(s): TormentedAngie Personality: Spunky Colorist: mewrose
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 11, 2014 2:04 pm
Ulaya's name: Squishy Owner(s): I Lady Kiya I Personality: Lazy Colorist: Mewrose
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 15, 2014 2:13 pm
 *click for full image* Ulaya's name: Renee Owner(s): DragonEnchantress Personality: Kind Colorist: Lady Kiya
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 15, 2014 7:31 pm
Ulaya's name: Arya Owner(s): Kara Asumie Personality: Outgoing Parents: Astraea x Jinx Gen#: 2 Colorist: Malikztiah Ankhere
Box stage is the only one certed.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 16, 2014 8:18 am
Ulaya's name: Danirate
Owner(s): shyanimegrl Personality: eccentric Colorist: Malikztiah Ankhere
Eep if these 2 girls were certed previously in the past, I'm sorry I admittedly don't recall seeing their certs' dropoffs, and so I'm re-posting these girls for cert requests:
Ulaya's name: Alpinely
Owner(s): shyanimegrl Personality: eclectic Colorist: ?
Ulaya's name: Caprice
Owner(s): shyanimegrl Personality: unpredictable Colorist: ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 18, 2014 2:11 pm
 Ulaya's name:Irwin Owner(s):milly17 Personality:clam Colorist biggrin ragonEnchantress (If using a group image, do you need the uncert for your pet with the cert?:No
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|