|
|
|
|
Posted: Fri Aug 18, 2006 8:01 pm
alguem por aqui?
o q acharam do meu visual estilo demon-hero? #D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 18, 2006 8:05 pm
Oi Tulyo! 3nodding
Eu tou cuidando do tópico da minha quest! blaugh "Vows are spoken To be broken Feelings are intense Words are trivial Pleasures remain So does the pain Words are meaningless And forgettable "
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 18, 2006 8:10 pm
Zantty Oi Tulyo! 3nodding
Eu tou cuidando do tópico da minha quest! blaugh "Vows are spoken To be broken Feelings are intense Words are trivial Pleasures remain So does the pain Words are meaningless And forgettable " boa sorte mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 18, 2006 8:11 pm
Muito obrigado Tulyo!!! heart "Vows are spoken To be broken Feelings are intense Words are trivial Pleasures remain So does the pain Words are meaningless And forgettable "
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 18, 2006 8:13 pm
Zantty Muito obrigado Tulyo!!! heart "Vows are spoken To be broken Feelings are intense Words are trivial Pleasures remain So does the pain Words are meaningless And forgettable " espero q complete a quest o mais rapido possivel xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 18, 2006 8:14 pm
Também espero .__.
Se demorar muito nunca vou conseguir gonk "Vows are spoken To be broken Feelings are intense Words are trivial Pleasures remain So does the pain Words are meaningless And forgettable "
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 18, 2006 8:19 pm
Zantty Também espero .__.
Se demorar muito nunca vou conseguir gonk "Vows are spoken To be broken Feelings are intense Words are trivial Pleasures remain So does the pain Words are meaningless And forgettable " huahuahua relaxa...se vc economizar bastante e comecar a fazer negocios no exchange e MP, consegue facil...foi assim q consegui meus itens XD me ex-exchange whore mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 18, 2006 8:21 pm
Eu tenho que aprender a ser isso aí .__.
Os itens que eu compro pra vender as pessoas barateiam stare "Vows are spoken To be broken Feelings are intense Words are trivial Pleasures remain So does the pain Words are meaningless And forgettable "
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 18, 2006 8:30 pm
Fui dormir! ;D "Vows are spoken To be broken Feelings are intense Words are trivial Pleasures remain So does the pain Words are meaningless And forgettable "
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 18, 2006 8:35 pm
Zantty Fui dormir! ;D "Vows are spoken To be broken Feelings are intense Words are trivial Pleasures remain So does the pain Words are meaningless And forgettable " boa noite zan o/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 19, 2006 6:28 am
Bom dia GdA! 3nodding "Vows are spoken To be broken Feelings are intense Words are trivial Pleasures remain So does the pain Words are meaningless And forgettable "
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 19, 2006 7:11 am
Bom dia! Já volto! mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 19, 2006 7:18 am
Tulyo alguem por aqui? o q acharam do meu visual estilo demon-hero? #D Tá bem legal! (mesmo eu não sendo muito fã dessas calça xp )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 19, 2006 7:19 am
Quiet Lady Tulyo alguem por aqui? o q acharam do meu visual estilo demon-hero? #D Tá bem legal! (mesmo eu não sendo muito fã dessas calça xp )hauahuah isso ai eu postei e noite, tava com outra roupa xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|