|
|
|
|
Posted: Mon May 18, 2015 8:14 pm
exclaim I would like to enter in the raffle! LINK TO PROOF: [ x] (Backdating for the 17th) Would I like to win a premade? No Would I like to win the custom? No Would I like to win rp points INSTEAD of the premade/custom prizes? Yes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 18, 2015 8:18 pm
exclaim I would like to enter in the raffle! LINK TO PROOF: [ x] [ x] [ x] Would I like to win a premade? No Would I like to win the custom? No Would I like to win rp points INSTEAD of the premade/custom prizes? Yes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 18, 2015 8:36 pm
exclaim I would like to enter in the raffle! LINK TO PROOF: linkWould I like to win a premade? y Would I like to win the custom? y Would I like to win rp points INSTEAD of the premade/custom prizes? n
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 18, 2015 8:49 pm
exclaim I would like to enter in the raffle! LINK TO PROOF: hereWould I like to win a premade? no Would I like to win the custom? no Would I like to win rp points INSTEAD of the premade/custom prizes? yes!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 18, 2015 9:48 pm
exclaim I would like to enter in the raffle! LINK TO PROOF: xxxWould I like to win a premade? No (maybe? gdi they're growing on me) Would I like to win the custom? Yes Would I like to win rp points INSTEAD of the premade/custom prizes? Yes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 18, 2015 10:09 pm
exclaim I would like to enter in the raffle! LINK TO PROOF: linkWould I like to win a premade? Y Would I like to win the custom? Y Would I like to win rp points INSTEAD of the premade/custom prizes? Y
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 18, 2015 10:15 pm
exclaim I would like to enter in the raffle! LINK TO PROOF: linkWould I like to win a premade? N Would I like to win the custom? N Would I like to win rp points INSTEAD of the premade/custom prizes? Yes please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 18, 2015 10:47 pm
exclaim I would like to enter in the raffle! LINK TO PROOF: {X} Would I like to win a premade? Yaaas Would I like to win the custom? Yaaas Would I like to win rp points INSTEAD of the premade/custom prizes? Noo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 19, 2015 6:16 am
exclaim I would like to enter in the raffle! LINK TO PROOF: [ x] [ x] [ x] Would I like to win a premade? No Would I like to win the custom? No Would I like to win rp points INSTEAD of the premade/custom prizes? Yes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 19, 2015 12:16 pm
exclaim I would like to enter in the raffle! LINK TO PROOF: linkWould I like to win a premade? Y Would I like to win the custom? Y Would I like to win rp points INSTEAD of the premade/custom prizes? Y
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 19, 2015 3:21 pm
exclaim I would like to enter in the raffle! LINK TO PROOF: from here onwardsWould I like to win a premade? no Would I like to win the custom? no Would I like to win rp points INSTEAD of the premade/custom prizes? yes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 19, 2015 3:49 pm
exclaim I would like to enter in the raffle! LINK TO PROOF: x and xWould I like to win a premade? n Would I like to win the custom? n Would I like to win rp points INSTEAD of the premade/custom prizes? y!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Codebreaking Conversationalist
|
Posted: Tue May 19, 2015 6:53 pm
exclaim I would like to enter in the raffle! LINK TO PROOF: [1] Would I like to win a premade? N Would I like to win the custom? Y Would I like to win rp points INSTEAD of the premade/custom prizes? Y (for premades?)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 19, 2015 9:26 pm
exclaim I would like to enter in the raffle! LINK TO PROOF: link on this page link and this post Would I like to win a premade? y Would I like to win the custom? y Would I like to win rp points INSTEAD of the premade/custom prizes? n
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 19, 2015 10:04 pm
exclaim I would like to enter in the raffle! LINK TO PROOF: [x]Would I like to win a premade? N Would I like to win the custom? Y Would I like to win rp points INSTEAD of the premade/custom prizes? N
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|