|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 26, 2010 2:16 pm
TrashTheatre Hallo iedereen c: Ik ben Melissa, 17 jaar. Ik speel nu ruim een jaar Gaia en ben een addict xD haha. Ben 1.65 (Ja klein ._.), blauwe ogen, zwart/rood/roze/groen/blauw haar. (Dat veranderd nogal vaak c: ) Tattoo's, Wicca, Tarot, Body modification, Anime, Concerten, Festivals en Uitgaan zijn de dingen die ik leuk vind c: Verder die ik atm een Grafische Opleiding, eerste jaar enzo :] en dat was het wel zo een beetje... Meer? Asssskk. toevallig op de MA ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 27, 2010 5:50 am
hoiiii <3
ik ben ester, 19 jaar oud en woon in the middle of nowhere emo vanaf september ga ik de opleiding mediavormgever volgen in enschede. ik zit op gaia sinds 2005 whee uhh. ik hou van uitgaan, winkelen, computeren, boeken, muziek, fanfics redface , anime, manga, lucky strike <3, foto's maken, rondhangen met vrienden, tats, piercings, mode, haar en wel meer. 4laugh
foto's van mij staan in mijn signature en op mijn profieeeeel. dat was het wel. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 27, 2010 6:10 am
@Erotics:: Ik vind je wit/zwarte haar echt geweldig! super zeg!
ik zie dat ik mij in het verkeerde topic voorgesteld had razz
najah in het kort nog maar weer
Loeny, 21 jaar, zit op de kunstakademie in Breda, Illustratie, propedeuse. Mijn passies zijn, tekenen, lezen, poi <3 en mijn vriend natuurlijk ^-^
something like that..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 01, 2010 7:16 am
Hallo!
(Verskoon di egt swak Nederlands sweatdrop )
Ik zit op Gaia niet zo heel lang (Januarie). Ik ben een gek anime verslaafde. Mij vader ben van Nederland, maar ik blijft nouw in Zuid-Afrika. Mij hobby's zijn gitaar, gaming en anime vector-tekeninge. Ohja, ik ben 19.
Meer informasje zijn op mij profiel en "Personal Website".
Engels:
I've been on gaia now for not so long (since January). I'm absolutely crazy about anime.My father is originally from Holland but I'm currently living in South-Africa. My hobbies are guitar, gaming and anime vector-art. Also I'm 19.
More information on my profile and personal website.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 02, 2010 7:08 am
Hoi!
Ik ben SoundBlast, 21 en zit geloof ik nu al zo iets van 5 jaar op Gaia?
Ben sinds 2007 onderdeel van de Staff op Gaia wat op zich wel redelijk interresant is en als vrijetijdsbestedingen die ik aan Gamen, joggen, fietsen en in de vakanties snowboarden of lekker luieren op het strand.
Ik kijk ook Anime en lees Manga en voor de rest heb ik nog wel meer dure hobbies die eigenlijk best wel slecht zijn voor mijn financien. gonk
Ik zit in mijn tweede jaar van mijn MBO 4 ICT opleiding wat ik versneld doe. Waarschijnlijk ben ik volgend jaar klaar rond deze tijd. (Als alles mee zit) Daarna ga ik hoogswaarschijnlijk HBO doen.
Ik ben 1.94 (Ze gunnen me de 2 meter niet) groen/grijze ogen en donkerblond haar.
-----------------------------------------------------
Oh yeah, we're also supposed to post this in English, no?
I'm SoundBlast, 21 and I think I've been on Gaia for about 5 years now?
I've been a member of the Staff since 2007 which is kind of interesting and as ways to counter time and boredom I play videogames such as FPS, MMO's, etc. I also jog, use my bike to get around town and usually snowboard in most of my vacations (That is, if we actually go to where the snow is).
Next to that I also watch Anime and read Manga, other then that I also have a lot more of expensive hobbies that aren't really good for my finances. (if you catch my drift)
I'm in my second year of MBO 4 ICT which basically means I'm being trained to legally screw around with Windows and such. I'll probably be done next year if everything goes according to plan and I'll then most likely turn to HBO to get the degree I want.
I'm 1.94M, that's 6,4 feet for those of you that don't use Meters. I have green/gray eyes and I have dark brown hair.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 02, 2010 2:56 pm
haha soundblast.. waar woon je in nederland?
Ik ken niet zooo veel lange jongens.. naja eentje van 2.14 xD of zoiets..
En hoe heb je het voor elkaar gekregen om bij de gaia staff te komen.. netjes.. biggrin
voor de rest hoop ik natuurlijk dat je het naar je zin hebt hier... Net als iedereen voor de rest...... Daarom heb ik ook de topic Newest Members in het leven geroepen... Hoe graag ik ook zou willen, ik kan niet alle 66 mensen afzonderlijk begroeten (naja eigenlijk 63) maar dat is nogal veel.. Daarom ook dit topic.. zo leren we elkaar wat meer kennen. TENMINSTE degene die mee kletsen wat gelukkig heel veel mensen zijn biggrin
blabla bla bla.. lang verhaal kort te houden.. HOOIIIII biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 02, 2010 11:43 pm
Ello overyone~
Ik ben Charlotte, 19 jaar, Brabander and such a crazy dork xP Rood/bruin haar, bruine ogen, en 1.74m Zit nu al vier jaar op gaia..en blijkbaar heb ik er nog steeds geen genoeg van xD Anime, cosplay, books, music, hugs, friends = Love I'm very impatient when it comes to some things! like Abunai 2010 xD is anyone else going there?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 03, 2010 12:07 pm
Dienuh haha soundblast.. waar woon je in nederland? Ik ken niet zooo veel lange jongens.. naja eentje van 2.14 xD of zoiets.. En hoe heb je het voor elkaar gekregen om bij de gaia staff te komen.. netjes.. biggrin voor de rest hoop ik natuurlijk dat je het naar je zin hebt hier... Net als iedereen voor de rest...... Daarom heb ik ook de topic Newest Members in het leven geroepen... Hoe graag ik ook zou willen, ik kan niet alle 66 mensen afzonderlijk begroeten (naja eigenlijk 63) maar dat is nogal veel.. Daarom ook dit topic.. zo leren we elkaar wat meer kennen. TENMINSTE degene die mee kletsen wat gelukkig heel veel mensen zijn biggrin blabla bla bla.. lang verhaal kort te houden.. HOOIIIII biggrin Ik woonde eerst in Zwolle, maar voor mijn opleiding ben ik nu woonachtig in Groningen waar het gemiddeld twee graden kouder is als de rest van Nederland. De Staff? Da's ergens in 2007 gebeurd toen ik uitgenodigd werd om een helper in een forum te worden, van het ene kwam het andere en zo ben ik een moderator geworden. Tegenwoordig kunnen mensen zich aanmelden als ze ouder dan 18 zijn enzo.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 03, 2010 4:04 pm
lol... mag ik me dus ook aanmelden..
owjeej.. Groningen? Een vriendin van mij studeerde daar medicijnen... volgens haar is het totaal niet leuk want ze hebben daar een totaal andere lessen enzo die niet aansluiten als je de opleiding in utrecht wil volgen... en tis nogal.. ver weg van veel... xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 04, 2010 7:07 am
CallMeCuteAndDie Ello overyone~ Ik ben Charlotte, 19 jaar, Brabander and such a crazy dork xP Rood/bruin haar, bruine ogen, en 1.74m Zit nu al vier jaar op gaia..en blijkbaar heb ik er nog steeds geen genoeg van xD Anime, cosplay, books, music, hugs, friends = Love I'm very impatient when it comes to some things! like Abunai 2010 xD is anyone else going there? Ik dacht eraan om naar de Abunai-con te gaan! Wanneer is die ook alweer?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 04, 2010 2:49 pm
Mayura Kinimoto CallMeCuteAndDie Ello overyone~ Ik ben Charlotte, 19 jaar, Brabander and such a crazy dork xP Rood/bruin haar, bruine ogen, en 1.74m Zit nu al vier jaar op gaia..en blijkbaar heb ik er nog steeds geen genoeg van xD Anime, cosplay, books, music, hugs, friends = Love I'm very impatient when it comes to some things! like Abunai 2010 xD is anyone else going there? Ik dacht eraan om naar de Abunai-con te gaan! Wanneer is die ook alweer? 27 tot 29 augustus in Veldhoven (in de buurt van Eindhoven) XD lekker dichtbij voor mij dit jaar Kaartjes verkoop is pas begonnen :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 08, 2010 2:20 pm
SoundBlast Dienuh haha soundblast.. waar woon je in nederland? Ik ken niet zooo veel lange jongens.. naja eentje van 2.14 xD of zoiets.. En hoe heb je het voor elkaar gekregen om bij de gaia staff te komen.. netjes.. biggrin voor de rest hoop ik natuurlijk dat je het naar je zin hebt hier... Net als iedereen voor de rest...... Daarom heb ik ook de topic Newest Members in het leven geroepen... Hoe graag ik ook zou willen, ik kan niet alle 66 mensen afzonderlijk begroeten (naja eigenlijk 63) maar dat is nogal veel.. Daarom ook dit topic.. zo leren we elkaar wat meer kennen. TENMINSTE degene die mee kletsen wat gelukkig heel veel mensen zijn biggrin blabla bla bla.. lang verhaal kort te houden.. HOOIIIII biggrin Ik woonde eerst in Zwolle, maar voor mijn opleiding ben ik nu woonachtig in Groningen waar het gemiddeld twee graden kouder is als de rest van Nederland. De Staff? Da's ergens in 2007 gebeurd toen ik uitgenodigd werd om een helper in een forum te worden, van het ene kwam het andere en zo ben ik een moderator geworden. Tegenwoordig kunnen mensen zich aanmelden als ze ouder dan 18 zijn enzo. lees ik nou serieus dat je nu in Groningen woont..? dan ben jij nummer 2 die ik tegenkom hier op Gaia razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 08, 2010 2:27 pm
 naja volgens mij heb ik me ook voorgesteld in het verkeerde topic... kan het niet herinneren... Naam: Monique Leeftijd: 19 jaar smile Woonplaats: Loppersum (Groningen) daar zijn die aardschokken ook wel hahah! Opleiding: SPW4 Hobby's: Tekenen( ben zojuist een Art Shop begonnen), films, uitgaan, zwemmen, slapen (GROTE hobby!) ik hou niet van: doperwtjes, arrogantie, slome computers ik hou wel van: anime/manga, candy, onweer, zon, my kitteehh heart Bo, tekenen naja hoe lang ben ik... 1,75m..? gewicht is niet belangrijk razz Mij toevoegen in de vriendenlijst mag altijd, geef aan dat je Nederlands bent en hoe je mij kent, dan weet ik zeker dat je geen persoonbent die een randomrequestgeval- bui heeft rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 09, 2010 4:28 am
Hallo!
Ik ben Wesley en ik ben 15 jaar oud. Ik heb blond haar en blauwe ogen. ( rolleyes ) Ik zit in de 3e klas op het niveau mavo.
Ik speel sinds 2008 gaia maar dit is me tweede account. (Andere account heet Resento).
Wat willen jullie nog meer weten? 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 09, 2010 1:01 pm
Hai :3 Ik ben Jamilla, 19 jaar, woon in Schijndel. Ik hou van games, muziek, anime en winkelen en katjes 3nodding Heb bruin/blond haar en bruin/groene ogen en ben 1.65 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |