Welcome to Gaia! ::

De Hollandse Molen

Back to Guilds

Dit is een guild om te kijken hoeveel Nederlanders er op gaia zijn en om vrienden te maken. 

Tags: Holland, Nederland, Dutch, Molen, Nederlanders 

Reply De Hollandse Molen
Jou/You Goto Page: 1 2 3 ... 4 5 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Dienuh
Captain

Dangerous Shapeshifter

12,800 Points
  • Millionaire 200
  • Perfect Attendance 400
  • Partygoer 500
PostPosted: Wed May 19, 2010 2:25 pm

Hi hallo,

(nl) Hoi, Vertel hier wat over jezelf. Zoals hobby's of sport die je leuk vind. Liefs Dienuh.

(en) Hi, Tell hier something about yourself. Like hobby's or a sport that you like. Love, Dienuh.

heart heart heart heart heart heart heart heart heart  
PostPosted: Sun May 23, 2010 9:34 am

Hoi!

('You' is eerder een vertaling van 'jij' in deze titel, trouwens)

Ik ben Marijn (meisje), ik ben 17. Ik zit al 4 jaar op Gaia, want ik heb duidelijk geen leven.
Ik zit op korfbal. Maar ik vind korfbal echt vreselijk saai. 3nodding
Ik heb rood/oranje haar, blauwe ogen. Heel erg typisch : whee

Ik hou van manga en alles wat bij manga hoort. Anime, cosplayen, Japan, videogames.. alles. Kingdom Hearts heart En ik ben gek op japanse artiesten. Utada Hikaruuuu!!

Ook hou ik heel veel van Engeland. Dus dubbeldekkers, the Beatles, telefooncellen, de taal, de humor, Doctor Who, Monty Python, literatuur, Sainsbury's, Harry Potter, fish & chips hahaha whee Als ik klaar ben met VWO ga ik Engels studeren. C:

Ik doe aan theater. Ik ben gek op acteren! biggrin

Ik ben een 'nerdfighter' en gewoon een nerd in general. Pokémon, videogames, stripboeken, grote zwarte bril en ik citeer vaak karakters uit Star Trek, Harry Potter en Glee. Hahaha, nog wel meer eigenlijk. Yay, Glee! heart
LIVE LONG AND PROSPERRRR!! *spock-vingers*

Dus, Marijn in a nutshell: Japan, Engeland, muziek, theater, nerd.

Obla Di Obla Da 3nodding

heart

Mana-chann

Dangerous Cutie-Pie

6,750 Points
  • Ultimate Player 200
  • Flatterer 200
  • Protector of Cuteness 150

Dienuh
Captain

Dangerous Shapeshifter

12,800 Points
  • Millionaire 200
  • Perfect Attendance 400
  • Partygoer 500
PostPosted: Sun May 23, 2010 3:52 pm

Marijn.. ik mag je xD
Veelal wat je opnoemde (harry potter, docter who, star wars).. LOVE IT.. biggrin

en ik wist het van de titel maar ik weet niet echt een andere benaming.. ... .... jij wel?

owjah.. WELKOM biggrin
PostPosted: Mon May 24, 2010 1:48 am

Dienuh
Marijn.. ik mag je xD
Veelal wat je opnoemde (harry potter, docter who, star wars).. LOVE IT.. biggrin

en ik wist het van de titel maar ik weet niet echt een andere benaming.. ... .... jij wel?

owjah.. WELKOM biggrin

Yaaay! Iemand die me mag! whee

Op mijn school vind iedereen me een weirdo!

Hmm.. titel.. Kan het niet zoiets zijn als 'vertel iets over jezelf/tell us something about yourself'? Of is dat te lang?

Mana-chann

Dangerous Cutie-Pie

6,750 Points
  • Ultimate Player 200
  • Flatterer 200

Dienuh
Captain

Dangerous Shapeshifter

12,800 Points
  • Millionaire 200
  • Perfect Attendance 400
  • Partygoer 500
PostPosted: Mon May 24, 2010 3:13 am

ach boeie.. zoals je k**t zien is het nogal stil in de guild helaas.. (maar we zijn ook een nieuwe guild.. ) Maar t maakt niet echt uit..

En zelf ben ik ook nogal een weirdo.. denk ik wel xD.. Dregons wat vind jij? (ff kijken of mn gezusterte ook deze topic leest.. )
PostPosted: Mon May 24, 2010 6:20 am

Ik vind dit hartsikke normaal 3nodding
Mensen die manga en anime zooi niet kennen verklaren mij en jullie dnek ook als aparte gevallen of gekken xp
Ben er wel 1 tegen gekomen die er wel wat van weet en dus wel normaal vindt als je van zoiets gek op bent.
Hij speelt graag games enzo :p
Ik kijk ook series van anime op animeseason.com
Daar houden ze de films en sereis teminste.
Dus jaren later kan je er nog naar kijken, alleen niet alles series staan erop had ik gezien.

Maar ik teken graag anime heart
Ben er niet altijd zo goed in, maar vindt het altijd leuk om mijn avi na te maken hahahaha whee
Owja, ze vinden het soms wel irri als ik japans aan het praten ga, of teminste de bekende uitdrukkingen.
Ik heb er soms een handje ervan om dat te zeggen hahahahha xd

LINEDAa

Romantic Sweetheart

14,590 Points
  • Partygoer 500
  • Signature Look 250
  • Forum Sophomore 300

Dregons
Vice Captain

Invisible Regular

13,900 Points
  • Bunny Spotter 50
  • Bunny Hunter 100
PostPosted: Mon May 24, 2010 12:08 pm

ja! ik lees het. en nee, ik vind niemand tot nu toe een weirdo wink echt niet. (ik heb misschien volgens velen een verkeerd beeld van cool en weird, maar dat interesseert mij helemaal niets biggrin ). ow, en zelf kijk/lees ik geen anime. ik wil het wel gaan lezen, maar ben al in zoveel series bezig crying . tekenen kan ik ook niet goed xD
PostPosted: Tue May 25, 2010 1:37 pm

hoi hoi iedereen ,

nouw ik ben matsuii , speelt nog niet zo heel lang gaia... Ik ben anime verslaafd en een wo verslaving zit er dik aan te komen >__< zit in 5 havo en ben nu op dit moment bezig met mn eindexamen ( spannend !! O_O ) Ik kijk anime via anime-media.com. Mijn hobby's zijn gitaar spelen , gamen en shoppu ( als ik geld heb ) najah qau uiterlijk : lang rood haar , blauwe ogen , 1.80 lang....ben begonnen met tekenen maar ik suck nog best wel dus tips zijn altijd welkom

bye bye and a lot of kisses matsuii

hello everyone ,
well i am matsuii , im not playing gaia for so long. Im adicted to anime and almost to WoW. Im in 5 HAVO at the moment and doing my final exams. I watxh a lot of anime ( anime-media.com). I like playing the gitaur , do online games and i love shopping. How i look : i have red very long hair , bleu eyes , 6 feet tall . I just started with drawing but it kinda sucks so i you have tips tell them ! O i also am a dyslaxia so srry for my crappy english !

bye bye matsuii

matsuii

2,000 Points
  • Dressed Up 200
  • Member 100
  • Gaian 50

Mana-chann

Dangerous Cutie-Pie

6,750 Points
  • Ultimate Player 200
  • Flatterer 200
PostPosted: Wed May 26, 2010 9:42 am

matsuii
hoi hoi iedereen ,

nouw ik ben matsuii , speelt nog niet zo heel lang gaia... Ik ben anime verslaafd en een wo verslaving zit er dik aan te komen >__< zit in 5 have en ben nu op dit moment bezig met mn eindexamen ( spannend !! O_O ) Ik kijk anime via anime-media.com. Mijn hobby's zijn gitaar spelen , gamen en shoppu ( als ik geld heb ) najah qau uiterlijk : rood haar , blauwe ogen , 1.80 lang....ben begonnen met tekenen maar ik suck nog best wel dus tips zijn altijd welkom

*highfive*

Ik heb ook rood haar en blauwe ogen!!! whee
PostPosted: Wed May 26, 2010 11:30 am

nou, mayura's haar en ogen en mijne 1.84 m en je hebt jou, ongeveer dan xD.

Dregons
Vice Captain

Invisible Regular

13,900 Points
  • Bunny Spotter 50
  • Bunny Hunter 100

matsuii

2,000 Points
  • Dressed Up 200
  • Member 100
  • Gaian 50
PostPosted: Wed May 26, 2010 11:45 am

Mayura Kinimoto
matsuii
hoi hoi iedereen ,

nouw ik ben matsuii , speelt nog niet zo heel lang gaia... Ik ben anime verslaafd en een wo verslaving zit er dik aan te komen >__< zit in 5 have en ben nu op dit moment bezig met mn eindexamen ( spannend !! O_O ) Ik kijk anime via anime-media.com. Mijn hobby's zijn gitaar spelen , gamen en shoppu ( als ik geld heb ) najah qau uiterlijk : rood haar , blauwe ogen , 1.80 lang....ben begonnen met tekenen maar ik suck nog best wel dus tips zijn altijd welkom

*highfive*

Ik heb ook rood haar en blauwe ogen!!! whee

WOOT rood haar pwned !
PostPosted: Wed May 26, 2010 11:59 am

Nee joh.. Blond haar en blauwe oogies razz

Dat owned.. Domme blonden moppen kan je altijd weer gebruiken als je en fout maakt razz
(in mijn geval wel vaak xD)

Maar uit ervaring zijn vaak de ECHTE Domme Blondjes,,, GEBLONDEERDE Domme BLondjes.. Wat heel logisch is want dat bleekspul is echt zwaar chemisch... 4laugh

Dienuh
Captain

Dangerous Shapeshifter

12,800 Points
  • Millionaire 200
  • Perfect Attendance 400
  • Partygoer 500

Mana-chann

Dangerous Cutie-Pie

6,750 Points
  • Ultimate Player 200
  • Flatterer 200
PostPosted: Wed May 26, 2010 12:06 pm

Dregons
nou, mayura's haar en ogen en mijne 1.84 m en je hebt jou, ongeveer dan xD.

Sheesh, dat is lang! Ik ben 1.63m!!
Mensen denken nog steeds dat ik 13 ben!!
PostPosted: Wed May 26, 2010 12:38 pm

@ mayura
10cm hebben?

Dregons
Vice Captain

Invisible Regular

13,900 Points
  • Bunny Spotter 50
  • Bunny Hunter 100

Rihnn

Sparkly Hoarder

PostPosted: Wed May 26, 2010 1:37 pm

Hallo iedereen c:

Ik ben Melissa, 17 jaar.
Ik speel nu ruim een jaar Gaia en ben een addict xD haha.
Ben 1.65 (Ja klein ._.), blauwe ogen, zwart/rood/roze/groen/blauw haar. (Dat veranderd nogal vaak c: )
Tattoo's, Wicca, Tarot, Body modification, Anime, Concerten, Festivals en Uitgaan zijn de dingen die ik leuk vind c:
Verder die ik atm een Grafische Opleiding, eerste jaar enzo :]

en dat was het wel zo een beetje...
Meer?
Asssskk.
Reply
De Hollandse Molen

Goto Page: 1 2 3 ... 4 5 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items