|
|
|
|
Posted: Wed Aug 23, 2006 5:39 am
Regnar i Västerås och Krim pratar om vattenpölar.. Krim: Det var en sån där stor pöl...Fast större! :'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 25, 2006 2:33 pm
Lillasyster kommer in i mitt rum med ögonen halvöppna och låter fullständigt sönderdrogad: "Arild....... Nu tar vi det här från början........ God natt."
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 11:44 am
[20:36] foo, bar, baz, qux, quux, garply, waldo, fred, plugh, xyzzy, thud
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 5:50 am
Min klasskamrat till vår lärare "han har alla stallar i hästen" xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 6:18 am
Här är 3 söta citat:
-------------------- If there are no stupid questions, then what kind of questions do stupid people ask? Do they get smart just in time to ask questions? ---Scott Adams----
--------------------- I really can't complain about actresses who get paid to be dumb. Most of us can't get paid to be smart. ---Aaron Allston---
-------------------------- In a certain sense, this guy - who is one of the most evil people in the book - he's not really that bad at running the show, because he knows what he's doing, he's smart and he's got the big picture in mind. He's like the Godfather. ---Kevin J. Anderson---
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 6:20 am
"onanation is great for the right arm" Daron *gitarristen i System Of A Down
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 12:08 pm
jag och Tiago spammar på msn, vette fan vad det är vi menar :'DD
T. Costa säger: Can I pet her someday? T. Costa säger: Bath her too? T. Costa säger: I think wet pussies are cute :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 7:13 pm
Jag och Drake pratar i mick.
Drake: Hopey~? Jag: Yes? Drake: I have something to tell you Jag: Mhm? Drake: ..... soi soi soi
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 4:42 am
Peipha (viskar): "Jag vill ha MCQ! Jag vill ha MCQ! Arild, jag vill ha MCQ! Jag: *går därifrån* -.- Peipha (ropar): "Arild! Jag vill ha MCQ! Du sa att du skulle lära mig hur man gör! D: " Jag: "... IRC <.<;; " Peipha: "Ja! D: "
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 2:58 pm
Min Kompis Victor(V) och jag (P) gick tillbka till skolan från idrotten.
V: Om vi går rakt fram och svänger runt hörnet borde vi vara på rätt väg P:Men om vi bara går där så är ju dörren där... V:Nu tar vi min väg! P:Men min väg är bättre. V:Shut up.. Vi går hans väg och då ser vi både den väg som jag tyckte vi kunde ha tagit var snabbare. P:Min väg var ju Bättre! V:Gah!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 3:03 pm
Pappa pratar i mobilen och har dålig mottagning:
"Så du hör inte vad jag säger? Hehe... twisted Bajskorvbajskorvbajskorv!"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 05, 2006 1:01 pm
Agnes och jag lyssnar på Mio, min Mio på sago-cd. Den tar slut. Det går typ en minut. Agnes: "Den tog slut nu :0" Arild: "Gjorde den? o.O" Agnes: "Ja. Lol. Bra reaktioner vi har! XD"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 12:47 am
Sakana < OKTOBER PLX säger: Gjorde ni inbrott på riktigt också? 16 bast och cynisk som Strindberg säger: mjo 16 bast och cynisk som Strindberg säger: hade den stora huvudnyckeln 16 bast och cynisk som Strindberg säger: kofot, vill säga
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 2:39 pm
«† Eldagusto †» says: Nu ska jag sova. «† Eldagusto †» says: Typ som i att ligga ner med stängda ögon. «† Eldagusto †» says: Inte gå in i rummet och göra mystiska saker. «† Eldagusto †» says: God natt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 07, 2006 5:59 am
Min arbetsgrupp i klassen tittar på en bild.Jag (P) Victor (V) Elin (E) P: Men jag är säker på att dom är glada.. E:Jag tror att nåt dåligt kommer hända.. V:Men det är ju sadister.. Vi lutar våra huvuden och tittar på bilden, vi pratade lite till och kom överäns. V, P, E: Dom är sadister..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|