|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 4:01 am
Udda citat var det alltså. Jag börjar väl med att skriva in ett. 3nodding
Prrnill: *håller fram en vit och svart-rutig jacka* Den här ser ut som min röda. D0ppel: O.o... Ja, fast den är ju röd
Nu är det eran tur att underhålla alla med konstiga citat. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 4:05 am
Du orkade! xd "Jag tycker om dig som du är, för du är som jag!" 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 4:17 am
Oh, jag och Hopey brukar säga många konstiga saker. Tyvärr har jag inte världens bästa minne. gonk sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 4:21 am
"The american dream, is to start from the bottom; and then build up, and build up, and gain ALL THE MONEY IN THE WORLD and stick it in your ears and go 'BLLBBTHBTH!!'" //Eddy Izzard heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 4:40 am
Kyuu "The american dream, is to start from the bottom; and then build up, and build up, and gain ALL THE MONEY IN THE WORLD and stick it in your ears and go 'BLLBBTHBTH!!'" //Eddy Izzard heart xd Underbar människa! eek heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 4:56 am
"Remember you're unique, just like everyone else"
Översatt betyder det: "Kom ihåg att du är unik, precis som alla andra."
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 4:58 am
"Han knockade henne till flooren" - [Yatta] xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 5:21 am
det är lanet diget har vasst host. översätts: det är hos dig lanet har varit.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 5:26 am
Jazz och jag har massor av knäppa citat surprised Men dom skulle inte låta roliga här, för hon säger dom på ett.. speciellt sätt xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 5:27 am
"jag är en mkt liten persom" - shikaisha (kanske lite internt =/) "vänta lite, vänta lite...jag...TÄNKER!" - shikaisha stare "jag måste komma ihåg allt...annars glömmer jag det" - Ayomide "en nybörjare är lika oerfaren som en annan nybörjare" - Ayomide "jag är halvblind på det här örat" - Eveningbird "stavas elektroner med å eller ä?" -klasskompis "jag tänkte gå estet men ville göra ngt vettigt" - en annan klasskompis (inget ont mot esteter wink ) "Häng med i utvecklingen - Tänk mindre!" - reklam för bohuslänningnen O_o;;; "jag byter ut min hjärna mot en brödrost" - kokame
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 5:31 am
"två brunögda kan få ett blåhårigt barn" MoRiBaZ. "de flesta japaner kan åtminstonde lite japanska" MoRiBaZ igen. "de ser ut som små tummar" kureyuki angående musungar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 5:41 am
"Om vi skyndar oss så slipper vi stressa"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 5:47 am
*Blänger på kureyuki, för jag är Estet* stare xp gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 5:48 am
Nightmare Asura *Blänger på kureyuki, för jag är Estet* stare xp gonk Alla esteter jag känner är trevliga. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 5:50 am
prrnill Alla esteter jag känner är trevliga. 3nodding Kul att höra. ^^ På min skola ser alla ner på estetare. gonk Och fordonare är våra "rivaler". domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|