|
|
|
|
Posted: Wed Feb 20, 2013 8:26 am
Welkom
en wat Breakape al zei het is altijd leuk om nieuwe gezichten te zien whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 20, 2013 11:11 am
Hoiiiii welkom in onze knusse oude guildje <3
(En nee niet stoffig we doen hard ons best hem schoon te houden om mensjes te ontvangen <3)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 20, 2013 12:38 pm
We've got another one lured into our grasp....
You said something, sweet? heart =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 21, 2013 2:26 am
Hooii allemaal! smile Ik ben Mina en ik ben 20 jaar oud. Ik zit al vijf jaar op deze site en kom er nu pas achter dat er een guild als deze is. Super leuk! biggrin Verder studeer ik media ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 21, 2013 8:17 am
^welkom
Lol soms duurt het even ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 21, 2013 8:47 am
MiiChan93 Hooii allemaal! smile Ik ben Mina en ik ben 20 jaar oud. Ik zit al vijf jaar op deze site en kom er nu pas achter dat er een guild als deze is. Super leuk! biggrin Verder studeer ik media ^^ Welkom. 3nodding kittyocean We've got another one lured into our grasp.... You said something, sweet? heart =3 Nothing at all, m'luff. xp heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 21, 2013 10:29 am
Wow, gaat hier nog druk worden O.o Dan moet ik aan het werk! Dat stond niet in de taakomschrijving O.o
Welkom MiiChan =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 22, 2013 1:02 am
MiiChan93 Hooii allemaal! smile Ik ben Mina en ik ben 20 jaar oud. Ik zit al vijf jaar op deze site en kom er nu pas achter dat er een guild als deze is. Super leuk! biggrin Verder studeer ik media ^^ welkom to the guild MiiChan biggrin ik wens je een fijne tijd toe met ons allen 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 22, 2013 4:34 am
Menketi ^welkom Lol soms duurt het even ^_^ Dank je wel! smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 22, 2013 4:35 am
br3akape MiiChan93 Hooii allemaal! smile Ik ben Mina en ik ben 20 jaar oud. Ik zit al vijf jaar op deze site en kom er nu pas achter dat er een guild als deze is. Super leuk! biggrin Verder studeer ik media ^^ welkom to the guild MiiChan biggrin ik wens je een fijne tijd toe met ons allen 3nodding Dank je wel! Gaat vast wel lukken! ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 22, 2013 4:37 am
kittyocean Wow, gaat hier nog druk worden O.o Dan moet ik aan het werk! Dat stond niet in de taakomschrijving O.o Welkom MiiChan =D Haha aawh razz En bedankt!! smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 22, 2013 4:38 am
Lemau MiiChan93 Hooii allemaal! smile Ik ben Mina en ik ben 20 jaar oud. Ik zit al vijf jaar op deze site en kom er nu pas achter dat er een guild als deze is. Super leuk! biggrin Verder studeer ik media ^^ Welkom. 3nodding Dank je! :3 kittyocean We've got another one lured into our grasp.... You said something, sweet? heart =3 Nothing at all, m'luff. xp heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 22, 2013 9:52 am
Fijn dat je je zo welkom voelt =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 25, 2013 7:41 am
Het werd maar eens tijd om mij voor te stellen dus bij deze! ^_^ Ik ben Marloes, 19 jaar oud. Ik zit al langer dan 6 jaar op gaia (vorig account werd gehackt) Na al die jaren werd het maar eens tijd om een leuke nederlandse guild te zoeken! voorheen nooit echt gedaan omdat ik dat soort dingen slecht kan bijhouden als ik het errrug druk heb. sweatdrop uhm ik studeer Design, maar wil mij verder ontwikkelen in grafische sector biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 26, 2013 9:38 am
Wooo! Weer een nieuw lid! Welkom =D En geen zorgen, er zijn er meerderen die niet dagelijks posten smile Gaat er om dat je het naar je zin hebt.
En Design, niiiiice, welke richting in de grafische sector zou je op willen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|