Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Hoi, ik ben nieuw! (Stel je zelf voor) Goto Page: 1 2 3 ... 4 ... 154 155 156 157 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Norwood

PostPosted: Wed May 18, 2005 5:16 am

Stel je zelf voor wie ben jij, hoe oud ben jij, waar kom je vandaan enz, enz.
PostPosted: Wed May 18, 2005 5:40 am

Goeie Dag Luitjes!

Jaja, weer zo'n leuk introduce-me verhaaltje, ik ben dus Roselyne maar noem me maar Roos. Dat praat wat makkelijker. wink
16 jaartjes jong, woon in Amsterdam, zit op school in Haarlem (4e vwo) werk in Amsterdam (Hema). Heb 1 kat, en 1 rat.
Heb vroeger bij de Dirk vd. Broek gewerkt, heb 6 jaar piano gespeeld. Ga dit jaar op gitaar.
Hobbys? Lastig! Leuke dingen doen met vrienden, concerten, lekker naar buiten, af en toe msn, een of ander spel, films, muziek en gewoon lekker gek doen eigenlijk.
Muzieksoorten waar ik van hou is eigenlijk alles wel, maar vooral Rock, Reggea en Ska.
Donkerblond/bruin haar, ooit eens knalpaars geverft en binnekort blauw. Heb nu 4 maanden een hele leuke vriend. Dus moet jullie teleur stelle rolleyes
Ow! En vanaf dit jaar, is ook Roos, een Lowlander 3nodding
Waar hou ik van? Koffie en pizza (en dan niet samen als combi)

Nog meer weten? Vraag maar raak.

The Forbidden Angel

number_17

PostPosted: Wed May 18, 2005 6:22 am

hoi.
mijn naam is wim 3nodding ik ben 17 jaar en verjaar op 9 november biggrin
ik ben lang 194 cm. en volslank donkerder haar en groen/bruine ogen.
ik hou erg van: Noa heart vrienden, gamen, chatten, martial arts, eten xd en veel meer 3nodding
ik kan totaal niet hebben: oude mensen die ik niet ken die zeggen: "wat ben je groot geworden" tafeltennis, pesten en een hoop meer xp
ik woon in nuenen das in noord-braband.
en ik ben groot metal en japanse films fan biggrin
PostPosted: Wed May 18, 2005 6:59 am

ff om alle misverstanden de wereld uit te helpen ik ben Lea en ik woon in heerenveen(friesland) ik ben niet ene Romy ik ken niet eens iemand die zo heet ik ben fan van mesen zoals Avril Lavigne en Linkin Park...euhm...m'n lievellings kleur is zwart en ik die gymnasium (ik ben geen studie hoor) en euh...als je nog iets wil weten kan je me altijd pmen...als die het weer doet stare

Cassidy92

Jenske

PostPosted: Wed May 18, 2005 8:49 am

LoL hier! biggrin Ik ga mezelf ook even voorstellen!

Nou ik ben Jenske en ik ben 12 jaar en 30 juni wordt ik 13.
Ik ben 145 cm kort xp
Ik zit in de 1e ( bruggertje ) Havo/Vwo
Ik woon in Noord-Limburg helemaal in het topje bij Duitseland, Noord-Brabant en Gelderland.
Ik doe op het moment geen sport maar ik ga ( waarschijnelijk ) onder hockey.
Muziek: Ik speel zelf bijna 4 jaar klarinet. Ik hou van bijna alle soorten muziek. Ik heb eerder liedjes die ik mooi vind dan een soort muziek. Waar ik niet van hou is: Klassiek, trance, heavy metal en RnB ook niet zo.
Mijn hobby's zijn: Computeren, klarinetten, met vrienden dingen doen, tv kijken en hockey.
Mensen waar ik niet van hou zijn: Van arrogante mensen, aandachttrekkers en mensen die stoer doen maar eigenlijk losers zijn.

Ik geef veel om mijn vrienden en familie ( klinkt afgezaagd maar vind ik wel zo smile )

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe mensen zich beschrijven in 4 woorden. Willen jullie dat doen?

Zelf zou ik zeggen: Gezellig, brutaal, eigenwijs, sociaal.
PostPosted: Wed May 18, 2005 9:47 am

Ik ben Lauranne, wordt 16 op 16augustus. Woon in Belgie, Knokke.
Ben 176cm kort wink blauwe ogen en weeg op aarde 55kg
Volg wetenschappen-wiskunde
Ik houd van rock en metal: papa roach, linkin park, metallica, nine inch nails, Sn blaugh
Ik heb een verschrikkelijke hekel aan meisjes die aandacht willen trekken.
Ik houd liever van dieren dan van mensen sweatdrop Kben wa asociaal ma op school merk je daar niet zoveel van..

MizzGwGirl

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Wed May 18, 2005 9:53 am

okee heej mensen,
Ik ben Kiek en voluit is dat Kikianne. Ik ben 16 jaar en ik wordt op 7 oktober 17 jaar (klinkt... oud razz ).
Ik zit in 4 VWO op een school die op een kwartier fietsen afstand ligt
Ik ben 182 cm lang en mijn gewicht heb ik al een tijdje niet gewogen maar ik schat dat ik op zo'n 65 kg zit ><
Mijn hobbies, met stip op nummer 1 staat anime kijken razz , daarna volgen muziek luisteren en gewoon lekker kletsen op internet en ook tekenen, al kom ik daar de laatste tijd niet echt meer aan toe... sad

Wat ik heel erg lekker vind om te eten is macaroni schotel (een soort van rode macaronie, maar dan anders dus), pizza en tiramizu (misschien kan je hieruit opmaken dat ik heel erg van italliaans houd razz )
en verder doe ik als sport paardrijden wat ik steeds leuker ga vinden.

uhm, wat kan ik veder nog vertellen?

EDIT: OKee, als je de posts hieronder al gelezen hebt is dit overbodige inforamtie, maar ik ben af en toe (heel vaak dus) nogal blind en ik kijk dan goed uit die twee gaatjes in mijn kop boven mijn neus :p
PostPosted: Wed May 18, 2005 10:09 am

Ok dan... Tsja... ik zal me dan ook maar even voorstellen. Ik ben niet interessant =P

Mijn nickname is Chloe aka Uumie en hier op Gaia is ie Uumie-chan (waarom, ik heb geen idee...). Mijn echte naam is gewoon Chloe, da's Grieks voor 'Lente'. Er moet eigenlijk een accent-aigu (streepje naar rechtsboven) op de 'e', maar dat lukt om de 1 of andere reden niet xd Ik ben geboren op 29 mei 1987, en dus alweer bijna 18. VOLWASSENHEID! Ik ben maar heel klein, maar ben heeeeel groot vanbinnen xp Mijn haar is knalrood (geverfd, is eigenlijk goudblond) en mijn ogen zijn blauw. Je k**t mij herkennen aan mijn oversized neus wink

Mijn hobby's zijn tekenen, schrijven en ik zing in een bandje. Da's errug leuk, maar de bandleden wonen nogal ver uit elkaar, en dus komt er van optreden de laatste tijd niks meer. We spelen mijn favorite muziek, dat houdt in: vooral rock en metal met af en toe een popliedje ertussen (maar Britney en consorten zijn streng verboden). Ook schrijf ik zelf liedjes, maar er is nog geen muziek bij geschreven 3nodding

Ik woon thuis, in Ulestraten (een gat dichtbij Maastricht) met mijn 15-jarige, oversexte broertje Justin, mijn moeder (die iets tegen mij heeft) en mijn vader. We hebben 3 katten en 1 hond. Mijn familie is heel erg groot, mijn vader heeft 3 broers en 1 zus, en mijn moeder 4 broers en 2 zussen. In totaal heb ik 11 nichtjes en 17 neefjes. Afgelopen april is opa overleden, dat was heel erg verdrietig en ik begin er nu pas weer een beetje bovenop te komen sad

*ademt*

Owja, school. Ik zit momenteel op 5 HAVO, het is een geweldig jaar voor mij, ik ben nog nooit zo gelukkig geweest op school als dit jaar (dankzij mijn geweldig lieve vrienden en vriendinnen!) Ik ga het jaar vrijwel zeker halen. Daarna ga ik Toegepaste Psychologie studeren in Eindhoven. Ik word al zenuwachtig als ik er alleen maar aan denk Ik werk als bijbaantje in een chocoladefabriek (geen Sjakie-grapjes svp stare ), als inpakster. Maar eerst volgende week eindexamen doen! stressed

Mijn karakter? Eigenlijk zijn er twee Uumie's sweatdrop Ik kan heel lief en zachtaardig zijn, ik ben ook heel emotioneel. Maar soms kan ik gewoon ronduit een b***h zijn. Dan word ik haast bang van mezelf! Maar meestal ben ik gewoon heel aardig en nogal... actief... Ook zeggen mensen dat ik soms nogal verward overkom. Maar da's alleen positief bedoeld. Hoop ik toch. Ik ben zo schattig, niemand kan een hekel aan mij hebben blaugh

Ik heb geen vriendje, maar ben wel verliefd. Of het wederzijds is... geen idee xp

Anyway, genoeg gerateld. Told you I wasn't interesting wink Sorry voor de lange post. Ik wilde maar gewoon alles opschrijven wat ik kon bedenken over mezelf. In ieder geval is het dus compleet!

Uumie-chan

Jenske

PostPosted: Wed May 18, 2005 10:17 am

Uumie-chan

Anyway, genoeg gerateld. Told you I wasn't interesting wink Sorry voor de lange post. Ik wilde maar gewoon alles opschrijven wat ik kon bedenken over mezelf. In ieder geval is het dus compleet!

Nou, dat is toch beter dan dat je belangrijke dingen weg laat? 3nodding
PostPosted: Wed May 18, 2005 10:19 am

Jenske
Uumie-chan

jup mee eens.... en Jenske razz Je hebt jezelf nog weggelaten (A) wink

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

Jenske

PostPosted: Wed May 18, 2005 10:21 am

kiek
Jenske
Uumie-chan

Ik heb al geschreven... Heb ik iets vergeten? MOet ik um editten ??
PostPosted: Wed May 18, 2005 10:23 am

Jenske
kiek
Jenske
Uumie-chan

ohw w8 >< Ik ben blind..... dus ik moet ff wat editen

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

Jenske

PostPosted: Wed May 18, 2005 10:28 am

kiek
Jenske
kiek
Jenske
Uumie-chan

ohw w8 >< Ik ben blind..... dus ik moet ff wat editen

Wat ga je editten? En moet ik nog iets editten? En hoe kun je nou blind zijn als je dit kan lezen? Heb je automatische braille ( ofzoiets ) schrift op je computer staan?
PostPosted: Wed May 18, 2005 10:28 am

Jenske
Uumie-chan

Daar zit wat in smile Maar of het allemaal belangrijk was... xd

Uumie-chan

Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: 1 2 3 ... 4 ... 154 155 156 157 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items