|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 04, 2009 5:12 am
Zakou Nenharma Het spook van de ADPE xD Daar moeten we een operette van maken x3 [edit] Of een storyline voor aankomende Halloween!! [edit/edit] Nieuwe thread is nieuw xD .... en dit allemaal omdat ik 1 post met Gaya plaatste... XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 04, 2009 5:13 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 04, 2009 9:58 am
Zo, ik ben Barbara en woon in een dorpje in Oost-Vlaanderen, Belgiƫ samen met een zus, kat en konijn. Mijn verjaardag is 25 maart, ik word dan 18. Hobby's zijn lezen, computer, muziek luisteren, springen, slapen en dat is het wel zo wat.
nog wat weten? Vraag het dan maar smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 04, 2009 10:34 am
welkom in de guild sariuna :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 04, 2009 11:31 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 04, 2009 11:53 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 06, 2009 1:10 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 06, 2009 12:23 pm
Welkom! Jij hebt trouwens veel aan je auto gedaan =O. Mijn auto heeft volgens mij alleen maar zo'n gratis verfgeval erop. Heb er nog nooit iets mee gedaan xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 07, 2009 1:47 pm
Hoihoi~
Ik ben Fiona, 17 Jaar en zit in 5 Havo. Hobby's zijn martial arts, anime, manga, games enzo. mrgreen
PS: Mja, mannelijk Character, maar dat moest gewoon even. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 07, 2009 2:05 pm
welkom in de guild hiero :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 08, 2009 1:20 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 08, 2009 1:34 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 09, 2009 10:07 am
Zakou Nenharma Het spook van de ADPE xD Daar moeten we een operette van maken x3 [edit] Of een storyline voor aankomende Halloween!! [edit/edit] Nieuwe thread is nieuw xDOh lulz xD Awesome. Snel, bel Melinda Gordon.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 09, 2009 5:59 pm
Hallo allemaal,
Ik ben Elijah, ik ben 13 jaar, wordt volgende maand 14. Ik zit in 2 vwo, woon dus in Nederland. Mijn vader komt uit Amerika en mijn moeder is half nl half amerikaans. Ik heb geen broertjes of zusjes. Wel een lieve kat, ze heet Tigger maar luistert ook naar Cookie (tenminste als mevrouw daar zin in heeft of denkt dat er eten in het spel is haha). Hobbies - alle sporten eigenlijk maar vooral voetbal. Verder vind ik af en toe een film kijken met wat vrienden of een computerspelletje spelen ook wel leuk en af en toe lees ik zelfs een boek! smile Qua muziek luister ik op het moment vooral naar U2 en The Killers maar dat kan over een paar weken zo weer anders zijn... Dus.... dat ben ik!
Elijah
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 10, 2009 2:02 am
Wow! Een BOEK lezen??! Ik heb daar wel eens van gehoord... Gaaf zeg!
Just kidding; welkom bij de club =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|