|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 30, 2009 1:59 pm
Zakou Nenharma Don't worry, hier zit er nog eentje xD Ik gelof dat ik die serie nu al een goede 5 jaar volg ^_^; Maar het is niet mijn favouriete serie. Dat is en blijft voorlopig One Piece :3 ik heb all te lang geen bleach en naruto meer gekeken geen tijd meer voor enzo, (en tis rottig dat db naruto niet meer subbed D smile onepiece heb ik ooit gekeken maar vond ik niks aan kijk nu de heel dragonball dragoball z en dragonball gt serie overnieuw om het verhaal weer te volgen razz blijft een geweldige serie :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 30, 2009 3:19 pm
*looks around*
Nou ik geloof dat ik hier moet zijn. Em, hallo daar! Ik ben nieuw hier, ja echt. 3nodding
Username is Joussia, maar in dat gedoe genaamd dagelijks leven noemen ze me Jotja "jòt-jaa" of Jo (voor de Engelse die mijn naam niet kunnen uitspreken. whee )
Woonde van geboorte tot m'n 16de in NL en ben toen naar Texas verhuisd. Zit hier nu zo ongeveer 2, bijna 3 jaar.
'K hou ervan om te tekenen, mijn tijd te verdoen aan de computer en video spelletjes of bezig te zijn met m'n paardje waar ik nog niet zeker van ben of het nu een pony is of niet. xd
Anyways, hoopte hier wat mensen tegen te komen om lekker mee te babbelen. Ik beloof niet te bijten. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 01, 2009 1:22 am
Welkom!! En zo moeilijk is je naam toch niet? (Joe-sja?) En leuk, je paard-pony! Wat is zijn-haar naam?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 01, 2009 1:43 am
Hallo allemaal! Ik dacht, ik laat mijn neus weer eens zien. Ik ben Gaya, de mascotte van deze Guild. Als er iets te beleven valt in de guild, dan ben ik er smile
... en nu het wat drukker is, hoop ik ook weer wat vaker langs te komen!!
|
 |
 |
|
|
|
Gaya_von_Dutch Vice Captain
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 01, 2009 2:19 am
Creepy. In de sig staat dat Gaya door niemand word gebruikt. Dus niemand heeft dat gepost. Dus ... O_O It's ALIVE!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 01, 2009 6:57 am
Jeah, best slecht dat ik nooit echt alive hier ben geweest. Paar keer rondgesnuffelt, maar goed ja, verveling komt terug 3nodding Gaia trekt mijn aandacht niet meer zoals 5 jaar terug I geuss.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 01, 2009 11:54 am
kittyocean Welkom!! En zo moeilijk is je naam toch niet? (Joe-sja?) En leuk, je paard-pony! Wat is zijn-haar naam? Hehe ze heet Jua, wat Swahili is voor zonneschijn. Die naam heeft ze te danken aan haar diepe voskleurige vacht en blonde manen smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 02, 2009 12:17 pm
wow..
ik loop achter o.o
zoveel nieuwe mensen..
*is in shock*
zo dan maar doen:
Welkom iedereen! 8D
@Joussia: wow. Als 16jarige naar Amerika. Dat is heel wat! Vond je het niet toen verschrikkelijk om weg te gaan? En hoe is Amerika nu eigenlijk in het echt? (tv is altijd heel anders dan de werkelijkheid..)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 03, 2009 3:03 am
Shaelena Creepy. In de sig staat dat Gaya door niemand word gebruikt. Dus niemand heeft dat gepost. Dus ... O_O It's ALIVE! Ja, bizar he... mysterieeee..... *creepy sound*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 03, 2009 3:37 am
het spooookt hier!
Waar zijn onze spookjagers?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 03, 2009 10:28 am
Haaaii heart Ik ben Nynke.. Ja die naam is Fries x] dusja ik kom uit Friesland vlak bij Drachten =] Ik ben 15 jaar en 9 februari word ik 16 ^^ Ik heb een hondje (jacky) en een Konijntje (stampertje) Ik speel gitaar en verder niet echt hobbies ofsoooo x]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 03, 2009 11:14 am
Lorraaa het spooookt hier! Waar zijn onze spookjagers? oe, kies mij, kies mij -springt op en neer-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 03, 2009 1:07 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 04, 2009 1:44 am
Welkom Nynke! :]
@dash: Ok! hierbij krijg jij officieel de taak om het spook van de ADPE te verdrijven! =O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 04, 2009 4:19 am
Het spook van de ADPE xD Daar moeten we een operette van maken x3 [edit] Of een storyline voor aankomende Halloween!! [edit/edit] Nieuwe thread is nieuw xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |