|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 11, 2005 10:11 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 11, 2005 10:48 am
Sostrate Inte s堬宧t kvar ^^!! L䮧tar som bara den! Jag ska cosplaya, om jag hinner, vilket jag antagligen kommer att g?:3 Jag SKA cosplaya xP skulle gjort det f? g宧en men d堶ar det en viss brist p場id >_< Hmm ^^ Iallafall. Underbara bilder! *䬳kar* heart *blir nyfiken på vad hon ska cosplaya som* ninja Fast det kanske är hemligt? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 11, 2005 10:49 am
Drevlin Zero-Egon vad skulle jag göra på hemsidans forum & hotar du mig nu? lätt att du gör xp Nej. Mssf�rst� mig inte s�. Det �r skiljnad p� "hot" och en "varning". Dessutom g�llde varningen bara om du t�nkt bry dig om att skriva p� J-Cults hemside forum n�r det v�l kommer upp. s**t s**t alltså, först hotar du mig, sedan ger du mig komplimanger. vad händer på det forumet då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 11, 2005 11:01 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 11, 2005 11:02 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 11, 2005 11:59 am
Memec om det blir super smash tavling kommer ta mig fan jag asso biggrin Duktig pojke!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 11, 2005 1:06 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 11, 2005 3:02 pm
Memec om det blir super smash tavling kommer ta mig fan jag asso biggrin jag tror det blir tävling fast inte säker, är du bra eller? ^^ alltid kul att möta bra motstånd :]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 11, 2005 4:12 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 12, 2005 12:53 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 12, 2005 12:55 am
Jag vill komma, men kan såklart inte <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 12, 2005 4:54 am
Angående övernattningen för de som inte vill ninja runt... Var vänlig läs noga, jag svarar på frågor om detta på visningen.
Okay, tyst (sova) övernattning sker hemma hos mej, Sound och Kalle (med tanke på att vi bor i samma lägenhet.) Kalle kommer vara på fest under natten tillsammans med Majke, så de två kommer också sova där, och som jag har uppfattat det så kommer Stefan (aka Soundwave) sova på Vallby. De som vill sova hos oss snackar med mej på visningen (Jag kommer informera om det under visningen. Högst tio pers, (ca fyra platser redan bokade (dvs om Zimeon kommer) annars är det tre plater bokade).
Bussen är den samma till oss som till Vallby (Linje 12/92 och bussen kostar 19 kr med dagstaxa och 20 kr med natttaxa), med tanke på att Pettersberg (där vi bor) ligger alldeles innan Vallby.
Dusch finns hos oss, så om ni tar med handdukar så kan ni låna den på kvällen/morgonen. Spis finns också, så de som vill/kan får ta med mat och göra frukost hos oss. (Detta gäller dock endast de som sover hos oss!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 13, 2005 6:49 am
LYSTRING!
Problem problem och åter problem. Inte nog med att det kanske varit en del strul hit och dit för föreningen så har det nu, möjligen, blivit ett till när de väl försöker rätta till saker. Medlemslistan kanske en del vet om har det kunnat varit lite problem med. J-Cult hade inte all info de ville ha och behövde om alla medlemmarna. Men, dem som de hade e-mail till har dem nu mailat och bett fylla i namn, telefon/mobilnummer, address så att all information finns till dem medlemmarna. Men, jag fick information idag av min klasskompis som är med i J-Cult att han hittade sitt mail i skräpposten på sin Hotmail. När jag kom hem visade det sig att samma sak skett för mig. Så jag ber alla medlemmar som skrivit upp sin e-mail och gett den till J-Cult att om du nu har Hotmail som e-mail, kolla i din skräppost mapp så du inte går miste om att fylla i informationen till J-Cult. Det underlättar för oss om J-Cult vill få tag i dig i framtiden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 13, 2005 6:56 am