|
|
|
|
Posted: Wed Aug 26, 2009 11:48 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 27, 2009 7:42 am
HULLOEEZZZ ik ben dus nieuw hier *duhmoment* ik gaiaonline sinds '06 en ik hou van laptoppen, gaiaonline, roliana, harry potter, muziek, PIRATEN OWNEN NINJAS
pirate +++ ninja arrow wahmbulance wahmbulance
Jhuaa, ik verveel me wel eens hier enzo, en dan ga ik jigsawen, want ik doe telkens dezelfde op insane, en die kan ik nu supersnel
ciao,
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 27, 2009 7:45 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 27, 2009 7:52 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 27, 2009 8:05 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 27, 2009 12:04 pm
Hallo Allemaal Ik ben Eva op dit moment zit ik in 4 VMBO TL, waarschijnlijk ga ik na mijn exams door naar Havo. Ik heb niet veel hobbies, voornamelijk Lezen studeren en gamen. Ik houd niet van winkelen, make-up en uitgaan (Ja ik ben een meisje) In RL en ook op Gaia ben ik niet zo'n sociaal persoon dus ik hoop dat ik wat vrienden kan maken hier =).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 27, 2009 12:07 pm
Nou hopelijk kunnen we daarbij helpen c:
Welkom bij de guild in ieder geval!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 27, 2009 7:52 pm
Hey, ik ben nintendoruler (zag je al op mijn naam plek) En nee, nintendo is niet van mij lol. Mijn echte naam is Gillian Ruiz en ik woonde in Noord brabant, Tilburg, maar nu woon ik op Aruba, Nederlandse Antillen, hoewel Aruba niet meer deel is van de Nedrlandse Antillen.
Ik ben op Gaia sinds november-december 08. En gamen behoort tot een van mijn favoriete hobbies. Lezen en zwemmen ook. En ik ben 13 jaar oud. Hopelijk ben ik niks vergeten te zeggen!XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 28, 2009 1:52 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 28, 2009 6:42 am
Hoi allemaal Ben nog vrij nieuw op Gaia Vrienden van me hebben me hierheen gesleurd en het is hier best leuk Ik hoop hier veel vrienden te kunnen te maken biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 28, 2009 6:43 am
MSD_Dutch Hoi allemaal Ben nog vrij nieuw op Gaia Vrienden van me hebben me hierheen gesleurd en het is hier best leuk Ik hoop hier veel vrienden te kunnen te maken biggrin welkom in de guild (en op gaia?) zal vast wel lukken om hier vrienden te maken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 28, 2009 6:46 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 28, 2009 8:29 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 29, 2009 2:53 am
Het valt me op als ik eens een tijdje nĂet op Gaia kom, er allemaal nieuwe mensen in de guild komen. Hopelijk heeft het niets met elkaar te maken x) Iedereen welkom!
(En guilds zijn meestal goede plekken om vrienden te maken, aangezien in towns meer de 'rare'' mensen komen. Ik wil hier trouwens niemand mee beledigen)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 30, 2009 2:43 am
Hoi,
Ik ben gamemedic! Het staat voor dat ik het leuk vind mensen te helpen! Eigenlijk vind je me alleen maar in ZOMG! Omdat ik nogal relatief oud ben! Als je meer van mij wilt weten kijk maar eens op mijn profiel
O ja ik ben ook nog fries
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|