|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 11, 2009 4:57 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 12, 2009 2:30 am
~*~ I was pleased and frightenedIk ben Caffienated Luna. Ik ben 20 jaar en ik woon in Gorinchem (Zuid-Holland). Ik heb afgelopen juni mijn VWO-diploma gehaald en ga aankomende September in Leuven (vlakbij Brussel) Japans studeren. Nee, niet omdat ik een of andere rare 'fan-girl' ben, maar omdat ik de cultuur gewoon helemaal geweldig vind. to see a grownup woman cry ~*~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 12, 2009 5:01 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 12, 2009 9:41 am
Halloww, ik ben Yara, 14 jaar, en ben nu ongeveer 50 dagen op Gaia... Ik kwam erop via een vriendin xd En ow ja, ik kom uit Arnhem xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 17, 2009 3:11 am
Hallo smile Ik ben Chii a.k.a Jeanine. Ben Gaia member sinds 2007. Ik woon in de provincie Utrecht en ben 16 smile Ook ben ik sinds een paar maanden eigenares van een japanese fashion guild. Vragen stellen mag gerust.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 17, 2009 5:03 am
Valkyrie-Chii-Chan Hallo smile Ik ben Chii a.k.a Jeanine. Ben Gaia member sinds 2007. Ik woon in de provincie Utrecht en ben 16 smile Ook ben ik sinds een paar maanden eigenares van een japanese fashion guild. Vragen stellen mag gerust. Ik zie nu al dat ik geen spijt ga krijgen dat ik jou toeliet wink Je geeft al een erg actieve indruk, oja enne.......Welkom! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 17, 2009 5:48 am
.~Horsie~Anne~. Valkyrie-Chii-Chan Hallo smile Ik ben Chii a.k.a Jeanine. Ben Gaia member sinds 2007. Ik woon in de provincie Utrecht en ben 16 smile Ook ben ik sinds een paar maanden eigenares van een japanese fashion guild. Vragen stellen mag gerust. Ik zie nu al dat ik geen spijt ga krijgen dat ik jou toeliet wink Je geeft al een erg actieve indruk, oja enne.......Welkom! heart hehe. Ik heb hem nog niet zo lang geleden overgenomen en de guild is in serious rehab. Blij toe heb ik een vernieuwde crew samengesteld van mensen die willen dat de guild weer herleeft zoals "in haar oude gloriedagen" smile En ben ook regular in meerdere threads van mijn vrienden, ben vooral te vinden in mijn vriendin Ginger's "Spoony day" thread smile Thank you smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 17, 2009 2:11 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 21, 2009 12:08 pm
Oke even voorstellen dan maar.
Haaaaai! Ik ben Kim. Ik ben op gaia sinds november 2005. Ik ben 17 jaar oud en ik ben in Rotterdam geboren en heb daar 14 jaar gewoond en ben toen verhuisd naar Duitsland... WTF DUITSLAND?! Ja je hoort het goed, Duitsland ja. Maar, maar 100 meter bij de grens vandaan dus ik kan er basicly vanaf hier er over heen spugen. ;D Anyway, ik woon dus in de buurt van Ter Apel (vlakbij Emmen), in de punt van Groningen en ik ga ook in Nederland naar school.
Hmmzz, ja wat kan ik nog meer vertellen. Owjaa, ik heb een poesje, jaja een kittykat. -flauw- Ze heet Misty en ze is heeeeeeul lief AHUM. >.<
MJAA Hobby's: Heb ik niet zo heel veel. Uhmm... TEKENEN. Yup, ik wil later character design voor horror- en fantasy games nadat ik mijn VWO-diploma hopelijk haal volgend schooljaar. Verder speel ik zelf graag games en speel ik ook Dance Dance Revolution. =]
Muziek: Ik luister graag Trance, Techno en soms ook Hardstyle.
Zo uhm, ik hoop dat ik een beetje een goed beeld van me heb gegeven en zo niet, nja jammer dan ehmmm.
xx Laterz <33
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 21, 2009 12:28 pm
Kimzy-chan Oke even voorstellen dan maar.
Haaaaai! Ik ben Kim. Ik ben op gaia sinds november 2005. Ik ben 17 jaar oud en ik ben in Rotterdam geboren en heb daar 14 jaar gewoond en ben toen verhuisd naar Duitsland... WTF DUITSLAND?! Ja je hoort het goed, Duitsland ja. Maar, maar 100 meter bij de grens vandaan dus ik kan er basicly vanaf hier er over heen spugen. ;D Anyway, ik woon dus in de buurt van Ter Apel (vlakbij Emmen), in de punt van Groningen en ik ga ook in Nederland naar school.
Hmmzz, ja wat kan ik nog meer vertellen. Owjaa, ik heb een poesje, jaja een kittykat. -flauw- Ze heet Misty en ze is heeeeeeul lief AHUM. >.<
MJAA Hobby's: Heb ik niet zo heel veel. Uhmm... TEKENEN. Yup, ik wil later character design voor horror- en fantasy games nadat ik mijn VWO-diploma hopelijk haal volgend schooljaar. Verder speel ik zelf graag games en speel ik ook Dance Dance Revolution. =]
Muziek: Ik luister graag Trance, Techno en soms ook Hardstyle.
Zo uhm, ik hoop dat ik een beetje een goed beeld van me heb gegeven en zo niet, nja jammer dan ehmmm.
xx Laterz <33 als persoon die je heeft toegelaten zeg ik, welkom in de guild biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 21, 2009 12:45 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 22, 2009 5:29 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 23, 2009 6:18 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 26, 2009 6:33 am
Hoi allemaal, Ik ben niet echt nieuw in de guild, maar wel behoorlijk lang afwezig geweest. ((Foei Zakou! Je hebt een voorbeeldfunctie! Je zou je moeten gaan schamen.)) Daarom bij deze even een nieuwe hallo-ik-ben c; Voor meer informatie over mij wil ik jullie graag terug sturen naar mijn originele hallo-ik-ben-post. (Ik heb hem wel nog even upgedate :3 ) [Link]Verder ben ik altijd bereikbaar via PM of comments voor vragen of als je met problemen zit. Ongeacht of dit betrekking heeft op de guild of op Gaia of misschien op iets heel anders ^_^ Liefs Zakou
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 26, 2009 8:01 am
Opnieuw welkom dan maar! =) En leuk dat je weer terug bent!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |