|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2005 10:29 am
Uumie-chan Jenske Uumie-chan Anyway, genoeg gerateld. Told you I wasn't interesting wink Sorry voor de lange post. Ik wilde maar gewoon alles opschrijven wat ik kon bedenken over mezelf. In ieder geval is het dus compleet! Nou, dat is toch beter dan dat je belangrijke dingen weg laat? 3nodding Daar zit wat in smile Maar of het allemaal belangrijk was... xd Haha! Nou ik heb je wel beter leren kennen xd 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2005 10:40 am
Nou...gaat ie dan whee
Ik ben Bled for Days, maar irl heet ik Anouk (Noek voor vrienden). Uhm..ik ben 15, zit in de 4de (examenjaar voor mij) whee volgend jaar ga ik trug naar de Havo, naar mn oude vrienden =P ((ookal wil ik mn nieuwe niet kwijtraken 3nodding )) Mijn hobbies zijn..photoshop, internet, Gaia uiteraard, muziek, tekenen en door al dat computer gedoe vinden mn vrienden me nogal snel een nerdje whee maar dat ben ik echt niet 3nodding mh..net als mn avatar draag ik meestal alleen maar zwarte kleding, ik houw veel van rock muziek whee ik houw van mijnenveger op msn xp en mijn vrienden zijn mijn alles 3nodding ben dol op huisdieren, wat maakt niet uit whee
nou dat was het wel zo'n beetje blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2005 10:54 am
Jenske kiek Jenske kiek Jenske Uumie-chan Anyway, genoeg gerateld. Told you I wasn't interesting wink Sorry voor de lange post. Ik wilde maar gewoon alles opschrijven wat ik kon bedenken over mezelf. In ieder geval is het dus compleet! Nou, dat is toch beter dan dat je belangrijke dingen weg laat? 3nodding jup mee eens.... en Jenske razz Je hebt jezelf nog weggelaten (A) wink Ik heb al geschreven... Heb ik iets vergeten? MOet ik um editten ?? ohw w8 >< Ik ben blind..... dus ik moet ff wat editen Wat ga je editten? En moet ik nog iets editten? En hoe kun je nou blind zijn als je dit kan lezen? Heb je automatische braille ( ofzoiets ) schrift op je computer staan? neej, ik heb een hulpje die alles voor me typt (A) neej hoor, gewoon een beetje genokt hiero (en zit te slapen op haar stoel)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2005 11:07 am
kiek Jenske kiek Jenske kiek Jenske Uumie-chan Anyway, genoeg gerateld. Told you I wasn't interesting wink Sorry voor de lange post. Ik wilde maar gewoon alles opschrijven wat ik kon bedenken over mezelf. In ieder geval is het dus compleet! Nou, dat is toch beter dan dat je belangrijke dingen weg laat? 3nodding jup mee eens.... en Jenske razz Je hebt jezelf nog weggelaten (A) wink Ik heb al geschreven... Heb ik iets vergeten? MOet ik um editten ?? ohw w8 >< Ik ben blind..... dus ik moet ff wat editen Wat ga je editten? En moet ik nog iets editten? En hoe kun je nou blind zijn als je dit kan lezen? Heb je automatische braille ( ofzoiets ) schrift op je computer staan? neej, ik heb een hulpje die alles voor me typt (A) neej hoor, gewoon een beetje genokt hiero (en zit te slapen op haar stoel) Maar moet ik nu nog wat editen of niet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2005 11:08 am
Jenske kiek Jenske kiek Jenske kiek Jenske Uumie-chan Anyway, genoeg gerateld. Told you I wasn't interesting wink Sorry voor de lange post. Ik wilde maar gewoon alles opschrijven wat ik kon bedenken over mezelf. In ieder geval is het dus compleet! Nou, dat is toch beter dan dat je belangrijke dingen weg laat? 3nodding jup mee eens.... en Jenske razz Je hebt jezelf nog weggelaten (A) wink Ik heb al geschreven... Heb ik iets vergeten? MOet ik um editten ?? ohw w8 >< Ik ben blind..... dus ik moet ff wat editen Wat ga je editten? En moet ik nog iets editten? En hoe kun je nou blind zijn als je dit kan lezen? Heb je automatische braille ( ofzoiets ) schrift op je computer staan? neej, ik heb een hulpje die alles voor me typt (A) neej hoor, gewoon een beetje genokt hiero (en zit te slapen op haar stoel) Maar moet ik nu nog wat editen of niet? hmm.... Wat vind je lekker om te eten?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2005 11:09 am
4 woorden om mezelf te beschrijven:
niet-sociaal, lui, creatief, eigenwijs
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2005 11:17 am
kiek 4 woorden om mezelf te beschrijven: niet-sociaal, lui, creatief, eigenwijs Ikke ben ook eigenwijs 3nodding Als me moeder zegt: Nee je moet dat zo doen anders gaat het mis, dan doe ik het altijd op me eigen manier whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2005 11:23 am
Jenske kiek 4 woorden om mezelf te beschrijven: niet-sociaal, lui, creatief, eigenwijs Ikke ben ook eigenwijs 3nodding Als me moeder zegt: Nee je moet dat zo doen anders gaat het mis, dan doe ik het altijd op me eigen manier whee hehe dat heb ik dus ook. maar ik denk dat ik er ook zelfstandig bij moet zetten >< Naja maakt ook niet uit.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2005 11:32 am
Ik heb een vraagje he.. ( als dat mag ) Kan jij goed alleen zijn.?? ( Jezelf vermaken zeg maar ) Dat vraag ik me wel eens af of veelmensen dat kunnen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2005 1:29 pm
Jenske Ik heb een vraagje he.. ( als dat mag ) Kan jij goed alleen zijn.?? ( Jezelf vermaken zeg maar ) Dat vraag ik me wel eens af of veelmensen dat kunnen. Ik kan goed alleen zijn, ik vind het heerlijk om alleen te zijn op bepaalde momenten. Ik moet zeggen dat ik me snel verveel, en vooral in de pauses op school als ik alleen ben (wat tegenwoordig een stuk minder is, maar dat is verleden tijd) dan ga ik meestal gewoon rondjes lopen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2005 1:36 pm
kiek 4 woorden om mezelf te beschrijven: niet-sociaal, lui, creatief, eigenwijs 4 woorden om mezelf te beschrijven: Wil graag naar VWO
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 19, 2005 3:34 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 19, 2005 4:03 am
Eens kijken wat ik ervan bak ^^,
Ik ben Linda, geboren in 1989. Maar iedereen kent mij als Zakou en ik ben zo vertrouwd met de naam dat het een deel van mij is geworden. Het grappige is dat ik de naam heb verkregen door een typfout xD (Het moest geloof ik iets zijn als Zakuro x3)
In deze guild ben ik al een flinke tijd mod, al moet ik bekennen dat ik die taak de laatste tijd totaal niet heb uitgevoerd. -shameshame- Kitt-san, onze veel te lieve guildowner, heeft me op de vingers moeten tikken zodat ik mijn werk weer kom doen. Ze had me net zo goed eruit kunnen gooien. -sweatdrop- Maar dat betekend dus dat ik vanaf nu weer vaker in de guild te zien ben. En dat als je met problemen zit mij altijd kan en mag aanspreken. Een PM of Comment zal altijd worden beantwoord!
Ik ben geboren in het zuiden van Nederland: Limburg. Dus dat is vlaaien eten, carnaval vieren en met een accent praten. c; Ondertussen ben ik verhuisd naar Nijmegen waar ik een studie biomedische wetenschappen volg. Bio-watte? Nou ja, het combineert het medische met het onderzoek.
Naast het plakken op Gaia, met name lurken in de GCD, ben ik ook actief in het volleybalveld en op de beachvelden in de zomer. Tekenen is ook altijd al een grote bezigheid voor mij geweest. De resultaten zijn op internet te bekijken op zakou.deviantart.com
Als laatste wil ik gewoon nog even opscheppen over mijn kleine zusje dat een fantsatische prestatie heeft weten neer te zetten en door de selectie is van het jeugdoranje van het volleybal. Ze was laatst zelfs te zien op tv (met mij juichend op de tribune in de achtergrond q: ). liefs zakou
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 19, 2005 4:05 am
euh hmm okay. geef me ene momentje. Ik dacht dat we dit al hadden iets van : Het grote "stel jezelf voor"topic ofzo..maar goe di sniet erg er komen otch telkens nieuwe mensen bij he
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 19, 2005 4:07 am
Zakou Nenharma Eens kijken wat ik ervan bak ^^, ik ben Linda, mijn gaia-naam heb ik eigenlijk gekregen door een tikfout >.< ik kom uit het zuidelijkste deel van Nederland, Klimmen om precies te zijn (Waar ligt dat nu weer?) Ja, dat ligt tussen Heerlen en Maastricht in. kijken of iemand het echt op de kaart kan vinden, klein piep dorpje. ik zit in mijn vierde jaar van het vwo en ben bijna 16 (29-06-89). ik heb geen flauw idee wat ik na mijn middelbare moet gaan studeren, we zien wel sweatdrop mijn hobby's zijn volleybal, tekenen, internetten (lees: Gaia-en) en naar muziek luisteren(ik luister naa rzowat alles). voor het volleybal moet ik zowat heel zuid-nederland door, want het niveau van mijn team hebben ze niet echt veel hier in het zuiden >.<, (ja, het ruikt hier naar ego). ik draag normaal vrolijk gekleurde kleding, maar ook zwart en wit liggen in mijn kast. heb ik nog wat te zeggen? *denkt na* nee eigenlijk niet. en als je toch nog wat wilt weten (betwijfeld dit zeer sterk >.<), ik ben altijd blij met een pm-etje. liefs zakou Je bent 1 dag eerder jarig dan ik biggrin Kei leuk blaugh Maar je zei dat je naam een typfout was. Wat wilde je dan wel als naam in plaats van Zakou Nenharma?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|