|
|
|
|
Posted: Wed Apr 15, 2009 7:27 am
Helaas ken ik de spellen niet, maar welkom =D Leuke look al =D Als je vragen hebt, we staan er allemaal klaar voor! .... (hebben we ook eens wat te doen XP)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 15, 2009 7:28 am
goedemiddag ik ben jacqueline 38 jaar en woon in rhoon. Ik speel gaia nou een paar dagen en vond het leuk om ook hier lid te worden van een guilde.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 15, 2009 7:31 am
Hey, de 2e 30+-er =D Geen probleem hoor smile Iedereen is welkom smile Als er iets is, dan horen we het uiteraard graag smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 15, 2009 7:46 am
zijn er zo weinig 30+ hier dan?? zijn er guilds voor 30+ of is het niet erg om hier te blijven
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 15, 2009 9:38 pm
Welcome newbies biggrin
Er zijn wel 18+ guilds ik ben er lid van een maar weinig 30+ misschien moeten we er een starten wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 15, 2009 9:57 pm
welkom welkom....
ik verbaaste mij even bij het lezen van de vraag of het niet erg is om hier te blijven eek iedereen is welkom ongeacht de leeftijd mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 16, 2009 1:12 am
nou gelukki dan maar dat dat kan want ik vind gaia best leuk maar ben ect nog aan et ontdekken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 16, 2009 3:34 am
gelukkig ... kijk maar eve rond en als je vragen hebt of je komt er niet uit .... voor al ( niet ) vragen xd maar om eerlijk te zijn is het wel goed dat er ook " ouderen "* kug kug * op gaia
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 16, 2009 6:57 am
QYDrop gelukkig ... kijk maar eve rond en als je vragen hebt of je komt er niet uit .... voor al ( niet ) vragen xd maar om eerlijk te zijn is het wel goed dat er ook " ouderen "* kug kug * op gaia hey.. jij moet niks hebben tegen jongeren.. ze zijn niet allemaal erg stare xD @jackie70 en koekje-007: oh ik ben een beetje laat maar beter laat dan nooit: welkom! =)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 16, 2009 9:56 am
Leeftijd is zo iets irrelevants lol Gaia is voor alle leeftijden smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 16, 2009 10:50 am
Dankjulliewel! =D
Het maakt niet uit welke leeftijd je hebt. ^^ Ik ken mensen van in de 60 die nog online games spelen. =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 16, 2009 1:48 pm
het gaat om hoe oud je je voelt en niet hoe oud je bent.... al hoewel... dan had ik niet op gaia mogen zijn XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 16, 2009 8:34 pm
kittyocean het gaat om hoe oud je je voelt en niet hoe oud je bent.... al hoewel... dan had ik niet op gaia mogen zijn XP mij hoor je niet klagen... ik ben het helemaal met je eens dat het niet uitmaakt hoe oud je bent maar hoe oud je je voelt is belangrijk. ook of je je ernaar gedraagt valt niet weg te strepen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 16, 2009 9:55 pm
dank jullie wel voor jullie welkom dat voelt goed. En inderdaad hoor iedereen kan achter de pc en spelletjes doen en leeftijd moet niet uit mogen maken maar je hoort van sommige soms zulke gekke reacties als je zegt hoe oud je bent. maar goed hier is dat gelukkig niet zo, ik ben nog steeds gaia aan het ontdekken geef mijn visjes eten koop spullen voor mijn auto enzo en ben verslaafd aan puzzelen hahahaha
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 17, 2009 4:42 am
De Guild is all ages, dus waarom 'de wat ouderen' niet? Over een paar jaar val ik zelf in die categorie XP Zou een beeeetje hypocriet zijn.
En de eerste die raar doet om leeftijd zal ik bannen!!! *gegrinnik op de achtergrond* Waaaah! crying Neem me nou eens serieus!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|