Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Hoi, ik ben nieuw! (Stel je zelf voor) Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 101 102 103 104 105 106 ... 154 155 156 157 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Lorraaa

PostPosted: Sun Apr 05, 2009 1:37 am

oh nou het is nu nog wel een tijdje wachten tot die goede oude man weer ons kikkerlandje binnenkomt vrees ik =P
PostPosted: Sun Apr 05, 2009 1:46 pm

Dashinator
ik maak veel (domme) spellings fouten... en ik heb spellings controlle =P (dank je firefox). Dank je wel

SINTERKLAAS =D ik heb altijd rond 5 december sint muziek op mijn ipod... dan bloxjes aansluiten en naar school =D

Spellings controle haalt niet alles er uit XD En domme spellingsfouten maken je niet door dyslexie XP Domme fouten maken we namelijk allemaal... en dus is het gelijk niet dom meer smile En voor spellingsfouten hoef je ook niet dyslectisch te zijn. Kortom: You are Awesome!

kittyocean
Captain

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50
PostPosted: Tue Apr 07, 2009 2:39 pm

kittyocean
Dashinator
ik maak veel (domme) spellings fouten... en ik heb spellings controlle =P (dank je firefox). Dank je wel

SINTERKLAAS =D ik heb altijd rond 5 december sint muziek op mijn ipod... dan bloxjes aansluiten en naar school =D

Spellings controle haalt niet alles er uit XD En domme spellingsfouten maken je niet door dyslexie XP Domme fouten maken we namelijk allemaal... en dus is het gelijk niet dom meer smile En voor spellingsfouten hoef je ook niet dyslectisch te zijn. Kortom: You are Awesome!

=D thank you heart

nou ja... de paashaas is ook leuk =D
PostPosted: Wed Apr 08, 2009 10:51 am

woaa jaa de paashaas <3
m'n moeder heeft ook allemaal van die pluizige gele kuikentjes beneden staan heart ..
wij zetten ze soms ook wel eens in het paasgras (maar dat is er niet in nederland volgens mij).. en ik wist dus niet dat ze niet nat mochten worden.. want ik gaf het gras water.. en sindsdien zijn er een paar ernstig misvormd xD

Lorraaa

yami neko65294

PostPosted: Thu Apr 09, 2009 1:36 pm

hey ik ben yami neko87 me echte naam is gerard geer voor kort
ik ben gothic en 21
me hobbies zijn tekenen zwaarden sparen mijn cavia's (4) XD anime verslaaft zijn en muziek
ik woon in oud beijerland in de hoekse waard vlakbij rotterdam en met vlakbij bedoel ik een kwartier met de bus
PostPosted: Thu Apr 09, 2009 1:44 pm

Welkom =D Hadden we al een gothic in de club? Ach, wat maakt het ook uit =D We zijn blij met je smile

kittyocean
Captain

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50
PostPosted: Thu Apr 09, 2009 2:00 pm

ik ben soort van gothic/emo... deels...
PostPosted: Fri Apr 10, 2009 9:20 am

yami neko87
hey ik ben yami neko87 me echte naam is gerard geer voor kort
ik ben gothic en 21
me hobbies zijn tekenen zwaarden sparen mijn cavia's (4) XD anime verslaaft zijn en muziek
ik woon in oud beijerland in de hoekse waard vlakbij rotterdam en met vlakbij bedoel ik een kwartier met de bus

welkomheid! =D
wat voor genre luister je vooral? =)

Lorraaa

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Apr 10, 2009 12:04 pm

Dashinator

emo en dan zo'n happy happy signature XD Onder het stereotyp val je absoluut niet!! (en dat is een compliment XD)
PostPosted: Fri Apr 10, 2009 12:16 pm

kittyocean
Dashinator

emo en dan zo'n happy happy signature XD Onder het stereotyp val je absoluut niet!! (en dat is een compliment XD)

de laatste tijd ben ik in een goede bui ja =D en mijn signature... is best wel... simpel... ik had tijdens school niets te doen... dus ging ik wat photoshoppen =P

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50

Hauntedkitty

Dapper Raider

6,000 Points
  • Cats vs Dogs 100
  • Citizen 200
  • Nudist Colony 200
PostPosted: Sat Apr 11, 2009 8:08 am

Hoi!
Ik ben Gwendolien (noem me maar gewoon Gwen -- Hauntedkitty is ook goed als al het andere te verwarrend is blaugh )!
Ik ben 16, bijna 17, want ik verjaar in de zomervakantie.
En moest je het weten, ik ben 176 cm groot.
Veel hobby's heb ik niet, ik hou van lezen, gamen en zwemmen. Dat is het zowat.
Ik woon in België, nabij Aalst.
PostPosted: Sat Apr 11, 2009 11:47 am

Hey, welkom! =)

Echt leuk dat er de laatste tijd zoveel nieuwe mensen hier komen ^^

Lorraaa

Bellaxandra

Sparkly Cupcake

PostPosted: Sun Apr 12, 2009 8:30 am

Hoi allemaal smile Ik ben Irene, woon in Vlaardingen en mijn leeftijd ach laten we zeggen een stuk ouder dan de meeste hier haha.. maar leeftijd maakt voor mij niet echt uit. Wat nog meer... hmmm ben een ZOMG addict... dat is het wel zo'n beetje, meer weten? vragen staat vrij wink
PostPosted: Sun Apr 12, 2009 8:34 am

@ Haunted: welkom en gave avi! scary!
@ digital ik heb je net pas toegelaten! Jij bent snel =D En ouder dan de meesten? nu maak je me nieuwsgierig smile Ik WAS namelijk de éénaoudste, maar ben volgens mij de oudste van de huidige actieve leden...

kittyocean
Captain

Bellaxandra

Sparkly Cupcake

PostPosted: Sun Apr 12, 2009 8:37 am

Hahaha ach ik ben een snel type, zit in me, en een van de oudste? hmm nou je hebt gezelschap wink
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 101 102 103 104 105 106 ... 154 155 156 157 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games