icywind1980

icywind1980's avatar

Registered: 11/12/2008

Birthday: 11/21

Talk to me!

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items
 

Just the facts, ma'am

Hello!! I'm icy, it's nice to meet you!
Thanks for checking my profile, is it not nifty?!

I don't have a lot to tell about myself, I'm just a regular person, but here are the basics:

- I'm a lady *nelson laugh* and I just turned 33 in November.
- I'm originally from the Mid Atlantic east coast of the US, but I've lived in many exciting places over the years. Want to know about them? Go on ask me!
- My current location is in Denmark.
- I'm married, happily to Archbaker.
- We had our first child on November 23rd. She's the only person I've ever loved before I met her.
- I love talking about myself. I won't lie about it, I'm a little self-centered and flaky, but I'm a whole lot of fun, and I love to entertain people.
- I'm also a terrible flirt. I flirt with Everyone: Guys, Girls, Gay, Straight, and anywhere in between. I won't make apologies for this, and if it bothers you, we probably won't have a lot in common.
- I'm bold and cheeky, I love to laugh and make people laugh and I love making new friends.
- I believe love is amazing and beautiful and anyone who finds it is the luckiest person ever, regardless of who it is with. Period.

I hate quotes and all that but yeah "Base not your joy upon the deeds of others, for what is given can be taken away." ~ Pete Steele/ Type O Negative

Thank You's

Thank you so much to everyone who's donated white ink and gold to my quest. I never made it near to the point of white body dye, but I sold the inks to get a Masterpieces, which I'm very happy with.

Special thanks to:
ShinraMistress
Milk Carton Bunny
Ameliechan
angelic snow angel
PaganStarGazer
Ranchi
Alias Facade

Thank you to jordygore4 for donating 25k towards my Secret Retreat! smilies/icon_heart.gif

Big thanks to I Waleed I for his generous random gift of September Birthstone Anklets. emotion_smilies/icon_yatta.gif

Thanks to everyone who has been my friend over the years here on Gaia. And thanks to everyone who has provided support, laughter and kindness. I love you all.

Comments

View All Comments

Hyattiee Report | 12/25/2014 3:24 pm
Hyattiee
Okay bb, I'm following you. emotion_yatta
Valansi Report | 12/17/2014 2:35 pm
Valansi
Thank you! =]
-Miss_Winry_Rockbell_FMA- Report | 12/16/2014 4:42 pm
-Miss_Winry_Rockbell_FMA-
Hi hi hi hi hi. :3
Pegasaurus Rex Report | 12/07/2014 11:50 am
Pegasaurus Rex
Haha, no shame in that! I have some friends in their 40's on here. Ain't nothing wrong with doing something you enjoy. I fully anticipate myself playing video games and watching shows like Pee Wee's Playhouse until I die. lol

Captcha: true life. rofl
Pegasaurus Rex Report | 12/06/2014 10:18 pm
Pegasaurus Rex
That's how I was. lol I joined when I was 15.
Pegasaurus Rex Report | 12/05/2014 8:37 pm
Pegasaurus Rex
Thank you! You seem pretty awesome, yourself. 3nodding
I don't meet other moms too often on Gaia, so it's nice to find another one. emotion_brofist
GrandpaJones Report | 08/29/2014 7:59 am
GrandpaJones
hahahaha....well its not that hard and I still find its fun. so what has my fav friend been up to? yes, I have missed you and wondered whats been goin on. only thing here is getting over a knee replacment operation and its going good. Lots of irretating pain though lol
GrandpaJones Report | 08/23/2014 9:12 am
GrandpaJones
I am doing fine and the pain is going away slowly. I think I am going to try to ride a bike today.....that should be great for my knee
GrandpaJones Report | 08/16/2014 9:26 am
GrandpaJones
I remember when I had 5 at once....yep, loud abd kept us on our toes lol
yeah the surgery was pretty intense but I hope it all works out well....
I have been on gaia for years lol...don't know why but have met some very nice people like you....
GrandpaJones Report | 08/15/2014 8:42 am
GrandpaJones
I think the last time I talked to you you were pregnant.....very cool. I LOVE babies they are so much fun, then....they grow up...lol
I have been good. I just had my right knee replaced, had my left one done about 2 years ago. There is alot of pain envolved but in the long run I hope its worth it.
My wife is ok and the rest of the family is doing good.
 
 
picture
picture
picture
picture
picture
Sweet Prince Yuki
archbaker
JadeMoonx
Rosabel Sal
GrandpaJones
SOME RED FOX
lil-squid
Cosmic Detective
Cheeky Chi
Moxx Ravenmane

My RL husband!He's one sexy fox and the love of my life.

I highly recommend these people: