Welcome to Gaia! ::

<3 </3

Would you like to learn Danish?

Yes. 0.42857142857143 42.9% [ 12 ]
No. 0.14285714285714 14.3% [ 4 ]
Maybe. 0.42857142857143 42.9% [ 12 ]
Total Votes:[ 28 ]
< 1 2 3 ... 12 13 14 >

Unleashed Supporter

ddamgaard

Art er helt klart vejen frem, men ja, prissætning er svært når man er kommet tilbage til inflationen. Et råd ville evt. være at lave en auction med en start-pris på.. Ja, 1-5 bil alt efter hvor detaljeret du vil tilbyde det 3nodding Knowing you, you have sick skillz!


Art auktion.. Hmmm. Det lyder måske som vejen frem...
Og tak! Jeg så det billede du arbejder på inde på facebook, er det til gaia? Det ligner det lidt smile

Btw: trade eek hvad vil du have til gengæld?

Fashionable Fatcat

16,275 Points
  • Lavish Tipper 200
  • Alchemy Level 10 100
  • Marathon 300
ZypressQ
ddamgaard

Art er helt klart vejen frem, men ja, prissætning er svært når man er kommet tilbage til inflationen. Et råd ville evt. være at lave en auction med en start-pris på.. Ja, 1-5 bil alt efter hvor detaljeret du vil tilbyde det 3nodding Knowing you, you have sick skillz!


Art auktion.. Hmmm. Det lyder måske som vejen frem...
Og tak! Jeg så det billede du arbejder på inde på facebook, er det til gaia? Det ligner det lidt smile

Btw: trade eek hvad vil du have til gengæld?


No problem whee
Hvis du vil kan vi lave en auktion sammen i anledningen af Påske eller sådan noget 3nodding

Og hvad angår tegningen, så ja, det er min anden avatar som jeg har tegnet, savnede at komme lidt ud over stilbillederne, så jeg lod mig inspirere af Gaia... som altid XD

And the Trade.. Meh, maybe some art :3 Rydder som sagt egentlig bare ud~

Unleashed Supporter

ddamgaard


No problem whee
Hvis du vil kan vi lave en auktion sammen i anledningen af Påske eller sådan noget 3nodding

Og hvad angår tegningen, så ja, det er min anden avatar som jeg har tegnet, savnede at komme lidt ud over stilbillederne, så jeg lod mig inspirere af Gaia... som altid XD

And the Trade.. Meh, maybe some art :3 Rydder som sagt egentlig bare ud~


Oooooh det lyder som en god ide.. Ved ikke om jeg har nogle eksempler til at bruge til sådan noget... Og jeg ved heller ikke hvordan sådan en auktion normalt foregår..

Og uuuuuuuh purdy avi!

Fashionable Fatcat

16,275 Points
  • Lavish Tipper 200
  • Alchemy Level 10 100
  • Marathon 300
ZypressQ
ddamgaard


No problem whee
Hvis du vil kan vi lave en auktion sammen i anledningen af Påske eller sådan noget 3nodding

Og hvad angår tegningen, så ja, det er min anden avatar som jeg har tegnet, savnede at komme lidt ud over stilbillederne, så jeg lod mig inspirere af Gaia... som altid XD

And the Trade.. Meh, maybe some art :3 Rydder som sagt egentlig bare ud~


Oooooh det lyder som en god ide.. Ved ikke om jeg har nogle eksempler til at bruge til sådan noget... Og jeg ved heller ikke hvordan sådan en auktion normalt foregår..

Og uuuuuuuh purdy avi!
Har været med til et par auktioner som artist, men har endnu ikke haft det store held med at hoste en, men jeg er sikker på at vi sagtens kunne strikke noget fornuftigt sammen ^___^ Hvis du altså er frisk!!

Og tak whee

Unleashed Supporter

ddamgaard

Har været med til et par auktioner som artist, men har endnu ikke haft det store held med at hoste en, men jeg er sikker på at vi sagtens kunne strikke noget fornuftigt sammen ^___^ Hvis du altså er frisk!!

Og tak whee


Cool jamen det kan vi sagtens finde ud af! biggrin hvad plejer man at skulle gøre for sådn en?
Og hvad skal jeg gøre? Og hvor meget plejer du normalt at få skrabet ind på sådan en?

Welcoming Elder

16,750 Points
  • Perfect Attendance 400
  • Foolhardy Benefactor 500
  • Campaign Manager 500
Scandinavian Dessert
Ohøj folkens. Hvordan går det på denne lidt kedelige lørdag?

Stille og roligt, tak - har siddet og stenet lidt Disgaea 3, men ellers ikke lavet noget. Hvad med dig selv?

Welcoming Elder

16,750 Points
  • Perfect Attendance 400
  • Foolhardy Benefactor 500
  • Campaign Manager 500
Scandinavian Dessert
Israfel85
Scandinavian Dessert
Ohøj folkens. Hvordan går det på denne lidt kedelige lørdag?

Stille og roligt, tak - har siddet og stenet lidt Disgaea 3, men ellers ikke lavet noget. Hvad med dig selv?
Dunno. Ikke det store. Siddet og blevet lidt melankolsk, heh.

Melankolsk ligefrem? GRundet noget specielt?

Welcoming Elder

16,750 Points
  • Perfect Attendance 400
  • Foolhardy Benefactor 500
  • Campaign Manager 500
Scandinavian Dessert
Israfel85
Scandinavian Dessert
Israfel85
Scandinavian Dessert
Ohøj folkens. Hvordan går det på denne lidt kedelige lørdag?

Stille og roligt, tak - har siddet og stenet lidt Disgaea 3, men ellers ikke lavet noget. Hvad med dig selv?
Dunno. Ikke det store. Siddet og blevet lidt melankolsk, heh.

Melankolsk ligefrem? GRundet noget specielt?
Long story. smile Ensomhed and s**t, heh.

Hvilke spil, hvis nogen, spiller du for tiden?

Fashionable Fatcat

16,275 Points
  • Lavish Tipper 200
  • Alchemy Level 10 100
  • Marathon 300

Welcoming Elder

16,750 Points
  • Perfect Attendance 400
  • Foolhardy Benefactor 500
  • Campaign Manager 500
Scandinavian Dessert
Israfel85
Scandinavian Dessert
Israfel85
Scandinavian Dessert
Dunno. Ikke det store. Siddet og blevet lidt melankolsk, heh.

Melankolsk ligefrem? GRundet noget specielt?
Long story. smile Ensomhed and s**t, heh.

Hvilke spil, hvis nogen, spiller du for tiden?
Jeg har spillet en del Binding of Isaac: Rebirth, men er holdt lidt op efter jeg 100%'ede det.

Derudover er det seneste spil jeg har spillet vist HuniePop. (I know, men det er faktisk ret godt.)

You?

Jeg har kigget på Binding of Isaac Rebirth og har også overvejet at købe det, indtil jeg tænkte "hvorfor betale SÅ mange penge for det samme spil igen?" - har det gamle og kan ikke se grund til at købe det nye til sådan en høj pris - så skulle de sætte den ned for dem, der har købt det første.

Hvad er HuniePop?

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum