Welcome to Gaia! ::

<3 </3

Would you like to learn Danish?

Yes. 0.42857142857143 42.9% [ 12 ]
No. 0.14285714285714 14.3% [ 4 ]
Maybe. 0.42857142857143 42.9% [ 12 ]
Total Votes:[ 28 ]
1 2 3 ... 12 13 14 >

Welcoming Elder

16,750 Points
  • Perfect Attendance 400
  • Foolhardy Benefactor 500
  • Campaign Manager 500
I will write the intro to this little thread in both Danish and English.
Welcome to the Danish Hangout!

I aim to use this thread to attract and get to know other Danes from this site and of course non-Danes are welcome as well - it is simply a place for casual chatting and the like.

So please feel free to say hi, drop by once in a while or even subcribe if you find it to be a nice place, which I aim to make it if possible.

-----------------------------------
Velkommen til the Danish Hangout!

Mit mål med denne tråd er at tiltrække danskere og forhåbentlig lære dem bedre at kende, men ikke-danskere er naturligvis lige så velkomne - dette er blot stedet for tilbagelænet snak og spas.

Så vær venlige og sig 'hej', hop forbi en gang imellem og endda abonner, såfremt at denne tråd skulle være et rart sted at hænge ud, hvilket naturligvis er det jeg higer efter.

Welcoming Elder

16,750 Points
  • Perfect Attendance 400
  • Foolhardy Benefactor 500
  • Campaign Manager 500

Welcoming Elder

16,750 Points
  • Perfect Attendance 400
  • Foolhardy Benefactor 500
  • Campaign Manager 500

Welcoming Elder

16,750 Points
  • Perfect Attendance 400
  • Foolhardy Benefactor 500
  • Campaign Manager 500

Welcoming Elder

16,750 Points
  • Perfect Attendance 400
  • Foolhardy Benefactor 500
  • Campaign Manager 500
Lady Kariel
Hej

Hejsa Kariel og velkommen til :3

Hvordan fandt du herhen?
Israfel85
Lady Kariel
Hej

Hejsa Kariel og velkommen til :3

Hvordan fandt du herhen?


Jeg er altid i dette forum, men jeg er ikke dansk.

Welcoming Elder

16,750 Points
  • Perfect Attendance 400
  • Foolhardy Benefactor 500
  • Campaign Manager 500
Lady Kariel
Israfel85
Lady Kariel
Hej

Hejsa Kariel og velkommen til :3

Hvordan fandt du herhen?


Jeg er altid i dette forum, men jeg er ikke dansk.

Okay - du kunne ellers godt have narret mig. Hvis du ikke er dansk, hvad er du så og hvordan kan du forstå dansk?

Sugary Cat

I like how Danish sounds. It reminds me a lot of German and Dutch. I might be willing to learn the language someday. It sounds fascinating.

Colorful Sweetheart

25,715 Points
  • Married 100
  • Waffles! 25
  • Fantastic Fifteen 100
Ups. Dum som jeg nu var så lavede jeg min egen tråd, fordi jeg ikke så der allerede var en for dansker. Fandt den ikke da jeg søgte på forummet, så derfor lavede jeg min egen tråd, beklager.
Men halløj med jer, godt at se andre dansker her smile

Welcoming Elder

16,750 Points
  • Perfect Attendance 400
  • Foolhardy Benefactor 500
  • Campaign Manager 500
latheeta
Ups. Dum som jeg nu var så lavede jeg min egen tråd, fordi jeg ikke så der allerede var en for dansker. Fandt den ikke da jeg søgte på forummet, så derfor lavede jeg min egen tråd, beklager.
Men halløj med jer, godt at se andre dansker her smile

Hej med dig og velkommen til ^^ jeg forventer dog ikke at man automatisk ved at der skulle være nogle danske tråde herinde,

Colorful Sweetheart

25,715 Points
  • Married 100
  • Waffles! 25
  • Fantastic Fifteen 100
Israfel85
latheeta
Ups. Dum som jeg nu var så lavede jeg min egen tråd, fordi jeg ikke så der allerede var en for dansker. Fandt den ikke da jeg søgte på forummet, så derfor lavede jeg min egen tråd, beklager.
Men halløj med jer, godt at se andre dansker her smile

Hej med dig og velkommen til ^^ jeg forventer dog ikke at man automatisk ved at der skulle være nogle danske tråde herinde,


Meget sandt. Men tror også man ikke skal forvente det store når man tænker på at Danmark ikke er særligt stort, så mængden af dansker her er nok minimal, men den er der dog biggrin
Det er om ikke andet skønt at se at der er andre dansker her. Min kæreste og en af mine venner var engang på Gaia også, men vi kan aldrig rigtig ind i det. Det er først nu, efter adskillige års pause at jeg faktisk bare giver mig lidt tid til at lære Gaia at kende, og har endda haft min account i 10 år. Men dengang sagde Gaia ikke noget for mig, specielt fordi du skulle poste for at tjene rigtige penge, og det var jeg ikke god til; dårligt engelsk, ikke vide hvad man skulle skrive om, og fordi jeg generelt er meget genert.

Welcoming Elder

16,750 Points
  • Perfect Attendance 400
  • Foolhardy Benefactor 500
  • Campaign Manager 500
latheeta
Israfel85
latheeta
Ups. Dum som jeg nu var så lavede jeg min egen tråd, fordi jeg ikke så der allerede var en for dansker. Fandt den ikke da jeg søgte på forummet, så derfor lavede jeg min egen tråd, beklager.
Men halløj med jer, godt at se andre dansker her smile

Hej med dig og velkommen til ^^ jeg forventer dog ikke at man automatisk ved at der skulle være nogle danske tråde herinde,


Meget sandt. Men tror også man ikke skal forvente det store når man tænker på at Danmark ikke er særligt stort, så mængden af dansker her er nok minimal, men den er der dog biggrin
Det er om ikke andet skønt at se at der er andre dansker her. Min kæreste og en af mine venner var engang på Gaia også, men vi kan aldrig rigtig ind i det. Det er først nu, efter adskillige års pause at jeg faktisk bare giver mig lidt tid til at lære Gaia at kende, og har endda haft min account i 10 år. Men dengang sagde Gaia ikke noget for mig, specielt fordi du skulle poste for at tjene rigtige penge, og det var jeg ikke god til; dårligt engelsk, ikke vide hvad man skulle skrive om, og fordi jeg generelt er meget genert.

Ja, det er rigtigt - kender i hvert fald én anden dansker herinde, men det kunne da være fedt have nogle flere danskerE at kunne snakke med ^^
Jeg har også haft den her konto i 10 års tid - men har været her lidt i perioder og for det meste holdt pause fordi jeg ikke har haft nogen at snakke med eller noget decideret at lave. Denne her gang vil jeg det dog meget gerne og prøver også at lære flere folk at kende.
Man kommer ikke over den der "tærskel" med at snakke med andre medmindre man prøver at skubbe sig forbi den - tro mig, kan selv være enormt genert.

Colorful Sweetheart

25,715 Points
  • Married 100
  • Waffles! 25
  • Fantastic Fifteen 100
Israfel85

Åh kender det alt for godt. Jeg er selv begyndt at gøre mig selv mere social ved at skubbe mine grænser lidt. Nogle gange er det svært men min kæreste hjælper mig med det, så det er nemmere at overkomme. Men det er sjovt at vende tilbage og se hvad der er sket her inde. Jeg er dog trist over at se den latterlige inflation i guldet, det er jo helt vildt! Jeg troede jeg var mega prof fordi jeg nåede op på 800,000,000gg inden for kort tid, niks. Det er stort set småmønter nu. Du godeste.

Welcoming Elder

16,750 Points
  • Perfect Attendance 400
  • Foolhardy Benefactor 500
  • Campaign Manager 500
latheeta
Israfel85

Åh kender det alt for godt. Jeg er selv begyndt at gøre mig selv mere social ved at skubbe mine grænser lidt. Nogle gange er det svært men min kæreste hjælper mig med det, så det er nemmere at overkomme. Men det er sjovt at vende tilbage og se hvad der er sket her inde. Jeg er dog trist over at se den latterlige inflation i guldet, det er jo helt vildt! Jeg troede jeg var mega prof fordi jeg nåede op på 800,000,000gg inden for kort tid, niks. Det er stort set småmønter nu. Du godeste.

Ja, det kan være svært - kender det godt selv, men det er heldigvis blevet bedre med tiden, men mimik og sådan generelt kropssprog virker stadig problematisk for mig.

Jeg har vist også nævnt min overraskelsen over den enorme inflation i mit seneste journalindlæg. Jeg mindes at den første dyre genstand jeg sparede op til var et Nitemare Scarf, hvilket kostede mig "kun" 50,000 og skulle jeg med min. 8 milliarder.

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum