Welcome to Gaia! ::


Hilarious Genius

12,900 Points
  • Wall Street 200
  • Person of Interest 200
  • Hygienic 200
aawweee gonk

mijn vriendje had een droom dat ik t uit had gemaakt.. in zijn droom werd hij weer wakker en had ie mij gebeld.. toen vertelde ik dat het echt uit was....

dat is echt kut wakker worden.... gonk

Shirtless Sex Symbol

8,000 Points
  • Streaker 200
  • Window Shopper 100
x-a k i y o-x
Blakie-kun
x-a k i y o-x
p-shdw
Fuuuuuuuuuuuuuuu er ligt weer sneeuw hier...Dat kan maar een ding betekenen:

AANGEPASTE DIESNTREGELING WOOO!

...
xd


sneeuw? watisda? emotion_jawdrop
Geen sneeuw gezien? Ook geen hagel, onweer en storm gisteren?


eergisternacht wel onweer gehad... 10 minuten ofzo... sneeuw en hagel? neuh... we hadden voornamelijk regen en dan weer volop zon. en nu ook volop zon! geen wolkje aan de lucht! TEEHEE!


Ja die zon was echt scherp. Het klimaat wordt hier steeds apparter in nederland.
tis hier doooooooodd

Gracious Gekko

9,875 Points
  • Tooth Fairy 100
  • Happy 13th, Gaia Online! 50
  • Unbreakable Bond 150
Heujjj Holland biggrin
100% Dutch baby.

Hilarious Genius

12,900 Points
  • Wall Street 200
  • Person of Interest 200
  • Hygienic 200
godverdomme... klote aardbevingen hier! scream

Hilarious Genius

12,900 Points
  • Wall Street 200
  • Person of Interest 200
  • Hygienic 200
Yayna
Heujjj Holland biggrin
100% Dutch baby.


haaaaaaaaaaaaaaaai emotion_yatta
Hollanders regeren over Gaia emotion_dowant

Hilarious Genius

12,900 Points
  • Wall Street 200
  • Person of Interest 200
  • Hygienic 200
afgelopen 5 dagen zijn hier nu 8 bevingen geweest emotion_dowant geen enkele gevoeld! rofl

jorsu's Partner

Zealot

aardbevingen? o:

5,550 Points
  • Team Jacob 100
  • Wall Street 200
  • Treasure Hunter 100
wingraine
aardbevingen? o:

Groningen, door de gasboringen. Vriend van mij heeft allemaal scheuren in zijn huis, niet normaal!

jorsu's Partner

Zealot

a_little_blue_fairy
Oh jeetje, ben je lekker mee dan o:

Hilarious Genius

12,900 Points
  • Wall Street 200
  • Person of Interest 200
  • Hygienic 200
wingraine
aardbevingen? o:


jep... aardbevingen! razz epicentrum ligt toch wel vaak bij ons in de buurt (Loppersum)

Naja.. ik kan het beter earthquake village noemen... stare Ons huis is nog geen maand geleden gerapareerd, maar we hebben weer gigantisch veel scheuren in de muren... -zucht-

jorsu's Partner

Zealot

x-a k i y o-x
Jeutje wat kut zeg.. :/
worden er ook nog reparaties geregeld door de gemeente ofzo?

Hilarious Genius

12,900 Points
  • Wall Street 200
  • Person of Interest 200
  • Hygienic 200
wingraine
x-a k i y o-x
Jeutje wat kut zeg.. :/
worden er ook nog reparaties geregeld door de gemeente ofzo?


De NAM, het gasbedrijf, heeft 100 miljoen achteruitgelegd voor de reparaties. Maar dat is niet genoeg! Wij zijn de dupe.. De huizen zijn flink in waarde gedaald en we krijgen een reputatie.. Snap je? De dijken hier zijn er slecht aan toe en we kunnen een aardbeving verwachten van 5.0 op de schaal van richter. Daar pas ik liever voor surprised minister kamp wil eerst onderzoek doen tot december. Maar de burgemeesters hier uit groningen hebben een brief gestuurd naar Kamp dat t veeeeeeeel eerder moet.

jorsu's Partner

Zealot

x-a k i y o-x
Pff schandalig zeg! Echt erg.
Een aantal jaar geleden is de straat helemaal overhoop gehaald omdat er nieuwe riolering gelegd moest worden enz.
De straat is verschrikkelijk slecht dichtgemaakt en bestraat, helemaal hobbelig en scheef, alles verzakt steeds meer en inderdaad ook allemaal huizen met scheuren in de gevels en binnenshuis ook scheuren. Wordt ook geen zak aan gedaan.
Uiteraard een stuk kleinere schaal, maar moest er meteen aan denken.
Hoop dat het niet te erg uit de hand loopt voor jullie :c

Hilarious Genius

12,900 Points
  • Wall Street 200
  • Person of Interest 200
  • Hygienic 200
wingraine
x-a k i y o-x
Pff schandalig zeg! Echt erg.
Een aantal jaar geleden is de straat helemaal overhoop gehaald omdat er nieuwe riolering gelegd moest worden enz.
De straat is verschrikkelijk slecht dichtgemaakt en bestraat, helemaal hobbelig en scheef, alles verzakt steeds meer en inderdaad ook allemaal huizen met scheuren in de gevels en binnenshuis ook scheuren. Wordt ook geen zak aan gedaan.
Uiteraard een stuk kleinere schaal, maar moest er meteen aan denken.
Hoop dat het niet te erg uit de hand loopt voor jullie :c


nou wat jij zegt is een mooi voorbeeld voor kleinere schaal inderdaad! biggrin het gasbel wat onder ons zit is heel groot...

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
die hele cirkel bij groniningen is dus die gasbel surprised en daar in t midden woon ik! rofl teehee! Minister Kamp is zelfs nog bij ons geweest voor een informatieavond en dat de bewoners vragen konden stellen, maar dat op de avond dat Beatrix aankondigde af te treden. Het gebeuren hier haalt hier en daar nog wel het nieuws, maar is niet het grootste nieuws. terwijl het echt heel ernstig word!

ik hoop ook zeker niet dat het uit de hand loopt! surprised maar dat zal je dan wel weer horen haha! blaugh

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum