Welcome to Gaia! ::

I'm going to be studying in Groningen next year...I'm going to be taking classes in English, but was given a copy of Rosetta Stone so I could learn some Dutch "just in case"...pretty sure that my computer is laughing at my pronunciation. x)
Blakie-kun's avatar

Shirtless Sex Symbol

7,600 Points
  • Streaker 200
  • Window Shopper 100
x-a k i y o-x
Lieve mensen,

ik ga Gaia verlaten... t enige wat ik nog deed op GaiaOnline was tekenen om gold te verdienen. Iemand heeft mij dat niet gegund en heeft mijn wachtwoord weten te kraken en was mijn account niet goed genoeg beveiligd. Ik ben nu alles kwijt. Iemand heeft mijn passie voor tekenen weggenomen. Voor mij heeft t geen doel meer om op GaiaOnline te komen, dus ga ik jullie verlaten...

Ik wil nu verder gaan met tekenen via deviantart! dus mochten jullie nog eens contact met mij willen opnemen, dit is mijn deviantart account en mochten jullie het echt heel graag willen, dan heb ik natuurlijk altijd nog facebook! biggrin en hyves biggrin

Vond het echt supergezellig met jullie! heart
Monique ga niet weg :c
het was net zo leuk hier met jou :c
624superman624's avatar

Original Noob

10,650 Points
  • Happy Birthday! 100
  • Gaian 50
  • Timid 100
.........................

hoi

........................
Ookamimaru-kun's avatar

Invisible Exhibitionist

14,100 Points
  • Jolly Roger 50
  • Destroyer of Cuteness 150
  • Invisibility 100
Lol, zijn Belgjes hier ook welkom?
Ik vind het best raar om Nederlands te spreken om Gaiaonline! XD
Owlish's avatar

Shy Mage

x-a k i y o-x
Lieve mensen,

ik ga Gaia verlaten... t enige wat ik nog deed op GaiaOnline was tekenen om gold te verdienen. Iemand heeft mij dat niet gegund en heeft mijn wachtwoord weten te kraken en was mijn account niet goed genoeg beveiligd. Ik ben nu alles kwijt. Iemand heeft mijn passie voor tekenen weggenomen. Voor mij heeft t geen doel meer om op GaiaOnline te komen, dus ga ik jullie verlaten...

Ik wil nu verder gaan met tekenen via deviantart! dus mochten jullie nog eens contact met mij willen opnemen, dit is mijn deviantart account en mochten jullie het echt heel graag willen, dan heb ik natuurlijk altijd nog facebook! biggrin en hyves biggrin

nee Q_Q het is echt jammer dat je weggaat... Maar ik wens je veel plezier op deviantart. Misschien kan je tumblr ook proberen, het is erg leuk daar!
heart
Owlish's avatar

Shy Mage

die 10th anniversary items zijn awesome o:
also ik ben vandaag 17 geworden =D
Wynter Sparrow's avatar

Melodious Conversationalist

Hoi, I am not Dutch but I have recently moved and now live in the Netherlands, so groeten uit het mooie Nederland!. My Dutch is very limited at the moment, however I will be taking Dutch lessons soon in Nijmegen smile

Hopefully I will be able to converse properly in Dutch soon! 3nodding
Bwahahaha Had net hoorcollege van Jan Peter Balkenende xd
Lady Akiyo's avatar

Hilarious Genius

11,050 Points
  • Wall Street 200
  • Person of Interest 200
  • Hygienic 200
okeeeeeeeeee crying

p-shdw heeft me overgehaald om te blijven... sorry dat ik zo verwarrend ben!
Owlish's avatar

Shy Mage

yay! welkom terug! ^^
Lady Akiyo's avatar

Hilarious Genius

11,050 Points
  • Wall Street 200
  • Person of Interest 200
  • Hygienic 200
Owlish
x-a k i y o-x
Lieve mensen,

nee Q_Q het is echt jammer dat je weggaat... Maar ik wens je veel plezier op deviantart. Misschien kan je tumblr ook proberen, het is erg leuk daar!
heart

Je kan je account laten herstellen, heb ik ook gedaan. Alles was gestolen, maar heb het ge-report en toen hebben ze al mijn items terug gehaald!
x-a k i y o-x
danku smile
Oeh, welkom terug op gaia XD Volgens mij volg ik jou ook op DA, lol.

Also: Hallo Nederlandse draad surprised
Is Belgje zijn ook goed? dramallama
Lady Akiyo's avatar

Hilarious Genius

11,050 Points
  • Wall Street 200
  • Person of Interest 200
  • Hygienic 200
~Anoriel~
Owlish
x-a k i y o-x
Lieve mensen,

heart

Je kan je account laten herstellen, heb ik ook gedaan. Alles was gestolen, maar heb het ge-report en toen hebben ze al mijn items terug gehaald!

ik hoop natuurlijk dat ze dat bij mij ook kunnen doen! in elk geval is marketplace en trade geblokkeerd dus ze zullen er wel mee bezig zijn!

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get Items
Get Gaia Cash
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games