Welcome to Gaia! ::


Blessed Millionaire

Blakie-kun
Ja ik vind gaia ook erg leuk, maar ik kom er helaas de laatste tijd in verband met school niet zo vaak meer aan toe D'8
Oh bedankt trouwens <3
Ik heb het zelf bewerkt. Ik ga binnenkort een nieuwe tekentablet kopen, dus ga dan een nieuwe pokémon trainer card maken ^^
Ik heb er tot nu toe geen problemen mee gehad, om college en Gaia af te wisselen. Hopelijk kan ik dat zo houden.
Oh wat leuk, ik wist niet dat je dat met een tablet deed! Lijkt me wel prutswerk, echt op de pixel nauwkeurig al die dingen maken. Maar wel knap dat je dat kan.

@shdw: ik denk niet dat ik dat vol houd, zie het wss morgenochtend pas. xD
Awwwww~
Ik ben typische zo'n poephoofd dat ging slapen van 18.30-20.30 ofzo. Dus ik ben nu klaarwakker emotion_awesome emotion_sweatdrop

En wat ben ik aan het doen? *tromgeroffel* wiskundehuiswerk aan het maken lol

Blessed Millionaire

p-shdw
Awwwww~
Ik ben typische zo'n poephoofd dat ging slapen van 18.30-20.30 ofzo. Dus ik ben nu klaarwakker emotion_awesome emotion_sweatdrop

En wat ben ik aan het doen? *tromgeroffel* wiskundehuiswerk aan het maken lol
Nou goed toch? Dan ben je ten minste bezig terwijl je wacht. 3nodding
Empty_Memories
p-shdw
Awwwww~
Ik ben typische zo'n poephoofd dat ging slapen van 18.30-20.30 ofzo. Dus ik ben nu klaarwakker emotion_awesome emotion_sweatdrop

En wat ben ik aan het doen? *tromgeroffel* wiskundehuiswerk aan het maken lol
Nou goed toch? Dan ben je ten minste bezig terwijl je wacht. 3nodding
Haha idd x3
W00T!
Heb al paar dagen koppijn van een paragraaf dat ik niet snap van wiskunde en nu snap ik het!
Niet eens volgens de methode van het boek, maar mijn eigen. Wie had dat gedacht om 1 uur s'nachts op een zaterdag! emotion_awesome

Shirtless Sex Symbol

8,000 Points
  • Streaker 200
  • Window Shopper 100
p-shdw
Awwwww~
Ik ben typische zo'n poephoofd dat ging slapen van 18.30-20.30 ofzo. Dus ik ben nu klaarwakker emotion_awesome emotion_sweatdrop

En wat ben ik aan het doen? *tromgeroffel* wiskundehuiswerk aan het maken lol
Ha ha even tussen door. Dat doe ik ook wanneer ik heb gewerkt tot 16.00 xD;
Dan kan ik echter niet slapen in de nacht O 3 O; </3

Shirtless Sex Symbol

8,000 Points
  • Streaker 200
  • Window Shopper 100
Empty_Memories
Blakie-kun
Ja ik vind gaia ook erg leuk, maar ik kom er helaas de laatste tijd in verband met school niet zo vaak meer aan toe D'8
Oh bedankt trouwens <3
Ik heb het zelf bewerkt. Ik ga binnenkort een nieuwe tekentablet kopen, dus ga dan een nieuwe pokémon trainer card maken ^^
Ik heb er tot nu toe geen problemen mee gehad, om college en Gaia af te wisselen. Hopelijk kan ik dat zo houden.
Oh wat leuk, ik wist niet dat je dat met een tablet deed! Lijkt me wel prutswerk, echt op de pixel nauwkeurig al die dingen maken. Maar wel knap dat je dat kan.

@shdw: ik denk niet dat ik dat vol houd, zie het wss morgenochtend pas. xD
Als het zover is dat het bijna niet meer lukt merk je het snel genoeg wink
Maar even tussen ons, heeft college geen hogere prioriteiten op dat soort momenten? c:
Je kan pixelen ook met de muis doen, maar ik vind een muis niet prettig werken, daarom o:

Shirtless Sex Symbol

8,000 Points
  • Streaker 200
  • Window Shopper 100
p-shdw
W00T!
Heb al paar dagen koppijn van een paragraaf dat ik niet snap van wiskunde en nu snap ik het!
Niet eens volgens de methode van het boek, maar mijn eigen. Wie had dat gedacht om 1 uur s'nachts op een zaterdag! emotion_awesome
Het gaat toch niet om ''de'' manier van begrijpen. Het gaat om de manier dat JIJ het begrijpt :3
Blakie-kun
p-shdw
Awwwww~
Ik ben typische zo'n poephoofd dat ging slapen van 18.30-20.30 ofzo. Dus ik ben nu klaarwakker emotion_awesome emotion_sweatdrop

En wat ben ik aan het doen? *tromgeroffel* wiskundehuiswerk aan het maken lol
Ha ha even tussen door. Dat doe ik ook wanneer ik heb gewerkt tot 16.00 xD;
Dan kan ik echter niet slapen in de nacht O 3 O; </3
Haha Ik werk niet eens, dat is nog het erge XD
Ik heb op de bank een deken liggen. Standaard val ik in slaap als ik op de bank lig met het dekentje eroverheen xD emotion_sweatdrop

Blessed Millionaire

Blakie-kun
Als het zover is dat het bijna niet meer lukt merk je het snel genoeg wink
Maar even tussen ons, heeft college geen hogere prioriteiten op dat soort momenten? c:
Je kan pixelen ook met de muis doen, maar ik vind een muis niet prettig werken, daarom o:
Natuurlijk heeft college dan voorrang op Gaia, maar tot nu toe heb ik geen problemen gehad ermee.
Ahh ok, begrijpelijk. :3

Shirtless Sex Symbol

8,000 Points
  • Streaker 200
  • Window Shopper 100
Empty_Memories
Blakie-kun
Als het zover is dat het bijna niet meer lukt merk je het snel genoeg wink
Maar even tussen ons, heeft college geen hogere prioriteiten op dat soort momenten? c:
Je kan pixelen ook met de muis doen, maar ik vind een muis niet prettig werken, daarom o:
Natuurlijk heeft college dan voorrang op Gaia, maar tot nu toe heb ik geen problemen gehad ermee.
Ahh ok, begrijpelijk. :3
Heb jij trouwens nog vissen over die jij niet gebruikt? >w<

Blessed Millionaire

Blakie-kun
Heb jij trouwens nog vissen over die jij niet gebruikt? >w<
Vissen voor het Aquarium bedoel je? Nee die heb ik niet.

Eloquent Elocutionist

12,250 Points
  • Elocutionist 200
  • Ultimate Player 200
  • Tycoon 200

Hilarious Genius

12,900 Points
  • Wall Street 200
  • Person of Interest 200
  • Hygienic 200
de toetsstof van de tentamens vermoord mij....

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum