Welcome to Gaia! ::


I Just A Monkey I
RBoeie
I Just A Monkey I
RBoeie
I Just A Monkey I
Dus hier zitten al die nederlanders.;o
de meesten wel xD

Kewl,
Reminds me of the good old times on Gaia.
: D
Wassuuup? :3
griep nou XD haha bitsje ziekig hier en hoe ist daar?

Ahwww
Beterschap.
Jah.. Warm.. Lekker in huis. ^_^
hehe thanks yush yush tis hier ook lekker warm xD naja of ik heb wat koorts XD
x-a k i y o-x
RBoeie
I Just A Monkey I
RBoeie
I Just A Monkey I
Dus hier zitten al die nederlanders.;o
de meesten wel xD

Kewl,
Reminds me of the good old times on Gaia.
: D
Wassuuup? :3
griep nou XD haha bitsje ziekig hier en hoe ist daar?


Beterschap!! gonk
hehe tyty ^^

Hilarious Genius

12,900 Points
  • Wall Street 200
  • Person of Interest 200
  • Hygienic 200
RBoeie
x-a k i y o-x
RBoeie
I Just A Monkey I
RBoeie
I Just A Monkey I
Dus hier zitten al die nederlanders.;o
de meesten wel xD

Kewl,
Reminds me of the good old times on Gaia.
: D
Wassuuup? :3
griep nou XD haha bitsje ziekig hier en hoe ist daar?


Beterschap!! gonk
hehe tyty ^^


no problemo c:
hebben jullie vrij ofzo @ school of werk? normaal ist hier stil rond deze tijd XD

Noob

x-a k i y o-x
I Just A Monkey I
x-a k i y o-x
I Just A Monkey I
x-a k i y o-x
I Just A Monkey I

Whahaha alles bij de burger king is vies.
xD
Gefeliciteerd dat je, je herkansing hebt gehaald. 4laugh
Jaah idd,
Ik was heeeel lang geleden mede oprichter van de aller eerste Nederlandse thread in de cb.. Maar das al heel lang geleden, ben blij dat er nog zo veel Nederlanders hier zijn. :3
Maar alles gaat goed hier..
Nog wel lekker dagje vrij van werk alleen zo hebk rijlessen das wat minder leuk mjah. ^^;


neeeeeeeeeeeeeeee niet alles is vies daar! razz
dnakjewel vor de felicitatiee! heart
oh een dagje vrij is altijd goed! dat wil ik ook wel! razz naja nu ben ik wel vrij, maar moet leren voor tentamens... loopt nog niet zo lekker zoals ik had gehoopt...

wat voor werk doe je..? smile

Whahaha
Ik mag daar tog niej eten dusss.
[a]
Geen dank, whahaha ik weet het is moeilijk je te concentreren met al die leuke dingen om je heen xDD
Nouuwww..
Ik werk bij kruidvat als eerste verkoopster.. Dus ik ben hoe dan ook altijd de lul, xDD
Mjah that's what you get being a drop out.
Denkk..
Blijf zo lang mogelijk op school!! gonk


waarom mag je daar niet eten dan als ik vragen mag..? of mag t van jezelf niet..? surprised
Oh als verkoopster bij de kruidvat is niets mis mee toch...? Maar waarom ben je altijd de lul dan..? zoveel vervelende klanten...? razz
Nou ik probeer zo lang mogelijk op school te blijven... Maar als de cijfers allemaal tegenvallen..? stare

Ik ben een moslima. ^.^
Dus jah.. Ik eet alleen Halal geslacht vlees enzo. :3

Whahah jaah ik woon in dat deel van Den Haag waar alle ghetto mensen komen. xDD
Dus we hebben meestal altijd van die zeuren klanten die alles maar slopen. :3
Je moet goeie cijfers krijgen!!
emotion_dowant
Wat voor opleiding doe je? :3


aaaaaaaaah nu snap ik waarom je t niet mag! smile hahaha!
ik vind t knap hoor dat je dan werkt bij de Kruidvat met zulke klanten... surprised Ik kan me er niet veel bij voorstellen, want ik woon zelf op het platteland... Dan heb je wel te maken met zeurende klanten enzo, maar niet dat ze dingen slopen enzo....

Ik doe SPH versneld, sociale opleiding. Maar het leren is niet echt voor mij weggelegd... Be etje jammer... Heb bijna alles onvoldoende.. sweatdrop

Wahha That's life around here.
Soms hoopte ik wel dat ik ergens rustig middle in nowhere woonde maar Den Haag is wel egt the place to be voor mij. xD

Egt waar?
Dat je zo veel moet leren ik heb SPW gedaan maar daar moest ik me alleen inleven in kinderen en.. knutsellen enzo daarom had ik er geen zin meer in. :
Er zijn er veel mensen in mijn familie enzo die ook in de SPH enzo zitten..
En heel veel in SPW of SPCW iedereen zegt zolang je maar een stage hebt komt alles goed. ><
Mjah misschien verschild dat kwa niveau ofzo. :3

Noob

RBoeie
hebben jullie vrij ofzo @ school of werk? normaal ist hier stil rond deze tijd XD

Ik ben té cool voor werk.
B)
Btw..
Issut hier dan ooit druk? o.o

Hilarious Genius

12,900 Points
  • Wall Street 200
  • Person of Interest 200
  • Hygienic 200
I Just A Monkey I
x-a k i y o-x
I Just A Monkey I
x-a k i y o-x
I Just A Monkey I

Whahaha
Ik mag daar tog niej eten dusss.
[a]
Geen dank, whahaha ik weet het is moeilijk je te concentreren met al die leuke dingen om je heen xDD
Nouuwww..
Ik werk bij kruidvat als eerste verkoopster.. Dus ik ben hoe dan ook altijd de lul, xDD
Mjah that's what you get being a drop out.
Denkk..
Blijf zo lang mogelijk op school!! gonk


waarom mag je daar niet eten dan als ik vragen mag..? of mag t van jezelf niet..? surprised
Oh als verkoopster bij de kruidvat is niets mis mee toch...? Maar waarom ben je altijd de lul dan..? zoveel vervelende klanten...? razz
Nou ik probeer zo lang mogelijk op school te blijven... Maar als de cijfers allemaal tegenvallen..? stare

Ik ben een moslima. ^.^
Dus jah.. Ik eet alleen Halal geslacht vlees enzo. :3

Whahah jaah ik woon in dat deel van Den Haag waar alle ghetto mensen komen. xDD
Dus we hebben meestal altijd van die zeuren klanten die alles maar slopen. :3
Je moet goeie cijfers krijgen!!
emotion_dowant
Wat voor opleiding doe je? :3


aaaaaaaaah nu snap ik waarom je t niet mag! smile hahaha!
ik vind t knap hoor dat je dan werkt bij de Kruidvat met zulke klanten... surprised Ik kan me er niet veel bij voorstellen, want ik woon zelf op het platteland... Dan heb je wel te maken met zeurende klanten enzo, maar niet dat ze dingen slopen enzo....

Ik doe SPH versneld, sociale opleiding. Maar het leren is niet echt voor mij weggelegd... Be etje jammer... Heb bijna alles onvoldoende.. sweatdrop

Wahha That's life around here.
Soms hoopte ik wel dat ik ergens rustig middle in nowhere woonde maar Den Haag is wel egt the place to be voor mij. xD

Egt waar?
Dat je zo veel moet leren ik heb SPW gedaan maar daar moest ik me alleen inleven in kinderen en.. knutsellen enzo daarom had ik er geen zin meer in. :
Er zijn er veel mensen in mijn familie enzo die ook in de SPH enzo zitten..
En heel veel in SPW of SPCW iedereen zegt zolang je maar een stage hebt komt alles goed. ><
Mjah misschien verschild dat kwa niveau ofzo. :3


Oh ik heb hiervoor ook SPW gedaan! biggrin die opleiding is te doen, wel veel inleveren enzo... Maar SPH is HBO niveau. dus vandaar smile
SPW heb ik met beide vingers in de neus gedaan, vond het hartstikke leuk ook. Maar nu moet ik complete boeken lezen... ben gisteren ook gaan leren voor psychologie, ben op blz. 164 gestrand... xD van de.. 400 volgens mij... Dus moet nu maar weer even leren, alleen ik wil zo graag tekenen... gonk
Okeoke te grote quotes ;^;

Noob

x-a k i y o-x


Oh ik heb hiervoor ook SPW gedaan! biggrin die opleiding is te doen, wel veel inleveren enzo... Maar SPH is HBO niveau. dus vandaar smile
SPW heb ik met beide vingers in de neus gedaan, vond het hartstikke leuk ook. Maar nu moet ik complete boeken lezen... ben gisteren ook gaan leren voor psychologie, ben op blz. 164 gestrand... xD van de.. 400 volgens mij... Dus moet nu maar weer even leren, alleen ik wil zo graag tekenen... gonk

Lol.
Jah het was een simpele opleiding..
Een beetje te simpel. xD
Je kan zo doen.. Je kan om het hoofdstuk tekenen ofzo. o.o

Noob

ik weet niej hoe het met julliej zit..
Maar voor mij issut tijd voor some hot chocolate.
:3
-rent naar de keuken-
Silverbleed
Okeoke te grote quotes ;^;
true dat xd
I Just A Monkey I
RBoeie
hebben jullie vrij ofzo @ school of werk? normaal ist hier stil rond deze tijd XD

Ik ben té cool voor werk.
B)
Btw..
Issut hier dan ooit druk? o.o
mjoah soms s'avonds xD rofl

Hilarious Genius

12,900 Points
  • Wall Street 200
  • Person of Interest 200
  • Hygienic 200
I Just A Monkey I
x-a k i y o-x


Oh ik heb hiervoor ook SPW gedaan! biggrin die opleiding is te doen, wel veel inleveren enzo... Maar SPH is HBO niveau. dus vandaar smile
SPW heb ik met beide vingers in de neus gedaan, vond het hartstikke leuk ook. Maar nu moet ik complete boeken lezen... ben gisteren ook gaan leren voor psychologie, ben op blz. 164 gestrand... xD van de.. 400 volgens mij... Dus moet nu maar weer even leren, alleen ik wil zo graag tekenen... gonk

Lol.
Jah het was een simpele opleiding..
Een beetje te simpel. xD
Je kan zo doen.. Je kan om het hoofdstuk tekenen ofzo. o.o

Hahahahaha kon ik dat maar tekenen... xD Nee, ik heb een vraag gekregen of ik een OC wil tekenen voor iemand c: krijg er gold voor! Altijd leuk! biggrin
User Image TADAAAAAAA! MY LINEART! heart

Maar het is ook maar net waar je de opleiding volgt, hoor... Ze zijn langer niet allemaal zo simpel. Ik heb heel erg geluk gehad met mijn stageplek. Daar had ik het hartstikke leuk, mijn collega's waren tevreden, die wilden mij eigenlijk niet weghebben... rofl

Maar ik heb ook wel mensen gehoord die de opleiding hebben gedaan die er echt heel veel voor moeten hebben doen. Bij mij kwam er nog geen boek aan te pas HAHAHAH!

Hilarious Genius

12,900 Points
  • Wall Street 200
  • Person of Interest 200
  • Hygienic 200
Silverbleed
Okeoke te grote quotes ;^;


neeeuuuhhhh hoe kom je erbij! blaugh

Hilarious Genius

12,900 Points
  • Wall Street 200
  • Person of Interest 200
  • Hygienic 200
I Just A Monkey I
ik weet niej hoe het met julliej zit..
Maar voor mij issut tijd voor some hot chocolate.
:3
-rent naar de keuken-


Zal ik zo ook even maken! heart

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum