Welcome to Gaia! ::

Who are you?

An elementary student. :B 0.011568123393316 1.2% [ 9 ]
A middle schooler. :) 0.044987146529563 4.5% [ 35 ]
A highschooler. :D 0.24678663239075 24.7% [ 192 ]
An adult. 8D 0.44344473007712 44.3% [ 345 ]
A ninja!!!! 0.13753213367609 13.8% [ 107 ]
Cut this crap I'm here for art. 0.11568123393316 11.6% [ 90 ]
Total Votes:[ 778 ]
< 1 2 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 520 521 522 > >> >>> »|
Swarelle's avatar

Sparkly Prophet

10,550 Points
  • Threadmaster 200
  • Super Tipsy 200
Aniima
Would you accept a 200k bribe for a digital CHIBI V 1.0? >_>
ouo WHADDAYA THINK. -awesome face- yes i would. .w. you would like it done fast, right? considering it's a bribe n stuff. xD
--PiNk--rAiNbOw--gOd--
Aniima
Would you accept a 200k bribe for a digital CHIBI V 1.0? >_>
ouo WHADDAYA THINK. -awesome face- yes i would. .w. you would like it done fast, right? considering it's a bribe n stuff. xD

Yay! =D
I'll just get a ref for you... It's not a Gaia avatar, is that okay?
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
In your own time is fine =)
Let me know if the avi is okay and I'll start a trade.
Swarelle's avatar

Sparkly Prophet

10,550 Points
  • Threadmaster 200
  • Super Tipsy 200
Aniima
--PiNk--rAiNbOw--gOd--
Aniima
Would you accept a 200k bribe for a digital CHIBI V 1.0? >_>
ouo WHADDAYA THINK. -awesome face- yes i would. .w. you would like it done fast, right? considering it's a bribe n stuff. xD

Yay! =D
I'll just get a ref for you... It's not a Gaia avatar, is that okay?
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
In your own time is fine =)
Let me know if the avi is okay and I'll start a trade.
<3 that's fine~ what website is that from? o: the items look like what gaia might have. xD offer a trade please? <3
--PiNk--rAiNbOw--gOd--
Aniima
--PiNk--rAiNbOw--gOd--
Aniima
Would you accept a 200k bribe for a digital CHIBI V 1.0? >_>
ouo WHADDAYA THINK. -awesome face- yes i would. .w. you would like it done fast, right? considering it's a bribe n stuff. xD

Yay! =D
I'll just get a ref for you... It's not a Gaia avatar, is that okay?
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
In your own time is fine =)
Let me know if the avi is okay and I'll start a trade.
<3 that's fine~ what website is that from? o: the items look like what gaia might have. xD offer a trade please? <3

It's an avatar from SoliaOnline, tbh I always wanted the bunny slippers on Gaia, but could never afford them, hense why my SoliaOnline avatar has bunny slippers =D
Trade sent =)
Swarelle's avatar

Sparkly Prophet

10,550 Points
  • Threadmaster 200
  • Super Tipsy 200
Aniima
--PiNk--rAiNbOw--gOd--
Aniima
--PiNk--rAiNbOw--gOd--
Aniima
Would you accept a 200k bribe for a digital CHIBI V 1.0? >_>
ouo WHADDAYA THINK. -awesome face- yes i would. .w. you would like it done fast, right? considering it's a bribe n stuff. xD

Yay! =D
I'll just get a ref for you... It's not a Gaia avatar, is that okay?
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
In your own time is fine =)
Let me know if the avi is okay and I'll start a trade.
<3 that's fine~ what website is that from? o: the items look like what gaia might have. xD offer a trade please? <3

It's an avatar from SoliaOnline, tbh I always wanted the bunny slippers on Gaia, but could never afford them, hense why my SoliaOnline avatar has bunny slippers =D
Trade sent =)
haha thanks~

are bunny slippers real expensive on gaia? o: i mean, if you could afford 200k art, how come not the bunny slippers? o: -going to check what soliaonline is =v=-
--PiNk--rAiNbOw--gOd--
haha thanks~

are bunny slippers real expensive on gaia? o: i mean, if you could afford 200k art, how come not the bunny slippers? o: -going to check what soliaonline is =v=-

Bunny slippers are 135mil on the market place D=
Swarelle's avatar

Sparkly Prophet

10,550 Points
  • Threadmaster 200
  • Super Tipsy 200
Aniima
--PiNk--rAiNbOw--gOd--
haha thanks~

are bunny slippers real expensive on gaia? o: i mean, if you could afford 200k art, how come not the bunny slippers? o: -going to check what soliaonline is =v=-

Bunny slippers are 135mil on the market place D=
holy shi-- how come they're so expensive? o-o

soliaonline has better avvies. dramallama
--PiNk--rAiNbOw--gOd--
Aniima
--PiNk--rAiNbOw--gOd--
haha thanks~

are bunny slippers real expensive on gaia? o: i mean, if you could afford 200k art, how come not the bunny slippers? o: -going to check what soliaonline is =v=-

Bunny slippers are 135mil on the market place D=
holy shi-- how come they're so expensive? o-o

soliaonline has better avvies. dramallama

I have no idea D= But I'll never get that much and I didn't fancy giving up all my items for them anyway >_>

The avvies are really lovely over there =)
Swarelle's avatar

Sparkly Prophet

10,550 Points
  • Threadmaster 200
  • Super Tipsy 200
Aniima
--PiNk--rAiNbOw--gOd--
Aniima
--PiNk--rAiNbOw--gOd--
haha thanks~

are bunny slippers real expensive on gaia? o: i mean, if you could afford 200k art, how come not the bunny slippers? o: -going to check what soliaonline is =v=-

Bunny slippers are 135mil on the market place D=
holy shi-- how come they're so expensive? o-o

soliaonline has better avvies. dramallama

I have no idea D= But I'll never get that much and I didn't fancy giving up all my items for them anyway >_>

The avvies are really lovely over there =)
!! they have art shops there too. YOU KNOW WHAT I'M GONNA DO? :B
--PiNk--rAiNbOw--gOd--
Aniima
--PiNk--rAiNbOw--gOd--
Aniima
--PiNk--rAiNbOw--gOd--
haha thanks~

are bunny slippers real expensive on gaia? o: i mean, if you could afford 200k art, how come not the bunny slippers? o: -going to check what soliaonline is =v=-

Bunny slippers are 135mil on the market place D=
holy shi-- how come they're so expensive? o-o

soliaonline has better avvies. dramallama

I have no idea D= But I'll never get that much and I didn't fancy giving up all my items for them anyway >_>

The avvies are really lovely over there =)
!! they have art shops there too. YOU KNOW WHAT I'M GONNA DO? :B

http://bit.ly/fvn0sA Click this, sign up and open an art shop? =D
Swarelle's avatar

Sparkly Prophet

10,550 Points
  • Threadmaster 200
  • Super Tipsy 200
Aniima
--PiNk--rAiNbOw--gOd--
Aniima
--PiNk--rAiNbOw--gOd--
Aniima
--PiNk--rAiNbOw--gOd--
haha thanks~

are bunny slippers real expensive on gaia? o: i mean, if you could afford 200k art, how come not the bunny slippers? o: -going to check what soliaonline is =v=-

Bunny slippers are 135mil on the market place D=
holy shi-- how come they're so expensive? o-o

soliaonline has better avvies. dramallama

I have no idea D= But I'll never get that much and I didn't fancy giving up all my items for them anyway >_>

The avvies are really lovely over there =)
!! they have art shops there too. YOU KNOW WHAT I'M GONNA DO? :B

http://bit.ly/fvn0sA Click this, sign up and open an art shop? =D
biggrin add me? Xx Lemon Demon xX

how are the prices like on solia? o:
--PiNk--rAiNbOw--gOd--
Aniima
--PiNk--rAiNbOw--gOd--
Aniima
--PiNk--rAiNbOw--gOd--
holy shi-- how come they're so expensive? o-o

soliaonline has better avvies. dramallama

I have no idea D= But I'll never get that much and I didn't fancy giving up all my items for them anyway >_>

The avvies are really lovely over there =)
!! they have art shops there too. YOU KNOW WHAT I'M GONNA DO? :B

http://bit.ly/fvn0sA Click this, sign up and open an art shop? =D
biggrin add me? Xx Lemon Demon xX

how are the prices like on solia? o:

The community is smaller than Gaia, and you only get gold for posting, so items are much cheaper.
You'll make money pretty fast with an art shop though =)
Swarelle's avatar

Sparkly Prophet

10,550 Points
  • Threadmaster 200
  • Super Tipsy 200
Aniima
--PiNk--rAiNbOw--gOd--
Aniima
--PiNk--rAiNbOw--gOd--
Aniima
--PiNk--rAiNbOw--gOd--
holy shi-- how come they're so expensive? o-o

soliaonline has better avvies. dramallama

I have no idea D= But I'll never get that much and I didn't fancy giving up all my items for them anyway >_>

The avvies are really lovely over there =)
!! they have art shops there too. YOU KNOW WHAT I'M GONNA DO? :B

http://bit.ly/fvn0sA Click this, sign up and open an art shop? =D
biggrin add me? Xx Lemon Demon xX

how are the prices like on solia? o:

The community is smaller than Gaia, and you only get gold for posting, so items are much cheaper.
You'll make money pretty fast with an art shop though =)
hm.. actually i think i would be TOO busy if i had art shops in two places. :/ I SHALL JUST BROWSE SOLIA AND PRANCE AROND DOING NOTHING. rofl
You should check out The Giving Tree in the Welcome Inn =D
Undiiz's avatar

7,350 Points
  • Pie Hoarder by Proxy 150
  • Bunny Hoarder 150
  • Pie Enabler 100
--PiNk--rAiNbOw--gOd--
Undiiz
--PiNk--rAiNbOw--gOd--
Undiiz
Why so expensive art? i think chibi's should go down to 30k
o: i'll lower a bit. DON'T TELL ME YOU'RE THE ONE WHO CLICKED </3. D:
I clicked <3 D:
<33 are the prices more acceptable nao? .w.
yar :3

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games