Welcome to Gaia! ::

Degree-sama

HAHA, DEZ.
I TOLD YOU.
I TOLD YOU I WOULD GET THE REST OF MY STUFF TODAY.
All but those beads for the Cheshire's grin.
But I already knew there was a possibility of that not happening.
I shall revert to embroidering it then.

I made no progress on this thing though /sadness
Bump 96
JJunn's avatar

Shirtless Fatcat

★マスターJJが帰ってきた~。。。多分。。。★


Degree-sama
PfffftBWAHAHAHAHAHAHA. /inhales. HAHAHAHAhahahaaaaaaa. . .
/just be lazy for now and study.

Oh man, I know how you feel. There was once, on an exam, there were only 11 questions, and we had over 2 hours to do them. LOL. Guess who did horribly? 8'D
Monochrome Kings

Fantastic! Once Mono opens a pixel shop, JJ will order his first pixel food. 8D
Whaaaaa?? Awww, it's okay. We all need a break once in a while. /hasn't worked on the freebs for 2 days now.


☆みんなさん幸せが満ちてます!~☆
JJunn

Lmao noooo, I will do no such thing.
Like you, I think it's a waste of gold to buy pixel food.
So I won't ever make a shop. xD
Besides, I don't think my pixel food is that good.

Yeah, I was working on orders instead.
My shop has suddenly gotten busy. I wonder what's up with that.
Not that I'm complaining though, mind you.
But photoshop crashed on me. /ragequits
Bump 97
SashaFey's avatar

Lonely Phantom

SashaFey's avatar

Lonely Phantom

SashaFey's avatar

Lonely Phantom

*rolls around*
SashaFey's avatar

Lonely Phantom

SashaFey's avatar

Lonely Phantom

:3
This forum is so slow moving now...
Be back bumping this up when it falls off :3
Lazy Minx's avatar

Kawaii Kitten

8,000 Points
  • Hero 100
  • Cool Cat 500
  • Cat Fancier 100
SashaFey's avatar

Lonely Phantom

URL-Length's avatar

Dapper Gekko

10,700 Points
  • Invisibility 100
  • Elocutionist 200
  • Friendly 100
Degree-sama


I pity you 8D
Though I'm not much better off haha. =n=


/is a.... kitten.
delirationis tinea's avatar

Raider

Degree-sama

aaaaah, I get what you are saying, maybe? ideas are just as important as presentation. although I believe both play an equal role in a good piece :>~

of course.
but to be honest when I see a "popular" artist on deviant art and look at their gallery and every piece looks just like the other... it doesn't really seem creative to me.
I can't absolve myself from doing that mistake that's why i kind of envy and admire artists who have a lot of variety AND skill 3nodding
Archaic Lullabies's avatar

Friendly Friend

Is no one bumping? Fricken awesome freebs!! I so want one!

Sooo....
1/100
Archaic Lullabies's avatar

Friendly Friend

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games