About

It's seriously about time I updated this.
Everyone calls me Aura, I like Pokemon, I like Sonic, and I love playing some video games.
As you can guess from the profile, that's my favorite Pokemon. So go ahead, trolls: copy and paste away. Chances are, I probably will not give two sh*ts and a diamond ring.

I'd also like to mention one thing. NO RANDOM FRIEND REQUESTS! Either you take the time out to talk, or you get lost.

Friends

Viewing 12 of 34 friends

Multimedia

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

Kallen-chan

Report | 02/10/2018 6:29 am

Kallen-chan

The last few times I posted anything in there, I got snapped at by people who I had never seen in the forum before :/ so, no to the drama but there are people in there who will argue their point to where you wanna rip out your hair, even when they are wrong
Kallen-chan

Report | 02/08/2018 12:03 am

Kallen-chan

Yea the pokemon forums are full of little sh*ts and the threads are just... Ugh. Nothing note worthy to stick around for which kinda sucks, cuz I miss it
Kallen-chan

Report | 01/31/2018 12:54 pm

Kallen-chan

Eh, its been kinda rough here and there. I got diagnosed this past May with Anxiety and Depression and am now on a nice concoction of meds. Work has been rough too since I end up doing everyone else's job and cleaning up after all the other cashiers ugh. I pop in here every once in awhile, but i don't really interact with anyone. I miss the days where I used to live on this site and live in the Pokemon forums xD
Kallen-chan

Report | 01/30/2018 7:30 pm

Kallen-chan

Ive missed you!!! How have you been?!
Kallen-chan

Report | 01/12/2018 9:36 pm

Kallen-chan

Aura? o.o
ttoilet

Report | 10/18/2016 5:33 am

ttoilet

Thankkiuu for buying my dear!! 3nodding
I Asche I

Report | 10/15/2016 2:38 pm

I Asche I

Okay! I'll have to try and figure out my login at some point. lol

And no. xD
It does look cute, but it has very minimal villager interaction, you don't develop relationships with them. ;o;
So I continue to play NL. Which... I actually lost my first game & mourned the loss for over year lmao.
I ended up downloading the digital version and making an entirely new village from scratch.
I Asche I

Report | 10/15/2016 2:16 pm

I Asche I

I'm still stuck on Pokemon and ACNL.
But I love them so its okay sweatdrop

I'm glad to hear that btw!
Are you still on DA?

I Asche I

Report | 10/15/2016 2:11 pm

I Asche I

It's okay! lmao

I forgot my DA login so I haven't been on in a long while.
Hope you're doing well!
I Asche I

Report | 10/14/2016 8:53 pm

I Asche I

HI AURA heart

Signature