my music :D

Unable to identify Vimeo video URL.

a little bout me ^^

Hey everybody xDD my name ish Jordan! ^^
Im probably one of the most weirdest people yuh'll ever meet xDDD
im 19 years old; attending Central Connecticut University xD
um i love to just fool around and have a good time ^^
the things i love to do the most is draw n friggin play JAZZ!!
yup i said it... JAZZ!! whee i LOVE jazz with a passion i play the trumpet.. goin on 9 years now xD n been playin jazz for about 4-5 year now xD its the greatest jazz is my way to express myself.... when we play solos its all improvised :O its friggin hard >.<
but ya enough of that xDD for me im friggin random like all the time >.<
ima nice person ^^ and easy to get along with ^^ well any other question send me a pm xDD YAY!!
oh oh and i love random pms n comments xP
oh oh oh and also NEXT MONTH ISH MY BIRTHDAY!! xDDDD JULY 20TH SO NOBODY FORGET!! >__< leave me a birthday comment xD or something n a present would be nice also ^^ 4laugh

Taguchi Ryuzoji

Taguchi Ryuzoji's avatar

Gender: Male

Birthday: 07/19

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

wat im wearing xD

Nautilus - virtual item

agk! i gotta get these x__x

 

Comments

View All Comments

lost_fallenangel_dark Report | 07/18/2010 10:59 am
lost_fallenangel_dark


HAPPY EARLY BIRTHDAY

Ashasaurr Report | 06/16/2010 1:40 pm
Ashasaurr
YOU = cheese_whine

KIBOU = User Image

I = heart

TOGETHER WE = User Image cheese_whine User Image heart User Image !!

ROBO CHEESE COW HEART FCKING BOTS ! ATTACK !!
Kibou Kins Report | 06/08/2010 4:14 pm
Kibou Kins
o -o uhm -guesses- you did something? xD lol idk what?
Kibou Kins Report | 04/11/2010 3:29 pm
Kibou Kins
I miss you to D;
Kibou Kins Report | 04/04/2010 6:22 pm
Kibou Kins
Lmao xD right right... sure you did >w> xD
Kibou Kins Report | 04/04/2010 5:52 pm
Kibou Kins
xDD Lol I mean, add the other items to your avvi o - o lol... like the bone scythe, the wolf tail xD and the street fighter bracelets thing
Kibou Kins Report | 04/04/2010 5:47 pm
Kibou Kins
Okie o: I shall send you the trade... just also add the items of yours o - o; like the scythe and other things


o - o; xD I love you to
Ashasaurr Report | 04/04/2010 5:44 pm
Ashasaurr
1006 b5 :3
Kibou Kins Report | 04/04/2010 5:38 pm
Kibou Kins
Lmao xD okay.... I'll uhm o - o send over the items then

>>
<<
Ashasaurr Report | 04/04/2010 5:34 pm
Ashasaurr
Dx jordan !!

Signature

User Image
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show. <---- Click it and make my dragon grow!! xD

 

my stalkers o_ O

Pokemon Trainer Jess on 06/10/2019

Forums

Posts per Day: 0.08

Total Posts: 362

Latest Posts