About

Leah, aged 22.
Currently residing in Nevada.

When I'm not working, I like to live in my car and travel to random states.
When I'm not living in my car, I like to be a potato and no-life 3DS games.

Also, I love The Growlers
ok bye.

Friends

Viewing 12 of 23 friends

Multimedia

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

Aejus

Report | 06/27/2018 4:51 pm

Aejus

dood whatcha up to u:
Aejus

Report | 06/10/2018 6:29 am

Aejus

Yeaaah it's long as ******** lol.
I'm going to Europe today, so that's gonna be an interesting process.
HollaCaust

Report | 04/01/2017 11:52 pm

HollaCaust

tbh I dont remember what we were talking about
but
hello how is u
HollaCaust

Report | 03/23/2017 12:05 pm

HollaCaust

tbh i never wash whites alone
ONLY when i have something new i just got
DarkipIier

Report | 03/14/2017 11:43 am

DarkipIier

awe, that is really touching heart
HollaCaust

Report | 03/14/2017 9:01 am

HollaCaust

omg hello
DarkipIier

Report | 03/13/2017 7:35 pm

DarkipIier

just feeling so depressed lately. ive been making others happy for i cant myself
DarkipIier

Report | 03/13/2017 7:17 pm

DarkipIier

meh, ive been better. how are you?
DarkipIier

Report | 03/13/2017 7:14 pm

DarkipIier

XD
Amish Chicken

Report | 08/10/2016 4:03 pm

Amish Chicken

You're welcome! I have extra gold from the art shop and there isn't much that I want, so I figured since i knew you still get on I'd get you a present 3nodding

And you're my friend so you don't need to pay me I'd gladly draw you for free any time so long as I remember :,D

Signature


ॐ instagram: thehungryphotographer

tbh i'm only here for zOMG.