Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

NiranaNayaki

AmiNayaki's avatar

Equipped List

Forums

Posts per Day: 0.19

Total Posts: 926

Latest Posts

 

About

I love to read, write and play video games.

Store

Welcome!

 

View Store

My Aquarium

Your aquarium is undergoing maintenance!

Recent Visitors

Signature

Friends bail you out of jail at 3 AM.
Real Friends are sitting beside you saying "Damn! We ******** up bad this time! But that was some fun s**t!"
I am blessed to only have the realest of friends biggrin

I heart my guild
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

Comments

View All Comments

Ayoo Candacee Report | 02/26/2010 12:41 pm
Ayoo Candacee
to say u have so much gold u dress like a noob
Kurapija Report | 11/12/2009 5:02 pm
Kurapija
That is cool I took one last year with one of my friends
she forsed me to take it with her she didnt want to be bye herself
so I said ok, But I have to wate tell my electric piano gets here most of
my stuff from home is not here yet.I just cant decised what one I want the
most hard to choise(Sorry if spelling isent good) if I do good with the piano I might
take violin love the sound of it.
Kurapija Report | 11/12/2009 2:53 pm
Kurapija
yep, I might take a private piano classe I didn't do
so well when I was in a group of people I was getting confused.
or I might take private singing lession I just dont do good in front
of people.
Kurapija Report | 11/12/2009 12:36 am
Kurapija
yep, I want too look at what they have.
Kurapija Report | 11/11/2009 6:03 pm
Kurapija
I bet, I misse school and everyone one that
I went to school with its no fun when you dont
no anybody in a new naborhood at all. I might
go to college next spring or summer because with
the snow here this year might be safer to stay home
or might take some online college classes better be
save then sorry from falling on the ground lol.
Kurapija Report | 11/11/2009 1:46 pm
Kurapija
i no right XD, yes they do but as a reward
I get 2 usally stay up late on the pc during the
weekdays lol, Yes miss thoughs nap time back
in school when I was little and the easy math
lol.
Kurapija Report | 11/11/2009 11:02 am
Kurapija
XD lol. Nothing much eather just been helping out
with the new house up here and praparing for when
the snow come, witch we might be getting soon.
That is good you are doing good, UG that remind
me I still have to get are avon sight up but I dont wanna
lol.
Kurapija Report | 11/10/2009 5:05 pm
Kurapija
Hey what up been a while, how you been?
Kurapija Report | 09/30/2009 10:09 am
Kurapija
Yep it would be good for him.
Um part I do not no where we
live I do no we live in post falls.
Kurapija Report | 09/29/2009 5:39 pm
Kurapija
I see I see. Good Luck. Those
are not too hard of a job. I
am selling avone with my
grandma this year my brother
Kory is triengs too get a job at
Super 1 where we live we are almot
right next too it
 
 
Organization_Death_Hunter
xYourXThiefx
Lilith in Black Leather

My Bestest Buddies!