|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 16, 2007 3:58 pm
Alla som känner sig lite putt på gaia över att de valt en sponsor som utesluter medlemmar, får hemskt gärna skriva under, och rekommendera vidare min petition!Please visit this thread if you are feeling uneased by Gaia's choice to team up with a sponsor that deliberately excludes a big portion of Gaia's users.
CALLING ALL UPSET USERS [collecting names]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 16, 2007 3:59 pm
...och har ni några frågor angående detta, skicka mig gärna ett PM!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 17, 2007 6:32 am
Fel forum, men ja. Är ganska less på gaia's reklampelarhet i allmänhet. Och dessutom kunde jag göra quizen som var nu senast och få itemsen fast jag är inskriven som sweden :O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 17, 2007 7:15 am
Jalkazar Fel forum, men ja. Är ganska less på gaia's reklampelarhet i allmänhet. Och dessutom kunde jag göra quizen som var nu senast och få itemsen fast jag är inskriven som sweden :O Sorry gonk (jag skyller på att jag är ny här...)Jo jag vet, det har gått att gå runt, men det betyder ju inte att det fortfarande är ok att gaia går med på att utesluta stora delar av världen ur forumets events...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 17, 2007 7:18 am
monoo Jalkazar Fel forum, men ja. Är ganska less på gaia's reklampelarhet i allmänhet. Och dessutom kunde jag göra quizen som var nu senast och få itemsen fast jag är inskriven som sweden :O Sorry gonk (jag skyller på att jag är ny här...)Jo jag vet, det har gått att gå runt, men det betyder ju inte att det fortfarande är ok att gaia går med på att utesluta stora delar av världen ur forumets events... Det är nog ingen fara ;P
I allmänhet har gaia börjat bli lite väl kommersiellt med gaia gift cards, hela tre donation items grejen o.s.v. Till slut kommer dom börja tappa användare, tyvärr. Själv orkar jag itne köpa alla items längre utan flyter mest bara med på vad jag äger sedan länge.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 17, 2007 8:01 am
Jalkazar monoo Jalkazar Fel forum, men ja. Är ganska less på gaia's reklampelarhet i allmänhet. Och dessutom kunde jag göra quizen som var nu senast och få itemsen fast jag är inskriven som sweden :O Sorry gonk (jag skyller på att jag är ny här...)Jo jag vet, det har gått att gå runt, men det betyder ju inte att det fortfarande är ok att gaia går med på att utesluta stora delar av världen ur forumets events... Det är nog ingen fara ;P
I allmänhet har gaia börjat bli lite väl kommersiellt med gaia gift cards, hela tre donation items grejen o.s.v. Till slut kommer dom börja tappa användare, tyvärr. Själv orkar jag itne köpa alla items längre utan flyter mest bara med på vad jag äger sedan länge. Jo, jag vet vad du menar. Dessutom har det blivit så tokkommersiellt här...det fanns ju en tid när det faktiskt var kul att hänga i forumen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 17, 2007 8:06 am
monoo Jalkazar monoo Jalkazar Fel forum, men ja. Är ganska less på gaia's reklampelarhet i allmänhet. Och dessutom kunde jag göra quizen som var nu senast och få itemsen fast jag är inskriven som sweden :O Sorry gonk (jag skyller på att jag är ny här...)Jo jag vet, det har gått att gå runt, men det betyder ju inte att det fortfarande är ok att gaia går med på att utesluta stora delar av världen ur forumets events... Det är nog ingen fara ;P
I allmänhet har gaia börjat bli lite väl kommersiellt med gaia gift cards, hela tre donation items grejen o.s.v. Till slut kommer dom börja tappa användare, tyvärr. Själv orkar jag itne köpa alla items längre utan flyter mest bara med på vad jag äger sedan länge. Jo, jag vet vad du menar. Dessutom har det blivit så tokkommersiellt här...det fanns ju en tid när det faktiskt var kul att hänga i forumen... Nu slutar att man är i forumen med att man får 20 pm tiggandes om guld och items. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 17, 2007 8:09 am
Jalkazar monoo Jalkazar monoo Jalkazar Fel forum, men ja. Är ganska less på gaia's reklampelarhet i allmänhet. Och dessutom kunde jag göra quizen som var nu senast och få itemsen fast jag är inskriven som sweden :O Sorry gonk (jag skyller på att jag är ny här...)Jo jag vet, det har gått att gå runt, men det betyder ju inte att det fortfarande är ok att gaia går med på att utesluta stora delar av världen ur forumets events... Det är nog ingen fara ;P
I allmänhet har gaia börjat bli lite väl kommersiellt med gaia gift cards, hela tre donation items grejen o.s.v. Till slut kommer dom börja tappa användare, tyvärr. Själv orkar jag itne köpa alla items längre utan flyter mest bara med på vad jag äger sedan länge. Jo, jag vet vad du menar. Dessutom har det blivit så tokkommersiellt här...det fanns ju en tid när det faktiskt var kul att hänga i forumen... Nu slutar att man är i forumen med att man får 20 pm tiggandes om guld och items. sad Jo delvis det, och sen också att folk utgår ifrån att diskutera betyder bråka och smutskasta...man blir så trött xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 17, 2007 8:12 am
monoo Jalkazar monoo Jalkazar monoo Jalkazar Fel forum, men ja. Är ganska less på gaia's reklampelarhet i allmänhet. Och dessutom kunde jag göra quizen som var nu senast och få itemsen fast jag är inskriven som sweden :O Sorry gonk (jag skyller på att jag är ny här...)Jo jag vet, det har gått att gå runt, men det betyder ju inte att det fortfarande är ok att gaia går med på att utesluta stora delar av världen ur forumets events... Det är nog ingen fara ;P
I allmänhet har gaia börjat bli lite väl kommersiellt med gaia gift cards, hela tre donation items grejen o.s.v. Till slut kommer dom börja tappa användare, tyvärr. Själv orkar jag itne köpa alla items längre utan flyter mest bara med på vad jag äger sedan länge. Jo, jag vet vad du menar. Dessutom har det blivit så tokkommersiellt här...det fanns ju en tid när det faktiskt var kul att hänga i forumen... Nu slutar att man är i forumen med att man får 20 pm tiggandes om guld och items. sad Jo delvis det, och sen också att folk utgår ifrån att diskutera betyder bråka och smutskasta...man blir så trött xp Fast så länge man håller smutskastningen på en skön sarkastisk nivå så gillar jag de. Sen är det ganska avslappnande att bara nån gång då och då dra in i chatterbox, skapa en tråd som förolämpar allas mammor och bara luta sig bak och titta på reaktionerna biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 17, 2007 8:13 am
ORKA AAA! Så megaviktigt är det inte. Det är ett ganska viktigt ämne (tycker jag), frontpage for the win. Väldigt irriterande att alla inte kan ta del av allt på Gaia. Förstår inte logiken bakom administratörernas beslut (om det ens fanns någon).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 17, 2007 8:16 am
Nightmare Asura ORKA AAA! Så megaviktigt är det inte. Det är ett ganska viktigt ämne (tycker jag), frontpage for the win. Väldigt irriterande att alla inte kan ta del av allt på Gaia. Förstår inte logiken bakom administratörernas beslut (om det ens fanns någon). Tveksamt, tror dom lärt sig att tjäna flis helt enkelt. Sen känner jag att jag vill slå ett litet slag för borttagandet av alla subforum vi har här på gillet, är less på dom.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 17, 2007 8:18 am
Nightmare Asura ORKA AAA! Så megaviktigt är det inte. Det är ett ganska viktigt ämne (tycker jag), frontpage for the win. Väldigt irriterande att alla inte kan ta del av allt på Gaia. Förstår inte logiken bakom administratörernas beslut (om det ens fanns någon). Tack heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 17, 2007 10:11 am
 Nightmare Asura Förstår inte logiken bakom administratörernas beslut (om det ens fanns någon).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 17, 2007 11:37 am
Jalkazar monoo Jalkazar monoo Jalkazar Det är nog ingen fara ;P
I allmänhet har gaia börjat bli lite väl kommersiellt med gaia gift cards, hela tre donation items grejen o.s.v. Till slut kommer dom börja tappa användare, tyvärr. Själv orkar jag itne köpa alla items längre utan flyter mest bara med på vad jag äger sedan länge. Jo, jag vet vad du menar. Dessutom har det blivit så tokkommersiellt här...det fanns ju en tid när det faktiskt var kul att hänga i forumen... Nu slutar att man är i forumen med att man får 20 pm tiggandes om guld och items. sad Jo delvis det, och sen också att folk utgår ifrån att diskutera betyder bråka och smutskasta...man blir så trött xp Fast så länge man håller smutskastningen på en skön sarkastisk nivå så gillar jag de. Sen är det ganska avslappnande att bara nån gång då och då dra in i chatterbox, skapa en tråd som förolämpar allas mammor och bara luta sig bak och titta på reaktionerna biggrin Jo, sarkasm och ironisk nivå...är fint. Men att bli kallad hora för att man förespråkar p-piller känns ju inte så jävla hot...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 17, 2007 11:43 am
monoo Jalkazar monoo Jalkazar monoo Jalkazar Det är nog ingen fara ;P
I allmänhet har gaia börjat bli lite väl kommersiellt med gaia gift cards, hela tre donation items grejen o.s.v. Till slut kommer dom börja tappa användare, tyvärr. Själv orkar jag itne köpa alla items längre utan flyter mest bara med på vad jag äger sedan länge. Jo, jag vet vad du menar. Dessutom har det blivit så tokkommersiellt här...det fanns ju en tid när det faktiskt var kul att hänga i forumen... Nu slutar att man är i forumen med att man får 20 pm tiggandes om guld och items. sad Jo delvis det, och sen också att folk utgår ifrån att diskutera betyder bråka och smutskasta...man blir så trött xp Fast så länge man håller smutskastningen på en skön sarkastisk nivå så gillar jag de. Sen är det ganska avslappnande att bara nån gång då och då dra in i chatterbox, skapa en tråd som förolämpar allas mammor och bara luta sig bak och titta på reaktionerna biggrin Jo, sarkasm och ironisk nivå...är fint. Men att bli kallad hora för att man förespråkar p-piller känns ju inte så jävla hot... Typ inte, nej..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|