Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Kenet haluaisit tavata? Goto Page: 1 2 3 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Ota keksi
kiitos ^___^
90%
 90%  [ 29 ]
ei kiitos, olen dietilla
9%
 9%  [ 3 ]
Total Votes : 32

meppu
Crew

PostPosted: Sun Jul 17, 2005 10:33 am

Kuvitellaan, etta sinulla olisi mahdollisuus tavata ihan kuka vain, elava tai kuollut, niin kenet haluaisit tavata? Ja miksi?

Kyseessa voi olla sukulainen, kauan kadoksissa ollut kaveri, julkkis tai vaikka joku taalta Gaiasta. Ihan kuka vain siis!

Itse haluaisin tavata moniakin tyyppeja. Ehka kaikista eniten haluaisin tavata Tolkienin. Han on maailman parhaimman fantasiatrilogian luoja. Trilogian, joka johdatti minut syvemmalle fantasiakirjallisuuteen.
PostPosted: Sun Jul 17, 2005 10:57 am

[ Message temporarily off-line ]

Taxet
Crew

Liffy Glitter

PostPosted: Sun Jul 17, 2005 12:03 pm

Jeesuksen, Hitlerin, entisen luokkakaverini... siina ne.
PostPosted: Mon Jul 18, 2005 12:48 am

Tjaa-a... Yla-asteen aikaiset luokkakaverit olisi varmaan ihan kiva nahda. Niin, ja kaveri toiselta puolen Suomea. Silla on yha minun MW4-cd lainassa.

Unisiipi

Opinionated Explorer

Onisfi
Crew

PostPosted: Mon Jul 18, 2005 2:47 am

Ilkka Lammi tai Sherlock Holmes sellaisenaan kun se nyt tulee lauantaina telkusta. neutral Ensimmaisen laittaisin piirtamaan minulle jotain, jonka varastoisin laatikkoon ja ihailisin kaikki paivat ja toisen... no, tokkaisisin, nauraisin kun han tuijottaisi apaattisilla, mutta suloisilla silmillaan ja sitten kippaisin hanet ranskalaiseen suudelmaan. Tai sitten en kippaisi, kun minulla on jo mies, joka kipata sellaiseen.

Jaaaa.... tahtoisin tavata harleyn. *Tunnustus.* Seee on sellattine mukava tyyppi, joka jatti minut ajattelemaan hanta. Mutta ei romanttisella tavalla, vaan sellattisella... sellattisella. Ihmettelylla, etta mites tuollaisen luonteen omaava on onnistunut kehittymaan sellaiseksi.

Ja sitten tahtosin tavata... Johnny Deppin hahmon Capitain Sparrowin. o_o Siita miehesta ei paase yli eika ympari... <3
PostPosted: Mon Jul 18, 2005 4:07 am

Heeh, enimmakseen haluaisin tavata pari nettikamua, mutta se tulee tapahtumaan ensi vuoden Animeconissa, ellei jo aiemmin^^

Mitaan kuuluisuuksia ei pahemmin tule mieleen, ehka Maija Vilkkumaa. Voisin kysella miten han keksii niin upeita lyriikoita lauluihinsa.

ResiIience

Hilarious Gaian

6,050 Points
  • Forum Regular 100
  • Junior Trader 100
  • Friendly 100

Carmen LaVihta

PostPosted: Mon Jul 18, 2005 11:10 am

Tahtoisin tavata kaikki kirjekamuni ympari maailman,Rumiko Takahashin,Orlando Bloomin,Elviksen,Jerry Lewisin,Lucy Show:n Lucyn,Ison Arskan...
PostPosted: Tue Jul 19, 2005 1:32 am

Hmmh. Timo Rautiaisen kanssa haluaisin keskustella vakavia. Entinen poikakaverikin olisi kiva tavata, koska haluaisin puhua asioita selvaksi. Jaaaaa... no, siinapa ne paallimmaiset olikin. sweatdrop

Vadelma

thoughtless`

PostPosted: Thu Jul 21, 2005 10:13 am

Jonathan Davis. Melko... kiinnostava persoona.
Ja Emmin. Ollaan tunnettu nyt kolme vuotta, pitaisi tassa tavatakkin joskus. ._.
PostPosted: Sun Jul 24, 2005 8:19 am

[ Message temporarily off-line ]

black phoenix juliet

Alph-chan
Crew

PostPosted: Sun Jul 24, 2005 1:27 pm

Elviksen ja Jo Rowlingin - and I shall die happy.
PostPosted: Sun Jul 24, 2005 3:22 pm

U.K.K:n, Sonata Arctican, Dingon, Metallican ja jonku randomin ihmisen. :3

Wundii

ToffeeTigre

PostPosted: Mon Jul 25, 2005 1:51 am

J. K. Rowling, Emma Watson, Daniel Radcliff tai kuka tahansa muu Potter-porukasta. *haaveilua*
PostPosted: Mon Jul 25, 2005 6:39 am

Tassa kun olen nyt pari paivaa lukenut viidetta Potteria, vain muistellakseni mita siina tapahtuikaan, niin haluaisin nahda Dolores Pimennon ja sanoa sille suorat sanat, tyyliin "Sie olet ilkee" ja sitten loihtisin sen kauas pois >___<

Haluaisin myos nahda tietenkin tuon loistavan kirjasarjan luojan, J.K. Rowlingin. Tavatessamme, kiittaisin hanta suuresti ja pyytaisin hanelta nimmarit kaikkiin kirjoihin.

meppu
Crew

Alph-chan
Crew

PostPosted: Mon Jul 25, 2005 8:03 am

Quote:
Tassa kun olen nyt pari paivaa lukenut viidetta Potteria, vain muistellakseni mita siina tapahtuikaan, niin haluaisin nahda Dolores Pimennon ja sanoa sille suorat sanat, tyyliin "Sie olet ilkee" ja sitten loihtisin sen kauas pois >___<

Amen to that.

Vahan ohvia nyt:
Mutta hei, nain ennen kuutosen ilmestymista unta, etta tapasin Rowlingin Lontoossa ja sain hanet tarkistamaan yhden palasen fanfictioniani. Sitten tajusin, etta nimmarikin olisi hyva pyytaa, mutta siina vaiheessa minun oli jo haivyttava helikopterilla.
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: 1 2 3 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces