Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Miksi 80's on nykyaan muotia, ja muut pohdinnat... Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Taxet
Crew

PostPosted: Sun Jul 17, 2005 10:04 am

Eli tassa kun totesin taas itsekseni etta Miami Vice, tuo 80-luvun yksi suurimmista menestyjista, on parempi kuin monet nykysarjat yhteensa, niin mista se johtuu? Onko kyseessa kasaribuumin yksi uusi tulokas vai onko se vain siita etta se vaan on niin pirun hyva, kun siina on viela hyvat musat ja kaikki.

Keskustellaan nyt vaiks niiku paa asiassa tosta, mutta jos tulee jotaki muita elamaa suurempia pohdinnan aiheita mieleen niin toki niitakin voidaan kasitella. 3nodding
PostPosted: Sun Jul 17, 2005 10:13 am

[ Message temporarily off-line ]

Taxet
Crew

meppu
Crew

PostPosted: Sun Jul 17, 2005 10:43 am

PostPosted: Sun Jul 17, 2005 10:58 am

Taxet
Crew

Zeggo

PostPosted: Sun Jul 17, 2005 2:38 pm

Pikku-Timppa
Onko kyseessa kasaribuumin yksi uusi tulokas

tasan tuota patkaa lukiessa alysin vihdoin ja viimein mista sana "kasari" tulee. arghh.

itse keskusteluun liittyen, itse yleensa tuskastelen jo "subin kesatuplat!"-mainoksia, kun jalleen lahtee ritari assa soimaan... kuitenkin olen seurannut sarjaa, jostain syysta.
mutta yleisemmin ottaen, ovat tainneet alyta aiemmin paremmin kaiken idean. oli jotkin jutut uusia, ne haluttiin tehda hyvin. tuntuu nykyaan sarjat niin huonoilta. vertaa nyt Vaimoni on noitaa Siskoni on noitaan... huono vertaus, mutta hope etta idea paasi puoleenvaliin.

itsekkin sattuu olemaan jo turhan myohaista ikaluokkaa, ettei ole itse kokenut sita aikaa... pitaa jotenkin tutustua sitten nykyaan.

...kun nyt kerrankin tajusin ton kasarinkin.
PostPosted: Mon Jul 18, 2005 11:11 am

...ja mie kun luulin ysari(90-luku) on nyt muotia... stare

Carmen LaVihta

Taxet
Crew

PostPosted: Tue Jul 19, 2005 7:24 am

Carmen LaVihta

En tiiä tosta... mutta ainaki telkkarissa alkaa olemaan enemmän ja enemmän näitä vanhoja 80-luvun ohjelmia confused Tosin en pistä vastaan, en todelkkakaan...
PostPosted: Wed Jul 20, 2005 1:44 pm

Aina pitaa olla jokin muoti. ._. Nyt kasari. Se on ehka vahan yli mennyt.... Siis, myonnan itsekkin pitavani kasarista, mutta kaikki vaikutteet eivat ole (onneksi) muodin myota, vaan ihan perheessa on saanut kuunnella kasaria ja se on iskenyt.
Itse kun en tykkaa seurata muotia, mutta kasari vain vei. Olen sen ansiosta tuhlannut parikymppia levyihinkin...

thoughtless`

miraakkeli_88

PostPosted: Sun Aug 07, 2005 12:28 pm

Carmen LaVihta
ysiluvun alun elokuvat on kyll niin hyvia etta tekis mieli itkea...eika tahan tarttis ees sipulin silppomistakaan avuksi stare ...
juoni on joissaki hyva mutta ohjaajat ei nayta koskaan ennen nahneen elokuvantekoa ja taustalla soi usein joku ihme renkutus?!? sweatdrop
.............................
hm...mitahan me aatellaan 2020-luvulla siita mimmosia elokuvia tehtiin
2000-luvun alussa tai sita aiemmin?O_o
PostPosted: Wed Aug 10, 2005 4:24 am

Muutama vuos sitte 70-luku oli muotia, nyt 80-luku? Vai 90-luku? Enta sitte ku on vuos 2010 ja 2000-luku on muotia? Hypataan nykyajan ylitte ja sitte tulevaisuus on muotia. Vai alotetaanko alusta jostain kivikaudesta? Ihmiset puhuu superhyperkannykoihin ja heiluttaa nuijaa...

Luwina

Wicked
Captain

PostPosted: Sun Aug 14, 2005 12:07 am

Naa vaatetrendithan lahti silleen, et 60-luku oli muotia tossa 90-luvun puolessa valissa (ku tuli mm. naa kaikki brittipoppibandit), sitte tuli muotiin 70-luku (hipit, inkkarit, luonnonlaheisyys), sen jalkeen nosti paataan 80-luku nain millenniumin jalkeen (takatukka, pillifarkut, moonbootsit, jne) ja nyt ollaan kovaa pain menossa vaatetuksessa taas 90-luvun villityksiin. >>;

Tottakai vaatteet ja trendit on samalla aina uusia, mutta vaikutteet pitaa aina hakea jostain vanhasta. Ja mielenkiinnolla odotamme mihin suuntaan sita taas seuraavaksi lahetaan, eli toisin sanoen, kuinka kaukaa menneisyydesta tama vuosikymmenrumba alkaa taas alusta... ^_~
PostPosted: Sun Aug 14, 2005 2:47 am

Kivikautiset turkikset olisi aikas poikaa... *saa mieleensa kuvan Bjorkista se joutsenenraatoa muistuttava teos yllaan* He... hehe...

Liffy Glitter

Luwina

PostPosted: Sun Aug 14, 2005 7:10 am

Paaasia, ettei nykyaika oo koskaan muotia. biggrin
PostPosted: Sun Aug 14, 2005 7:23 am

Retro! siinä sana mitä mie hain...

Ja että minä voin muistuttaa tässä kohtaa että omiakin pohdinnan aiheita voitta tuua siihen vielä sekaan jos alkaa tämä alkuperänen ärsyttämähän ^^

Taxet
Crew

thoughtless`

PostPosted: Sun Aug 14, 2005 7:56 am

Tuo on aika hauskaa... Kun kohta pitaisi tulla sen yhdeksankymmenta luvun jalkeen millenium, ja mitas sekin on olevinaan? Tuntuu ettei sita ns. nykyaikaa edes ole kun koko ajan eletaan menneessa ja ei ehdita edes luomaan muuta, ainakaan mitaan merkittavaa suuntausta.
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces