|
|
|
|
Posted: Tue Apr 24, 2007 4:38 am
Gaia i Metro
Sedär, gaia har hittat sin väg in i svensk media. Får vi månne nya besökare till svenska gillet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 24, 2007 4:48 am
Gulliga ögon och rufsigt hår, haha.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 24, 2007 5:54 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 24, 2007 7:04 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 24, 2007 9:37 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 24, 2007 2:17 pm
Jag har inte ruffsigt hår ;__;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 24, 2007 2:54 pm
Mikusagi Jag har inte ruffsigt hår ;__; Uppenbarligen skiter Nanok i det. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 1:32 am
Tufft biggrin
I Aftonbladet eller Expressen när dom hade interjuvat ett par ungdomar om någonting tråkigt så hade en av tjejerna på bilden på sig en AFK!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 2:08 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 4:16 am
Såg det också smile Jalkazar I Aftonbladet eller Expressen när dom hade interjuvat ett par ungdomar om någonting tråkigt så hade en av tjejerna på bilden på sig en AFK! Lol! xd Finns artikeln på nätet? Skulle vara kul att se bilden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 10:16 am
Niddler Såg det också smile Jalkazar I Aftonbladet eller Expressen när dom hade interjuvat ett par ungdomar om någonting tråkigt så hade en av tjejerna på bilden på sig en AFK! Lol! xd Finns artikeln på nätet? Skulle vara kul att se bilden. Hittade artikeln men bilden var inte med där.
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1042845,00.html
Men lite insiderinfo om dom på bilden. Dom studerar på en skola som heter Järna och namn + ålde rpå dom var. Devaki Åhlén,14 - Ellen Mårud, 13 - David Stahlén, 18 - Maria Dafthagen, 15 - Frida Malmström, 14 - Emelie Martis, 14 och Hannah Godin, 14
Jag antar att Hannah Godin är hon med Afk'n enligt bildens uppbyggnad. Sen antar jag att David gått om cirka 15 klasser. Skvallra på era kompisar om ni känner igen nåt av namnen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 11:26 am
Jalkazar: Låt mig påstå att du postade helt fel url.
Det fanns förresten en artikel om manga även i Punkt SE (Aftonbladets gratistidning till dotter). En och en halv sida. Jag orkar dock inte leta upp den på hemsidan, om den finns där, eftersom jag spyr över hela utformandet om jag går in där.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 11:39 am
Niddler Jalkazar: Låt mig påstå att du postade helt fel url. Det fanns förresten en artikel om manga även i Punkt SE (Aftonbladets gratistidning till dotter). En och en halv sida. Jag orkar dock inte leta upp den på hemsidan, om den finns där, eftersom jag spyr över hela utformandet om jag går in där. Finns bara i 24 timmar. Jag har tidningen. Kanske i två exemplar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 1:29 pm
*host* Faktist jag som har AFKn på mig xD Hannah är hon som håller i den där polkagrisen~ x)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 1:46 pm
Emeri-chan *host* Faktist jag som har AFKn på mig xD Wow!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|