|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 7:05 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 7:07 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 7:34 am
Svart tröja och en par svarta byxor. En halsband med ett öh.. typ tribal-fågelhuvud på.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 7:38 am
ljusbla jeans, svarta strumpor och en rod troja med alfabetet pa i silvertext
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 7:38 am
Mörklila sammetskjol och svart sammetslinne med snörning över brösten i n¨ått glansigt material..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 7:40 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 7:43 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 7:44 am
Valkyria86 moppe2 Valkyria86 Mörklila sammetskjol och svart sammetslinne med snörning över brösten i n¨ått glansigt material.. l崥r fint! Mmm... Linnet tycjker jag om, men m峴e fixa axdelbanden. De 䲠skitl宧a s堭an kan s䴴a ritningen under br?n >.< Folk brukar tycka det 䲠kul att testa.. Vill g䲮a att det ska t䣫a lite! Mamma sydde l宧kjolen 崠mig. Skitfin smile hihi okej
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 8:38 am
Mörkgrå strumpbyxor, blå Levisjeans med lagad byxbak och bakficka, nyckelkedja, en svart-grå-röd polarn och pyret-tröja med en svart T-shirt med vita sömmar under, ett halsband med en G-klav, två svarta hårtofsar runt handleden och en silverfärgad klocka. (Min längsta mening någonsin)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 8:39 am
Kallingar, ett par jeans och en rosa t-shirt. ^__^;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 8:40 am
Ehm.. Gammal utsliten Metallica tröja, svarta jeans och strumpor med röda och ljusblå ränder. xd [Eliten på att matcha kläder.]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 8:44 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 8:45 am
Miradjii Filthy Ehm.. Gammal utsliten Metallica tröja, svarta jeans och strumpor med röda och ljusblå ränder. xd [Eliten på att matcha kläder.] Sv岴 att matcha n姯t bland dina kl䤥splagg, bara svarta kl䤥r ju.Öh.. Jag har faktiskt andra kläder med! Fast jag använder dom typ bara på gympan. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 8:46 am
Hum..O__o Gula shorts och en Iron Maiden tröja xd Samt underkläder <___<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 8:46 am
Svarta Jeans, strumpor med tiger som håller i en kratta(skall inte kommentera det>_>; ), min underbara NGEtröja whee heart och en långärmad, mörkgrön tröja över.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|