Jag hoppas då att denna dag kommer att bli solig och underbar. Men även ifall det må komma lite regn här och där så kommer jag fortfarande att fortsätta på denna underbara quest!
Hur som helst, jag tänkte att den 26:e skulle kunna vara som en liten s.k. "Gaiaträff" med Meijerem tema. Har väl inte varit så många sådana på sista tiden, och därför så tyckte jag att det var på tiden att dra ihop något. Som sagt så är alla välkomna! Nya så som gamla. Alltid kul att se lite nytt folk här och där.
Jag tänkte att man skulle kunna träffas vid Central Stationen i Stockholm omkring 12~13 tiden denna utsökta lördag. Men ifall andra har åsikter om denna planering så är det bara till att börja argumentera.
Och eftersom detta är en liten fest för mig, så uppskattas fika, bullar, mumsiga saker, pocky, pandor, e.t.c. Jag kommer själv att baka något mumseli-mumsigt att bjuda på, för de som törs smaka på mina underbara talanger det vill säga. Folk kan även komma med förslag till aktiviteter och lekar som vi kan underhålla oss med under dagen.
Tänkte även ägna lite energi till att göra en närvaro lista på de som kommer att vara närvarande denna underbara dag. Ifall du är helt säker på att du ska komma, skriv bara här eller skicka mig ett PM.
Tja, det var väl allt. Hoppas att vi ses där! heart
PRESENTER LOL!
Folk som kommer:
- Den alsmäktige och übersnygge Meijerem.
Chuu
Niddler
Ryu Internet Draken
Satans son (Krim)
MeroWinger
EvilStrawberry
A RANDOM BOSS BATTLE!!!1
Jäd
Papilliottotten~
Mikusagi
Folk som kanske kommer:
- GreenEyed