|
|
|
|
Posted: Sat Apr 07, 2007 11:56 am
Jag hittade ingen tråd om detta, så jag skapar en tänkte jag biggrin Vilken är den bästa låten just nu enligt dig? Filthy får inte svara Cherry Pie, för det är fusk ;D haha Bästa låten just nu: Free Bird - Lynyrd Skynyrd eller Local Hero (Wild Theme) - Dire Straits
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 07, 2007 12:13 pm
Mika - Grace Kelly Anna Ternheim - Shoreline (som egentligen är Broder Daniels) Charta 77 - Lilla Björn och Lilla Tiger Björk Guðmundsdóttir & Tríó Guðmundar Ingólfssonar - Ég veit ei hvað skal segja Paul Kelly - If I Could Start Today Again Mero Winger - A Small Ray of Light ;P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 07, 2007 12:35 pm
... Warrant - Cherry Pie! FAN, FAN! *slå Arnamide* The Kristet Utseende - Kairos Fjollor Franz Ferdinand - The Fallen Edge of Sanity - Losing Myself Radioaktiva Räkor - Bakom Spegeln Dir en Grey - Riyuu
GG tråd faen. ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 07, 2007 12:38 pm
well well.. Hittade flera bra låtar här :O Beast and the Harlot - Avenged Sevenfold Flogging Molly - Life in a Tenement Square
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 07, 2007 12:56 pm
Alice in Videoland - Cut The Crap kommerinteihågartisten - Open Your Eyes The Gazette - Cassis <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 07, 2007 1:02 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 07, 2007 2:37 pm
Culture Club - Karma Charmeleon Air Supply - I'm so lost without you
Dom två låtarna är helt underbara. Rekommenderar varmt att man lyssnar på dom.
OCH SEN SKA MAN JU SJÄLVKLART LYSSNA PÅ MARC ANTHONY!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 07, 2007 2:53 pm
bon jovi - bed of roses beyoncé - irreplaceable pink - who knew green day - haha you're dead frank sinatra - fly me to the moon
biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 07, 2007 2:57 pm
Mivi bon jovi - bed of roses beyoncé - irreplaceable pink - who knew green day - haha you're dead frank sinatra - fly me to the moon biggrin Bon Jovi <333
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 08, 2007 5:43 am
Main menu musiken i CS :'DDD
Och Bloc Party - She's hearing voices <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 08, 2007 6:41 am
Efter en trevlig kväll ute måst jag säga: Amy Winehouse - Rehab. Jag sjöng på den i helt fel melodi och ville att nån skulle påminna mig om vem som hade gjort den. Dirty Pretty Things - Bang Bang You're Dead. Helt perfekt att jag råkat skickat den till roro och att hon hade råkat förfestat till den samma kväll. Båda hörde de första tonerna och sprang till dansgolvet utan att tänka efter varför.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 08, 2007 7:06 am
Typ ingen. För just nu orkar jag inte lyssna så mycket.
biggrin
Kanske typ... Eine Kleine Nacht Musik för den orkar jag nog lyssna på.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 09, 2007 2:37 pm
Alla låtarna på Guitar Hero som jag smeker på Hard/Expert FTW ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 13, 2007 4:26 pm
Mja. The Ark - Echo Chamber The Ark - It takes a fool to remain sane
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 14, 2007 1:35 am
Ja, jag tycker om dom låtarna jag kan koppla till kvällen innan. Den här kan göra vilken utekväll som helst fantastisk. Peter Björn & John - Young Folks
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|