|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 3:12 am
Det här är att ta en idé från "THE ORIGINAL rate your avatar!!!" som finns i AT. Det kanske kan fungera här också.
Sätt poäng på den avatar som är ovanför dig, 1-10. Jag har ingen att poängsätta, men den som först skriver sätter poäng på mig. Skrik inte efter att bli poängsatt, då hoppas jag du blir ignorerad. Ha det fina fisken alla barn.
Oooh, det är inte lätt att översätta begripligt alltid...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 3:18 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 3:19 am
Det är en bra början med matchande rosa/vitt/blått, men jag skulle ändra på ögonfärgen och försöka få skorna ljusare. Kanske inte så lätt wink Vingar skulle vara trevligt. 7/10 till dig också.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 3:26 am
8/10 till Signstealer. 3nodding Gillar att du ser ut lite som en skollärare. ^_^ Men efter ett tag blir svart och grått en lite tråkig kombination. Bra att du har en annan färg på håret. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 3:44 am
7/10 Tycker det ser bra ut 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 4:59 am
Du är också ca 7/10, lite småläskig näsan. Mörk, men håret passade till dina kläder. Ser okej ut.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 5:22 am
chibi_chan Du är också ca 7/10, lite småläskig näsan. Mörk, men håret passade till dina kläder. Ser okej ut. 8/10 Jag älskar den dära outfiten xp heart Du kommer nli über gullig när du cosplayar som din ava whee Jag älskar clown näsor domokun heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 9:50 am
~Rufus-kun~ chibi_chan Du är också ca 7/10, lite småläskig näsan. Mörk, men håret passade till dina kläder. Ser okej ut. 8/10 Jag älskar den dära outfiten xp heart Du kommer nli über gullig när du cosplayar som din ava whee Jag älskar clown näsor domokun heart Väldigt vanlig, väldigt snygg. Mörkare hår skulle vara trevligt. 6.5/10 för vanligheten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 10:54 am
8/10 du ser så "ond" ut med hornen.. ungefär som clownen Pennywise. börjar tänka på honom när jag ser clownnäsan.
för övrigt gullig, och jag älskar frisyren smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 10:55 am
7/10, haha, sån där avi ser man inte varje dag ;D men var rätt jobbig att titta på i längden
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 12:05 pm
Jag vill inte rate någon. Jag vill ha en rate. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 12:17 pm
Signstealer ~Rufus-kun~ chibi_chan Du är också ca 7/10, lite småläskig näsan. Mörk, men håret passade till dina kläder. Ser okej ut. 8/10 Jag älskar den dära outfiten xp heart Du kommer nli über gullig när du cosplayar som din ava whee Jag älskar clown näsor domokun heart Väldigt vanlig, väldigt snygg. Mörkare hår skulle vara trevligt. 6.5/10 för vanligheten. Mörkare hår neutral det finns jue bara ett mörkare o det är ju inte ens svart tycker jag... mer mörkt blått rolleyes aja ja ger dig iaf 7/10 ja tycker du har kombinerat din ava fint 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 1:32 pm
Filthy Jag vill inte rate någon. Jag vill ha en rate. smile "U LOOK JUST LIEK A HOBO!11!!! 10 / 10!!!111!"
Nej men ärligt, gillar din avatar, tyckte dock den passade bättre utan rocken. Har inget annat att klaga på, 9 / 10. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 1:34 pm
Miradjii Filthy Jag vill inte rate någon. Jag vill ha en rate. smile "U LOOK JUST LIEK A HOBO!11!!! 10 / 10!!!111!"
Nej men ärligt, gillar din avatar, tyckte dock den passade bättre utan rocken. Har inget annat att klaga på, 9 / 10. 3nodding Yay! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 30, 2004 3:53 am
8/10. Du ser åt som min bror gör eller gjorde. (Chibi_Chocobo) Men håret passar till pumpan iaf.
Tack Rufus-kun!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|