|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 08, 2007 7:49 am
Nu har det gått så långt med reklamen att det till och med finns sponsrade items!
Tror ni att det är bra eller dåligt för Gaia?
Ni som har varit medlemmar i Neopets lika länge som jag kanske fasar för att ni minns när användaraffärerna var fullproppade med fula McDonald'ssaker.
Roligt med variation på föremålen, bra med pengar till Gaia eller dåligt när de företag med mer pengar tar chansen och utnyttjar vårat lilla älsklingscommunity?
Diskutera!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 08, 2007 2:05 pm
Jag fick precis reda på att varje konto kan få tre kaniner. Yay! *har tre konton*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 10, 2007 3:33 pm
.. Det är ju bara en film som dom finner intressant, och därmed bestämt sig för att göra lite reklam för.
Jag tycker det är fånigt att diskutera det och börja tro en massa saker. ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 14, 2007 12:29 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 15, 2007 11:53 am
Petsy .. Det är ju bara en film som dom finner intressant, och därmed bestämt sig för att göra lite reklam för.
Jag tycker det är fånigt att diskutera det och börja tro en massa saker. ._. Allting är värt att ifrågasättas och diskuteras.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 1:37 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 17, 2007 12:19 pm
Ja, speciellt om det är söta kaniner 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 22, 2007 1:29 pm
Åh! Jag trodde faktiskt att The Last Mimzy var en film i Gaia-världen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 23, 2007 12:17 am
Niddler Åh! Jag trodde faktiskt att The Last Mimzy var en film i Gaia-världen. Suck razz Har Gaia gjort en egen trailer, liksom?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 30, 2007 8:38 am
Niddler Åh! Jag trodde faktiskt att The Last Mimzy var en film i Gaia-världen. Skulle vara fett ballt ifall de gjorde en Live-Action Gaia film! <3 [/offtopic]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 04, 2007 7:30 am
Mikusagi Niddler Åh! Jag trodde faktiskt att The Last Mimzy var en film i Gaia-världen. Suck razz Har Gaia gjort en egen trailer, liksom? Trailer? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 14, 2007 3:32 pm
Meijerem 2 Niddler Åh! Jag trodde faktiskt att The Last Mimzy var en film i Gaia-världen. Skulle vara fett ballt ifall de gjorde en Live-Action Gaia film! <3 [/offtopic] talk2hand
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|