|
|
|
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 3:04 pm
...sanon sulle kwaaq, ystävälle kwaak, kwaak sanon teille kaikille...Alfred.J.Kwak, yksi kymmenistä vankoista todisteista siitä, että viihde oli '90-luvulla paljon parempaa kuin nykyään. Mitä nyt jotain poppitaivaan tähtiä lukuunottamatta, mutta eipä ne nyt koskaan ole mitenkään oikeasti hyviä olleet. NIIN Löysin SinäTuubista niin arvokkaita helmiä, ettei näitä melkein kehtaa teille antaakaan. Onneksi en hirveästi piittää kristillisistä arvoista ja opeista. Nöf nöf. A.J.Kwakin ensimmäisen tuotantokauden kolmas jakso, kolmessa osassa. http://www.youtube.com/watch?v=giLNA1Lt4b8http://www.youtube.com/watch?v=YyzLjneuVvghttp://www.youtube.com/watch?v=gvpAE9FGHD4Joku pirun vatipää kuitenkin ilmoittaa että wanha juttu, nähty on. EI OLE MINULLE SAATANA ANNA NYT MINULLE EDES TÄMÄ PIENI ASIA ...ja jos minua huvittaa, lähden merelle tai viidakkoon
Seikkailemaan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 23, 2007 1:03 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 23, 2007 8:52 am
... lol. Hassua, että kaikki mitä muistan tuosta sarjasta on, että se joskus kouluun lähtiessään ui valaiden kanssa ja tappeli shakkinappuloita vastaan lumisateessa ja se oli muutenkin ihan himmeän utopistinen ja epälooginen kaikilta osin. Siinä oli myös muistaakseni sieniä ja puhuvia puita. Ja tohtori tattinen tai puttinen, jokin sellainen.
Mutta tuo on ainakin 5x paremmin piirretty kuin nyky hömppäanimaatiot. o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 23, 2007 9:33 am
Ooh!Olin ihan unohtanut että siellä olis toi myyräkin. surprised Muistan kyllä Korpin, ja Iiriksen...ja jossakin vaiheessa jokin iso saari olikin oikeasti kilpikonna.Se oli pelottava jakso se.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 23, 2007 11:42 am
exclaim
Löytyi sarjan eka tuotantokausi kokonaan torrenttina. Justiinsa lataus loppu.
Ai saatana tuo korpin jutut sieppaa.
Merkki hyvästä ohjelmasta kun hahmot herättää tunteita katsojassa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 24, 2007 6:26 am
Alfred J.Kwaak on ihan paras 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 24, 2007 8:21 am
Tunnen menettäneeni paljon.
En nimittäin muista nähneeni. D:
Mutta tosiaan, siinä ei ollut lässyttäviä/kimittäviä dubbeja ja hemmetisti väkivaltaa. Niiden kannattaisi ihan oikeasti miettiä mitä siellä tv:ssä näytetään lapsiparoille. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 24, 2007 9:09 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 24, 2007 12:35 pm
Vanhat piirretyt on huippuja! 3nodding Uudetkin harvat menee... Suurin osa niistä vaan on niin huonoja että ei elämä. Ja ottaen huomioon mihin suuntaan ne alkaa viemään, ei voi muuta sanoa kuin että hyh... Lapset on tulevaisuus, mutta nykypiirretyt eivät varmasti auta maailmaa tulemaan paremmaksi paikaksi. Mutta kun katsoo Pythagoras Switchiä ja sen jälkeen Sesame Streettiä niin huomaa kyllä miten jälkimmäinen kohtelee lapsia retardeina. Pythagoras Switch on huippu.. Löytyy YouTubesta ainaki ja myös muistaakseni joitain jaksoja löytyy torrenttina täältä.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 25, 2007 2:07 pm
Alfred rulaa!! joku aika sit tuli ladattua kaikki jaksot. razz
dubbaus hakkaa nykyset 6-0.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 11:58 am
Carmen LaVihta Ooh!Olin ihan unohtanut että siellä olis toi myyräkin. surprised Muistan kyllä Korpin, ja Iiriksen...ja jossakin vaiheessa jokin iso saari olikin oikeasti kilpikonna.Se oli pelottava jakso se. Aaa.. Se oli pelottava jakso! Syöpynyt ikuisesti mieleen emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 01, 2007 3:47 am
Paljon syvällisempää. Itse olin luultavasti niin pieni ja kai typeräkin kun nuo silloin telkussa pyöri etten tajunnut aina kaikkea, edes sitä miksi korppi oli niin ilkeä ja muuta vastaavaa. Todella sympaattisia hahmoja ja saa minusta ihan oikeasti ajatttelemaan asioita ja muutenkin. Äänet on ihan mahtavat.
Youtubessahan näkee myös niitä erimaalaisia alku ja loppu tunnareita. Hyh se alankomaalainen (ko) oli ihan kauhea. Saksalainen myös, vaan ei ihan niin hirvittävä.
Edelleenkään en saa kaikista alkutunnarin sanoista selvää. Muutama pikku aukko jää. biggrin Vaan mitäs sitte, sehän se just tekeekin siitä just parhaan.<3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 03, 2007 5:32 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 06, 2007 2:09 pm
Hitto, ja se otettiin kakkoselta pois kesken kaiken "poliittisen sanomansa" takia. Hei, mä en ymmärtänyt penskana sitä, että korppi oli joku allegorinen viittaus Hilteriin. :C Luulis, että tuollainen animaatio lähinnä tehoais lapsiin siinä mielessä, ettei ole koiraan karvoihin katsomista. Mutta joo, tosi mukava sarja, kerrankin "anime", jota mieluummin kattoo suomidubeilla. :B
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 14, 2007 1:18 am
Saisivat näyttää tuon kyllä uudestaan. Tai tehdä DVD-boxin. <3 Ostaisin aivan varmasti veljentytöille lahjaksi.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|